Beyond Gaming Gravel Bash III - Return to the Cremlin - 17/09

Rij jij mee met de Gravel Bash op 17/09?


  • Totaal aantal stemmers
    20

langun

Well-known member
Omdat het al een tijd geleden is sinds de laatste Beyond Gaming Gravel Bash en er toch meer en meer BG'ers de weg vinden naar de gravelbike stel ik voor om een nieuwe editie te laten doorgaan! Door een nogal volle agenda is dit voor mij pas mogelijk op zondag 17/09, start in de voormiddag, uur overeen te komen met de deelnemers.

Een gelijkaardige regio aan de eerste editie, het kan ook moeilijk anders aangezien @Reverz en @poeperman die door mijn hometown Knesselare geleid hebben. Voor de niet-connaisseurs, sinds 2019 is Knesselare door Crembo aan Aalter toegevoegd.

Ik maak me sterk dat ik een route kan maken die heel weinig overlap zal hebben met de eerste editie en hopelijk aan de regiogenoten ook wat nieuwe zaken zal tonen.

Gisteren heb ik een eerste draft gemaakt van een route die het Drongengoed en de verschillende zones van Bulskampveld met elkaar verbindt, 90km met 55% offroad. Afhankelijk van de deelnemers kan er uiteraard aan de afstand gesleuteld worden, zowel korter als langer is mogelijk, ik heb nu al veel leuke stroken links moeten laten liggen om niet aan een route van 150km te komen 😅

Who's in?

cDtH5lc.jpg
 
Ik zet het ook in de agenda, maar kan wel zijn dat er nog iets tussenkomt! Momenteel nog wat aan het herstellen van een smak tegen den asfalt, maar tegen dan weer helemaal klaar om mijn super matige offroad kunsten te komen showen.
 
Ik had graag mee geweest maar ik vrees dat ik tegen 17/9 mijn conditie en techniek niet op niveau zal zijn om mee te rijden.
 
Ik had graag mee geweest maar ik vrees dat ik tegen 17/9 mijn conditie en techniek niet op niveau zal zijn om mee te rijden.
Veel techniek komt er niet bij kijken nochtans en op een kleine 2 maand kan een mens al wat uithouding bijtrainen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik had graag mee geweest maar ik vrees dat ik tegen 17/9 mijn conditie en techniek niet op niveau zal zijn om mee te rijden.
Het is er zo plat als een pannenkoek en helemaal niet technisch. Beetje kilometers maken op voorhand en je bent perfect in staat om mee te rijden hoor. Bovendien passen we de snelheid wel aan aan de groep zodat zelfs Poeperman meekan (als ie al zijn cartouches weer verschiet in de eerste 5 km).
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Het is er zo plat als een pannenkoek en helemaal niet technisch. Beetje kilometers maken op voorhand en je bent perfect in staat om mee te rijden hoor. Bovendien passen we de snelheid wel aan aan de groep zodat zelfs Poeperman meekan (als ie al zijn cartouches weer verschiet in de eerste 5 km).
Zo iets ?

Screenshot-from-2023-07-25-13-49-38.png
 
Het is er zo plat als een pannenkoek en helemaal niet technisch. Beetje kilometers maken op voorhand en je bent perfect in staat om mee te rijden hoor. Bovendien passen we de snelheid wel aan aan de groep zodat zelfs Poeperman meekan (als ie al zijn cartouches weer verschiet in de eerste 5 km).
Die ene keer dat ik in jullie bijzijn heb geschoten zat het allemaal op een lint.

Of ge wou naar mijn poep kijken natuurlijk…

EDIT: op de recon voor de BGGB v1 heb ik mijn mitrailleur wel geleegd voor we goed en wel begonnen waren, maar daar was enkel @Reverz getuige van
 
Die ene keer dat ik in jullie bijzijn heb geschoten zat het allemaal op een lint.

Of ge wou naar mijn poep kijken natuurlijk…

EDIT: op de recon voor de BGGB v1 heb ik mijn mitrailleur wel geleegd voor we goed en wel begonnen waren, maar daar was enkel @Reverz getuige van
Op die brug bedoel je? Ik herinner me iets anders :oi22:
 
Normaal gezien ben ik er opnieuw bij.

Ik weet alleen niet of zondag nu wel een goed idee is... den Aldi gaat niet open zijn, waar halen we dan ons Poolse worsten? :unsure:

De sfeer zit al goed. :oi22:
Bij niet te slecht weer aanwezig, training begint morgen. 🥳
Hoeveel slechter dan vorige keer kan het zijn? :unsure:

Ik had graag mee geweest maar ik vrees dat ik tegen 17/9 mijn conditie en techniek niet op niveau zal zijn om mee te rijden.
Techniek hier in de streek is quasi niet nodig. Ik ben zelf ook alles behalve een goeie stuurman (grotendeels ook de reden dat ik mijn MTB zonder veel twijfelen heb ingeruild voor een gravel bike).

Beetje conditie kan nooit kwaad maar we zijn niet allemaal laagvliegers. @poeperman rijdt al verschillende maanden niet (zie gravel topic), ik heb in het voorjaar ook een paar maanden stil gelegen... als de komende 2 maanden een kleine beetje basisconditie kan trainen kom je al een heel eind. We gaan @langun gewoon moeten wijsmaken dat hij aan het einde van gravel stroken even inhoud want diej voelt zijn benen precies nooit :p
 
Laatst bewerkt:
Ik ga het een beetje van het moment laten afhangen - met name wat de gezinsagenda zegt op dat moment. De week erna ben ik al een heel weekend weg om te fietsen, dus mogelijkerwijs houd ik de kerk een beetje in het midden
 
Beetje conditie kan nooit kwaad maar we zijn niet allemaal laagvliegers. @poeperman rijdt al verschillende maanden niet (zie gravel topic), ik heb in het voorjaar ook een paar maanden stil gelegen... als de komende 2 maanden een kleine beetje basisconditie kan trainen kom je al een heel eind. We gaan @langun gewoon moeten wijsmaken dat hij aan het einde van gravel stroken even inhoud want diej voelt zijn benen precies nooit :p
En ik ben nen oude vent...
 
Normaal gezien ben ik er opnieuw bij.

Ik weet alleen niet of zondag nu wel een goed idee is... den Aldi gaat niet open zijn, waar halen we dan ons Poolse worsten? :unsure:


Hoeveel slechter dan vorige keer kan het zijn? :unsure:


Techniek hier in de streek is quasi niet nodig. Ik ben zelf ook alles behalve een goeie stuurman (grotendeels ook de reden dat ik mijn MTB zonder veel twijfelen heb ingeruild voor een gravel bike).

Beetje conditie kan nooit kwaad maar we zijn niet allemaal laagvliegers. @poeperman rijdt al verschillende maanden niet (zie gravel topic), ik heb in het voorjaar ook een paar maanden stil gelegen... als de komende 2 maanden een kleine beetje basisconditie kan trainen kom je al een heel eind. We gaan @langun gewoon moeten wijsmaken dat hij aan het einde van gravel stroken even inhoud want diej voelt zijn benen precies nooit :p
Iets voorbij halfweg heb ik een Carrefour Express voorzien, die zijn enkel gesloten op woensdag, alle andere dagen (zon- en feestdagen incl) zijn ze open van 7:30 tot 20:00 :D Belgische Poolse worsten
 
Terug
Bovenaan