De Grote Beyond Gaming Gravel Bash

Beyond Gaming Gravel Bash?

  • Top! Dat zie ik helemaal zitten!

  • Ik weet nog niet of de data passen.

  • Ik heb nog altijd niet willen luisteren naar advies van andere forumleden en heb geen Gravel bike...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Hun andere sokken hebben ook de one size pasmaat.
Das van 39 tot 46, lijkt me ideaal als je midden in de range zit. Maar het is zo dat sokken wel wat rek hebben en de meeste zitten toch in de range van 41 tot 44.
One size pasmaat... voor sokken :sarcastic: Das letterlijk 2 ritten rijden en mijn tenen zitten er door vooraan. Ik heb nu vaak dat probleem al met mijn 46 in sokken met maat 44-46.
Ik heb de gravel ride gereden met mijn Under Armour sokken :unsure:
Ketter! Het was toch geen triathlon? Sokken horen tot halverwege u kuiten te komen! Niet hoger (met compressiesokken begeef je u evengoed op triathlon terrein) maar zeker ook niet lager. :unsure:
De sokken van @Reverz waren ook goed als iemand het moeilijk had. "JUST PUSH" 💪🏻
Ooit eens gratis gekregen bij een rit. Maar ze zijn helaas echt tot den draad versleten :frown:, ze zaken af en in beide sokken komen mijn tenen er door.
Het paar dat ik origineel ging aan doen zaterdag had een mega scheur op de wreef.

Het is een beetje een algemeen probleem, mijn fietsokken zijn allemaal: gaten aan de tenen, elastiek uitgerokken, volledig afgeschenen... noem maar op. Just mijn 2 paar Rapha sokken zijn nog goed maar dat zijn winter sokken.

Dus: heeft er iemand goeie tips voor fietssokken? Het mag wat specialer zijn ook, het hoeft niet effen zwart te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik denk niet dat er kousen zijn die rond jouw kuiten kunnen
Compressietubes lukt om te lopen maar dat is dan weer triathlon, lees ik net.
Ketter! Het was toch geen triathlon? Sokken horen tot halverwege u kuiten te komen! Niet hoger (met compressiesokken begeef je u evengoed op triathlon terrein) maar zeker ook niet lager. :unsure:
Ik werk er aan tegen volgende keer! 🥲
Solved! De roze van Rapha zijn al uitverkocht in mijn kindermaat.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn eerste sokken van sockeloen bijna 3 jaar en daar is nog niks aan. Je moet natuurlijk wel je teennagels goed kort houden of je zit er idd wel rap door. Vooral icm mtb schoenen.

De printed sokken zijn wel heel dun aan de tenen, hier heb ik ook al door gezeten, maar gemeld en direct een nieuw paar gekregen. De gewone goedkopere zijn eigenlijk vrij dikke stof en echt wel goeie kwaliteit.

Zoals ik zei. Ik heb maat 46 en bij mij komt de hiel van de sok nog een stuk boven mijn hiel. Dus hoe iemand met maat 40 die aan doet vraag ik me wel af. Die hiel zit wss halverwege de kuit dan.
 
Mijn huidige vorm vraagt naar last-minute-marginal-gains

Nog een vers laagje smeltwax om die wrijving tot een minimum te beperken.

25-C2200-D-AC96-4-B47-876-E-C7469-D2921-DA.jpg
Ha! De Victor Campenaerts van BG!
Of is Victor de poeperman van het wielrennen :eek2:
 
Hahaaa!

Pros moeten endorsen om te verdienen hé.
Ik ben meer het van het Puck Moonen principe.

Proberen geld te rapen in een sport die je niet beheerst


Maar euhm, cyclowax is echt wel goed. En al zeker voor gravel
 
Ik zie geen enkel sjaaltje? Precies een bende saloncoureurs die per ongeluk op het grind zijn beland?
Best dat ik niet ben meegegaan naar zo een vertoning, schande voor de sport.
Zijn jullie zelfs gestopt voor een espresso of een brussel beer project ipa?
Grapjas, in het Meetjesland drinken we gewoon koffie of bier, niet te moeilijk doen é ;)
 
Als iemand deze nog eens rijdt (liefst meermaals per jaar om het abonnement te laten rederen);
 
Als iemand deze nog eens rijdt (liefst meermaals per jaar om het abonnement te laten rederen);
Haha, hij heeft het al een aantal keer proberen slijten, maar het druist in tegen mijn voornemen om minder frieten te eten.

Daarenboven zijn ze veel minder lekker dan in Landegem :p
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan