De Grote Beyond Gaming Gravel Bash

Beyond Gaming Gravel Bash?

  • Top! Dat zie ik helemaal zitten!

  • Ik weet nog niet of de data passen.

  • Ik heb nog altijd niet willen luisteren naar advies van andere forumleden en heb geen Gravel bike...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
ja, dat zeker... dat staat permanent open en is echt wel een leuke plek om wat skills te oefenen. Het probleem in het voorjaar/zomer is vaak dat het wat te begroeid is om goed te kunnen doorrijden, maar ik tracht dat dit weekend al te verifiëren.
de laatste maand was een goed seizoen voor de groei van brandnetels.... als je op verkenning gaat, bosmaaier meenemen? :)
 
want ik dacht dat die lus onderaan de vaart op jouw kaartje niet meer toegankelijk was... ik probeer dat al eens te bekijken dit weekend (en ook of de begroeiing niet te gortig geworden is aan de overkant)
De lus onderaan de vaart, zoals jij had voorzien is toegankelijk.

De gru is compleet begroeid, dus afrader :)
 
Ik ontmoet om 11u de grote @Reverz voor een eerste verkenning van de BGGB.

Ik kon niet slapen van opwinding… of was dat toch door de zeikende kinderen?

@iedereen: start om 11u in de Veldestraat 17 in Merendree. Als je mee wil geef een seintje dan weet ik of we moeten wachten :)
 
uit de wind houden? Jongens, dit wordt toch een relax gravelrit? Ik laat speciaal de frametas op mijn fiets staan zodat ik brander en aeropress kan meenemen voor hipster-koffie onderweg! (en ik vraag me af hoeveel eclairs ik kan meenemen in zo'n zadeltas.....)
@Reverz fietst altijd voor zijn leven óf heeft 3 tabletjes talent extra.

De route nog wat verfijnen en meer offroad lijkt de enige optie om hem pijn te doen

 
Laatst bewerkt:
uit de wind houden? Jongens, dit wordt toch een relax gravelrit? Ik laat speciaal de frametas op mijn fiets staan zodat ik brander en aeropress kan meenemen voor hipster-koffie onderweg! (en ik vraag me af hoeveel eclairs ik kan meenemen in zo'n zadeltas.....)
Jaja... relax :unsure: . Nee ja, komt goed hoor. We gaan niet met een vliegende start vertrekken om dan na een half uur al een halve groep half dood te hebben. Tis wel de bedoeling dat iedereen op een normale manier de volledige rit kan uitrijden. @poeperman en ik lagen vandaag alleszins vrij dicht bij elkaar naar mijn gevoel, ik vermoed dat de groten hoop daar wel zal rondhangen of beter zal zijn dus gaat geen probleem zijn.

@Reverz fietst voor altijd zijn leven óf heeft 3 tabletjes talent extra.

De route nog wat verfijnen en meer offroad lijkt de enige optie om hem pijn te doen

Off-road bochten en hoogtemeters! Het helpt wel als je niet de eerste 15 seconden van elke offroad strook bommed om dan krakend en piepend het einde te halen :coolbrows:
 
uit de wind houden? Jongens, dit wordt toch een relax gravelrit? Ik laat speciaal de frametas op mijn fiets staan zodat ik brander en aeropress kan meenemen voor hipster-koffie onderweg! (en ik vraag me af hoeveel eclairs ik kan meenemen in zo'n zadeltas.....)
Eclairs > koffie!
 
ojx2djhdtqa61.png

We moeten die forkmounts op onze Grizl's natuurlijk wel ten volle benutten hé!
 
Tijd voor een definitieve lijst met aanwezigen!

Wat zien jullie graag op de bevoorrading?
- sportdrank
- water
- peperkoek
- zoute stokskes
- wafeltjes
- chips?
-...


- frisse pilsjes?
 
Tijd voor een definitieve lijst met aanwezigen!

Wat zien jullie graag op de bevoorrading?
- sportdrank
- water
- peperkoek
- zoute stokskes
- wafeltjes
- chips?
-...


- frisse pilsjes?
All of the above? 😅

Is er al een timing voorzien? Een verjaardagsfeestje is verzet van 27/08 naar 20/08 om 15:00. Hierdoor zal ik ongetwijfeld de volledige rit niet kunnen doen, afhankelijk van startmoment en parcours kan ik mogelijks wel een deel meerijden.
 
Tijd voor een definitieve lijst met aanwezigen!

Wat zien jullie graag op de bevoorrading?
- sportdrank
- water
- peperkoek
- zoute stokskes
- wafeltjes
- chips?
-...


- frisse pilsjes?
nooit bier tijdens het sporten (tenzij n.a.) voor mij. Achteraf........
Voor mij maakt het allemaal niet uit, mijn fiets staat sowieso in bikepacking-modus met gigantische frametas
 
Ik spreek voor alle duidelijkheid enkel over de bevoorrading tijdens de tussenstop.

De Orvallekes en/of toastjes met zalm zijn voor @Reverz
Merci voor den aanzet al terug te geven, ik ben nog op verlof dus was hier even niet zo mee bezig.

Toastjes met zalm gaan het wel niet worden :unsure: Kzal wel zien dat hier het een en ander in huis is, afhankelijk van hoeveel volk er effectief komt. Als iedereen die interesse had even kan bevestigen of ze al dan niet komen dat zou zeker handig zijn.

@langun de tussenstop bij @poeperman na ~95km ligt maar op ~4-5km van de start, de laatste lus kan je vrij gemakkelijk afsnijden. Als we om 9u vertrekken heb je in principe wel voldoende tijd vermoed ik.
 
Terug
Bovenaan