Beyond Gaming Gravel Bash III - Return to the Cremlin - 17/09

Rij jij mee met de Gravel Bash op 17/09?


  • Totaal aantal stemmers
    20
Ja, een C:62 beauty.

Ah, een rondrit op 17/09?

Sorry mannen, ik kom terug van vakantie die middag en in de gemeenschappelijke kalender van mijn en @Visenya staat dat we taart moeten gaan fretten :oi22:
Dat is hetzelfde als mijn gemeenschappelijke agenda dan... daarom ga ik 's morgens eerst fietsen :tongue:
 
I wish, je hebt mijn wrak toen gezien op je oprit met de eerste BG gravelrit en nu ligt er onderaan weer iets uiteen. Ik gok dat het me meer gaat kosten dan de totale waarde.
Ik hoor hier niet thuis 🙃 en dan nog met zo'n aluminium fietsje. 😂
Station Aalter is niet ver, al weet ik niet hoe praktisch dat is op een zondag. Tenzij ik mij vergis moet er ook niemand bij jou in de buurt zijn
 
Ik heb een probleem voor zondag... ik ben gisteren aangereden met de wagen en de achterzijde ligt eigenlijk frut vaneen. Ik kan er wel nog mee rijden (ben nog thuis geraakt) maar ik durf mijn koffer niet openen en in deze toestand ga ik er al zeker geen fietsenrek meer ophangen. Ik veronderstel dat hij nog voor het weekend naar de carrosserie zal moeten...

@Polle32 gij komt toevallig niet met een fietsenrek waar nog een plaatsje op vrij is? :unsure:

Worst case scenario zou ik de trein kunnen pakken van Landegem naar Aalter maar aangezien ik na 36 jaar nog steeds niet goed lijk te snappen hoe tijd werkt mis ik die trein dan waarschijnlijk :unsure:
 
Ik heb een probleem voor zondag... ik ben gisteren aangereden met de wagen en de achterzijde ligt eigenlijk frut vaneen. Ik kan er wel nog mee rijden (ben nog thuis geraakt) maar ik durf mijn koffer niet openen en in deze toestand ga ik er al zeker geen fietsenrek meer ophangen. Ik veronderstel dat hij nog voor het weekend naar de carrosserie zal moeten...

@Polle32 gij komt toevallig niet met een fietsenrek waar nog een plaatsje op vrij is? :unsure:

Worst case scenario zou ik de trein kunnen pakken van Landegem naar Aalter maar aangezien ik na 36 jaar nog steeds niet goed lijk te snappen hoe tijd werkt mis ik die trein dan waarschijnlijk :unsure:
Dat is zeker mogelijk, ik heb nog plaats op het rek.

@langun : de Grizl is al gemaakt dan?
 
De route kan zeker wat regen aan, ik heb een groot deel getest een goeie maand terug na een natte periode en alles lag nog zeer goed berijdbaar, lijkt me dus ideaal!

Wat betreft anderen, even taggen om te weten hoe het zit met de ‘misschieners’: @shiftyke @Arkaine @Didymus @thomasv @PsYchO66 @de Waaslandwolf
Hoe laat en waar exact wordt er vertrokken? Ik heb helaas geen auto ter beschikking, dus geen idee of ik er tijdig met de fiets geraak.
 
Hoe laat en waar exact wordt er vertrokken? Ik heb helaas geen auto ter beschikking, dus geen idee of ik er tijdig met de fiets geraak.
Vertrek rond 09:00, bekijken we nog exact met de mensen die effectief meegaan, al vermoed ik wel dat het daar niet veel van zal afwijken.

Locatie: Sportstraat in Knesselare.
 
Vertrek rond 09:00, bekijken we nog exact met de mensen die effectief meegaan, al vermoed ik wel dat het daar niet veel van zal afwijken.

Locatie: Sportstraat in Knesselare.
Big oof, dan zou ik al omstreeks 6u30 op pad moeten. Er is niemand die vertrekt vanuit regio Antwerpen/Waasland?
 
Ondanks (dankzij?) de beperkte opkomst (zijnde mezelf en de broer van Langun) was het een fijne rit! De streek is mij redelijk bekend (vorige week zelfs nog grote stukken gereden) maar ideaal voor de gravelbike. Het lag hier en daar een beetje vettig door de regen van gisterenavond en vannacht, maar de zanderige ondergrond kan dat goed aan.

Het nut van tubeless werd ook nog eens aangetoond toen Langun (met binnenband) lek reed :oi22:.
 
Geen gravelrit zonder obligate houtstapelfoto zeker?

X6y1oYel.jpg


Credits @langun , en nog eens bedankt voor de fijne route en aangenaam gezelschap!
 
De opkomst was inderdaad beperkt, het ene excuus was al beter dan het andere ;)

Opmerkelijke vaststelling: @Polle32 zit ondertussen aan 5 gravelritten met BG, de dichtste belagers voor het regelmatigheidscriterium komen slechts aan 3 ritten.

Het weer was goed, de regen de nacht voordien zorgde voor wat meer plassen dan verwacht en mijn eerste platte band op de gravelbike is ook een feit ;)

IMG-6323.jpg
 
Mijn argumenten waren de beste vond ik, maar goed (in BXL was het wél echt leuk)

De volgende keer sowieso van de partij
 
Ik moest helaas de kerk wat in het midden houden wegens volgend weekend een heel weekend weg op de fiets (en ik had thuis nog heel wat werk te doen).
Had er wel graag bij geweest, zou de ideale training geweest zijn
 
Terug
Bovenaan