De Grote Beyond Gaming Gravel Bash

Beyond Gaming Gravel Bash?

  • Top! Dat zie ik helemaal zitten!

  • Ik weet nog niet of de data passen.

  • Ik heb nog altijd niet willen luisteren naar advies van andere forumleden en heb geen Gravel bike...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
118km op de gravelbike, we zijn er geraakt.

IMG-20230430-140524.jpg
 
Op zondag 11 juni is er in Loonbeek (Huldenberg) ook een mtb/gravelrit (nieuwe organisatie). De gravelrit is 100km en €4 voor leden van vwb en anderen.
De toertocht is afgelast, wegens te weinig voorinschrijvingen. Manman. Denken die nu echt dat iedereen al 2 weken op voorhand zich gaat inschrijven voor de plaatselijke TT?

Vandaag was het toertocht in Waanrode, ook de eerste editie. Aan de bevoorrading zeiden ze dat er al meer dan 600 inschrijvingen waren.
Volgende zondag is er geen andere TT in de buurt. Ze geven goed weer. Die hadden sowieso ook een ferm aantal deelnemers gehad. Onbegrijpelijk.
 
Als je goesting hebt (en kan op zaterdag), is er volgende zaterdag de Dendermarathon met start in Ninove.
 
De toertocht is afgelast, wegens te weinig voorinschrijvingen. Manman. Denken die nu echt dat iedereen al 2 weken op voorhand zich gaat inschrijven voor de plaatselijke TT?

Vandaag was het toertocht in Waanrode, ook de eerste editie. Aan de bevoorrading zeiden ze dat er al meer dan 600 inschrijvingen waren.
Volgende zondag is er geen andere TT in de buurt. Ze geven goed weer. Die hadden sowieso ook een ferm aantal deelnemers gehad. Onbegrijpelijk.
Mah enfin, voorinschrijving??? :sarcastic: Sommigen lijken een beetje te zijn blijven hangen in de Covid maatregelen en bij het systeem dat heel de gravel gebeuren heeft meegebracht precies... voor gravel events moeten ze dat weten omdat ze weten hoeveel hamburgers ze nadien moeten voorzien op hun "after party" :sarcastic: maar voor een standaard rit?

Daginschrijvingen zijn toch nog steeds dé standaard? Zeker voor VWB & CV events is dat volgens mij gewoon 99,5% van alle deelnemers en zelfs voor de Golazo organisaties waar je wel een beperkt incentive heeft (korting) bij voorinschrijving schat ik dat er nog steeds heel erg veel mensen ter plaatse zullen inschrijven of hooguit de dag voordien om niet speciaal langs de kassa te moeten passeren op de dag zelf.
 
Ze willen inderdaad organiseren zonder enig risico te lopen. Op hun folder ook al drukken "beperkt aantal inschrijvingen", alsof ze iets geweldig exclusiefs organiseren en mensen zich moeten haasten om er zeker bij te zijn, doe ff normaal. Je maakt een GPX bestand en voorziet een banaan.

Ik ben absoluut voorstander van de mogelijkheid tot voorinschrijving, zoals je zegt om dan gewoon rap ff langs een tafel te passeren en weg. Iedereen zijn fiets achterlaten om in de voetbalkantine te gaan inschrijven, dat is het toch ook niet.

@Polle32 Dat zal niet lukken.
 
Ik rij de Dendermarathon ook met mijn pa en een paar vrienden, als je de Cinelli ziet, kom gerust is dag zeggen :)
 
Ik rijd de Dendermarathon waarschijnlijk ook. 'Flanders Gravel Kemmelberg' ziet er ook goed uit en is dichterbij, maar de 55 euro is te veel.

Edit: allemaal op voorwaarde dat mijn nieuwe remklauw op tijd geleverd wordt 😅
 
Ik rijd de Dendermarathon waarschijnlijk ook. 'Flanders Gravel Kemmelberg' ziet er ook goed uit en is dichterbij, maar de 55 euro is te veel.

Edit: allemaal op voorwaarde dat mijn nieuwe remklauw op tijd geleverd wordt 😅
€55 :rofl:Hoe durven ze eigenlijk? Alle schaamte voorbij... ik durf zelfs niet eens gaan kijken maar ik ga een wilde gok doen en veronderstellen dat het niet eens uitgepijld is en het dus gewoon de standaard GPS+Hamburger package is. Which is fine... die pijlen hoeven voor mij zeker niet, maar dan is €55 gewoon echt éxtréém slechte value. Dan kan je gewoon veel beter bij de parcoursbouwer een GPX file kopen voor €10... das nog de moeite als je zelf geen tijd wil steken in het uitstippelen van een mooie route. En voor de overige €45 kunde de bakkers onderweg al stevig sponsoren... ge gaat serieus buikpijn hebben als ge dat er allemaal door draait. Maarja, die "Festival Vibes" zijn het natuurlijk allemaal waard. :sarcastic:

Ik vraag mij altijd sterk af wat de waarde is van die After Party's bij al die Gravel events? Ik kan mij moeilijk voorstellen dat ik de enige ben die vooral een dagje lekker wil fietsen met onderweg een paar bevoorradingen? :unsure:
Enfin, de markt gaat die wilgroei van Gravel events sowieso vanzelf corrigeren. Ik zie dat er op de kalender van de VWB dit jaar toch een heel deel organisaties zijn die ook Gravel ritten beginnen organiseren... als al die €35+ events nog nauwelijks 50-100 man aan de start krijgen gaan die er ook heel snel mee kappen.
 
€55 :rofl:Hoe durven ze eigenlijk? Alle schaamte voorbij... ik durf zelfs niet eens gaan kijken maar ik ga een wilde gok doen en veronderstellen dat het niet eens uitgepijld is en het dus gewoon de standaard GPS+Hamburger package is. Which is fine... die pijlen hoeven voor mij zeker niet, maar dan is €55 gewoon echt éxtréém slechte value. Dan kan je gewoon veel beter bij de parcoursbouwer een GPX file kopen voor €10... das nog de moeite als je zelf geen tijd wil steken in het uitstippelen van een mooie route. En voor de overige €45 kunde de bakkers onderweg al stevig sponsoren... ge gaat serieus buikpijn hebben als ge dat er allemaal door draait. Maarja, die "Festival Vibes" zijn het natuurlijk allemaal waard. :sarcastic:

Ik vraag mij altijd sterk af wat de waarde is van die After Party's bij al die Gravel events? Ik kan mij moeilijk voorstellen dat ik de enige ben die vooral een dagje lekker wil fietsen met onderweg een paar bevoorradingen? :unsure:
Enfin, de markt gaat die wilgroei van Gravel events sowieso vanzelf corrigeren. Ik zie dat er op de kalender van de VWB dit jaar toch een heel deel organisaties zijn die ook Gravel ritten beginnen organiseren... als al die €35+ events nog nauwelijks 50-100 man aan de start krijgen gaan die er ook heel snel mee kappen.
Tja, ze willen er meer van maken dan het hoeft te zijn.

Op de middag aan pasta van Bavet, een uitgepijlde route en de aanwezigheid van Laurens ten Dam, dat zijn de stokpaardjes. In het begin van de marketingcampagne werd er gewaarschuwd dat dit evenement snel uitverkocht zou zijn, maar het loopt blijkbaar toch niet zo vlot.
 
Tja de gravelkermis moet draaien é. Mss moeten we ook eens iets organiseren? Met curryworsten en frikadellen zodat iedereen aan zijn trekken komt.
 
Allez, nog een Imodium-stand erbij voor de teergevoeligen. De inschrijvingsprijs gaat wel significant omhoog gaan zo é.
 
Rit + frikandel €5
Rit + curryworst €20
Rit + lange hamburger €20

Weten we ook snel wat de juiste naam is. Moeten we enkel nog een plaats vinden waar er curryworst of lange hamburger op de doos staat om ze te kopen. Ben dat zelf nog nooit tegengekomen.
 
Terug
Bovenaan