De Grote Beyond Gaming Gravel Bash

Beyond Gaming Gravel Bash?

  • Top! Dat zie ik helemaal zitten!

  • Ik weet nog niet of de data passen.

  • Ik heb nog altijd niet willen luisteren naar advies van andere forumleden en heb geen Gravel bike...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ik heb nog een toertje Kalmthout-Woensdrecht in de aanbieding.


IMG_20170903_164434-800x500.jpg



3e1435_ba8ea9efc37f452bb3a3d90ad3335205~mv2.jpg
 
Willen we mountainbiken (yes please) of zijn er ook pure gravelaars?
Mij leek het leuk om de route van de Kalmthoutse Heide te doen?
 
Ik heb nog een toertje Kalmthout-Woensdrecht in de aanbieding.


IMG_20170903_164434-800x500.jpg



3e1435_ba8ea9efc37f452bb3a3d90ad3335205~mv2.jpg
Looking nice! :love2:
Willen we mountainbiken (yes please) of zijn er ook pure gravelaars?
Mij leek het leuk om de route van de Kalmthoutse Heide te doen?
Zijn de meeste MTB tochten uiteindelijk ook niet te doen met de gravel?
Pure gravelaars zijn er ook 🙋‍♂️ maar daar moeten jullie jullie plan niet voor aanpassen. 😉
 
ja ik weet dat het betalend is; maar het kost niet zo veel en 't is zeker de moeite
Ik denk dat die route volledig te doen is met een gravelbike, nee?

Anders moet je een nieuw Beyond Gaming Mountain Bash topic starten hé… ik heb wel interesse in beide, die Lux staat hier 355 dagen per jaar stof te happen
 
Afhankelijk van timing, doe ik graag mee. Maar ik kan zeker niets beloven, mijn voorjaar is nogal druk bezet. Kalmthoutse heide is wel tof, daar heb ik me vorig jaar behoorlijk geamuseerd (wel in een regenbui die een hele dag bleef volhouden)
 
Zondag staat er een schone rit gepland in Opwijk (Vl-Br), georganiseerd door mtb-club Straf in Bergaf. Normaal organiseren die dus een mtb-tocht, maar dit jaar voor het eerst ook een gravel-variant. Ik ga de 110km rijden (t zijn er eigenlijk 117, met 1100hm's). Mocht iemand goesting hebben om samen te rijden...
 
@Polle32 Ewel, ik kom af!
Het is ook TT in Diest, maar daar heb ik al enkele keren gereden. De streek rond Opwijk is me vrij onbekend, maar kan me moeilijk van de indruk ontdoen dat je daar misschien beter met de gravel gaat rijden als met een 120mm fully?
 
@Polle32 Ewel, ik kom af!
Het is ook TT in Diest, maar daar heb ik al enkele keren gereden. De streek rond Opwijk is me vrij onbekend, maar kan me moeilijk van de indruk ontdoen dat je daar misschien beter met de gravel gaat rijden als met een 120mm fully?
Vorig jaar heb ik er de mtb toer gereden, en toen zaten er heel mooie gravelstukken in maar ook een boel afdalingen die door spoorvorming en de droogte toch wreed tricky waren. Ik ben toen zelfs een bidon verloren in een stuk bergaf, zonder dat ik het doorhad.
Veel kouters, en bevoorrading met in de verte zicht op het atomium.
 
Laatst bewerkt:
Hier de laatste afhaker, volgend jaar graag. 😉
Mezelf daarnet al murw gereden. Regio Aarschot toch nog wel wat vettige stukken, 1x gevallen maar ik had een lusje er 2x ingestopt dus kon nog revange nemen om te laten zien wie de baas was!
Dus ge zijt uiteindelijk 2x gevallen? :oi22:
 
Terug
Bovenaan