De Grote Beyond Gaming Gravel Bash

Beyond Gaming Gravel Bash?

  • Top! Dat zie ik helemaal zitten!

  • Ik weet nog niet of de data passen.

  • Ik heb nog altijd niet willen luisteren naar advies van andere forumleden en heb geen Gravel bike...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Reverz

Well-known member
EDIT: er is duidelijk voldoende interesse dus dit gaat door (als het geen gruwelijk slecht weer is)

Datum: zaterdag 20 augustus - Vertrek om... 9:00? :unsure:
Start locatie: Landegem - exacte details volgen nog
Afstand rit: ~125km, vlak
Bevestigd aanwezig: Didymus, Langun, Mr.Fingers, thomasv, poeperman, Reverz
Onder voorbehoud: Polle32

Tussenstops:
* We trachten rond km 50-60 ergens iets te passeren om drinken aan te vullen.
* Na ~100km passeren we a casa Poeperman, waar we een tussenstop houden.

------------------------------------------------------------

Een titel met wel erg veel G's maar zoals ik een tijdje geleden al had laten vallen: wil ik bij deze eens even kijken of er animo is voor een soort BeyondGaming Gravel rit?

Het opzet: een social Gravel Ride met alle Grizl/Grail rijders van het forum. (Mensen met andere Gravel bikes mogen uiteraard ook aansluiten... achteraan :unsure: :hug: ) In principe kan ik hier een mooie gevarieerde route uitstippelen van 100-125km (vlak), afstand al naargelang wat deelnemers zien zitten. Het moet voor iedereen (met een klein beetje conditie) haalbaar zijn.
Locatie: Landegem.
Indien @poeperman dit ziet zitten is er misschien nog een optie tot bevoorrading langs het Parcours in Merendree? :unsure:
* Wanneer: mijn vriendin is eind augustus (ik denk 20-21 augustus) een weekend weg wat mogelijkheden laat tot après bike. Eventueel met BBQ? :unsure:

Dit is voorlopig nog zuiver een interessepeiling. Als blijkt dat er interesse is maar een andere (misschien wat centralere) locatie en of datum misschien interessanter is kan dat uiteraard ook.
 
Laatst bewerkt:
De heer Vingers ziet dat ook zitten. Sowieso in een weekend, Augustus zou moeten lukken (mijn Deense furie is dan toch op vakantie in de US).

Komt met Grizl (size L), en staat ervoor open dat andere mannen er eens op rijden terwijl ik toekijk.

15 Augustus is een feestdag, en valt op een maandag, ik geef het maar meer.
 
15 augustus ben ik normaal op de terugweg van mijn driedaagse graveltocht, voor mij persoonlijk dus geen optie.

Sowieso is een data poll wss het interessantst.
 
15 augustus ben ik normaal op de terugweg van mijn driedaagse graveltocht, voor mij persoonlijk dus geen optie.

Sowieso is een data poll wss het interessantst.
Een poll, een poll... ge denkt dat da hier een democratie is zeker? :unsure:

Nee ja, ik zie dat er al 7man interesse toont. Das sowieso genoeg om dit te laten door gaan. Kwa datum zal ik misschien al eerst zien wat er best uit komt met poeperman ook. Dan hebben we al een bevoorrading 😉
 
Poeperman is nogal flexibel, zolang ik het een maandje oid op voorhand weet.
En als het niet de eerste week van augustus is.

Ivm het aantal, ik was al blij met een 5-tal dus laat ons nu maar gewoon een datum prikken!

Merci @Reverz, heel tof!
 
Een poll, een poll... ge denkt dat da hier een democratie is zeker?
hqdefault.jpg
 
Graag, maar alleen maar ne racer. Nu met mijn huidige breuk toch maar enen bestellen? Geen idee wanneer ik nog ga kunnen fietsen 😐
 
Mochten er mensen zijn die heel graag zouden meerijden, ik kan mijn:
- Canyon Endurace voorzien van 36mm banden. Clearance is dan wel extreem tight, dus dan moet het al superlight gravel zijn
- Canyon Lux voorzien. En dan moet je ‘t maar doen met de 2.4” banden die gemonteerd zijn
 
Mochten er mensen zijn die heel graag zouden meerijden, ik kan mijn:
- Canyon Endurace voorzien van 36mm banden. Clearance is dan wel extreem tight, dus dan moet het al superlight gravel zijn
- Canyon Lux voorzien. En dan moet je ‘t maar doen met de 2.4” banden die gemonteerd zijn
Ik denk dat het 50-60% off-road gaat zijn waarvan 2/3 vrij vlot bollende gravel (met links en rechts wel eens wat putten), rest zullen dan ook wat veldwegen zijn die af en toe ook iets minder goed liggen maar voor het grootste deel probeer ik stukken waar je wenst dat je een verende voorvork had te vermijden.
 
Terug
Bovenaan