Na 3j nog eens PlugPlug tZwin (66km) gereden. Vertrokken rond 7u en ben ik nog geen 10min aan het fietsen, zie ik op het lager gelegen fietspad een bende fietsers met fluohesje die staan te wachten. En net op dat moment merk ik beweging in de graskant/struiken rechts van mij : Staat er daar een omaatje met haar kleed helemaal naar boven met haar dikke reet naar mij gericht.

Voor de liefhebbers: ze deed me wat aan Jeannine De Bolle denken

. Dan met de zilte zeelucht (?) in de neus vertrokken voor een leuk zweterig tochtje!