Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De gravelmarkt is relatief jong en is ook nog steeds een beetje aan het boomen. Ik zou dus niet meteen goeie deals verwachten daar.Heeft er iemand aanraders voor toffe fietskes om mee te starten?
Ik ben vooral aan't neigen naar ne canyon grail, maar een alternatief van een ander merk mag ook altijd, dan heb ik meer dingen om naar uit te kijken op de 2dehandsmarkt.
Merci!
degene die daarmee afkomt krijgt onmiddellijk een topic ban.Ik bedoelde eigenlijk of jullie aanraders hadden voor niet-canyon fietskes die eventueel ook interessant zouden kunnen zijn.
Dat zou ik dus nooit doen...ik heb toch net een voorschot naar iemand overgemaakt op 2dehands dus tis te hopen dat het in orde is.
10+ jaar account op 2dehands en shitzooi aan positieve reviewsDat zou ik dus nooit doen...

Graag zelfs!Ik bedoelde eigenlijk of jullie aanraders hadden voor niet-canyon fietskes die eventueel ook interessant zouden kunnen zijn......

Los daarvan snap ik niet goed waarom je dat zou doen?10+ jaar account op 2dehands en shitzooi aan positieve reviews![]()
Ik ben blij begrijp me niet verkeerdIs wel efkes rijden, ik kan er pas over een paar dagen heen, op die manier heeft die mens garantie dat ik de fiets kom ophalen, en ik ben zeker dat ik hem dan nog steeds heb. Ze zijn rap weg anders hoorZijt nu gewoon eens ne keer blij zeg!
Ik doe dat ook hoor, als ik iets online zet en iemand biedt de prijs dan wil ik die gerust wel een paar dagen bijhouden voor die persoon, en al helemaal als die direct al een voroschotje betaalt om zijn engagement te tonen, ook al zou ik hem in principe gemakkelijk ook nog aan iemand anders kunnen verkopen. Afspraken zijn afspraken.Ik ben blij begrijp me niet verkeerd
Maar ik snap niet goed waarom de koper dat doet, uiteindelijk zal hij hem altijd wel kwijt geraken. Dus als jij niet komt dan verkoopt hij hem gewoon aan iemand anders.
Nu heeft hij een zekerheid ja, maar is dat nodig in deze? Nu ben je al half gebonden, als het dan toch niet het je dat blijkt te zijn dan heb je wel een lastige situatie.
Graag zelfs!
Elk merk heeft wel gravelfietsen tegenwoordig. Als je in dezelfde prijs/kwaliteit categorie zoekt: Rose, Sonder,....

Kan net zo goed gehackt account zijn... tzou niet de eerste keer zijn. Hopelijk komt alles in orde en heb je over een paar dagen u fiets.10+ jaar account op 2dehands en shitzooi aan positieve reviews![]()
Ik heb er ene van den decathlon met 4 soorten lenzen erbij waaronder transparant voor +-25eur dacht ik.Brillen met transparante lenzen zijn precies moeilijk te vinden? Iemand die een redelijk goedkope bril kan aanraden?
Meestal draag ik mijn koers zonnebril, maar die is eigenlijk te donker voor de bosritjes met de Grizl.