De Grote Beyond Gaming Gravel Bash

Beyond Gaming Gravel Bash?

  • Top! Dat zie ik helemaal zitten!

  • Ik weet nog niet of de data passen.

  • Ik heb nog altijd niet willen luisteren naar advies van andere forumleden en heb geen Gravel bike...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Als de dag mij uitkomt wil ik wel joinen, zeker als het met bbq achteraf is :unsure:
Ben wel een dikke asfalt slet dus ga de MTB van mijn pa of een andere fiets moeten lenen. Gaat anders net iets te moeilijk worden op mijn 25mm's denk ik :p
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Als de dag mij uitkomt wil ik wel joinen, zeker als het met bbq achteraf is :unsure:
Ben wel een dikke asfalt slet dus ga de MTB van mijn pa of een andere fiets moeten lenen. Gaat anders net iets te moeilijk worden op mijn 25mm's denk ik :p
Diejn BBQ begint meer en meer problematisch te worden... ik dacht dat we met ne man of 5 gingen zijn, tis gelek het dubbele.

En ik heb (nog) genen BBQ of tuintafel/-stoelen. Laat staan voor 10man :unsure:
 
Ik heb een weber gasbbq staan die op 10 minuten klaar is voor een worstenbak.

Dus basic “braadworst in stokbrood met mayo/mosterd/ketchup wil ik zeker wel helpen faciliteren.
 
Update: ik heb de eerste post ge-update. Datum staat nu op 20 augustus, vertrek rond 9:30ish.
Het is 125km... ik gok dat we ergens rond de 23-25kph (tis vlak en niet technisch) zullen zitten wat dus toch een dikke 5u fietsen is. Dus lijkt mij een mooie compromis tussen niet té vroeg en niet te laat.

Ik heb gisterenavond de uiterste 35km van de route nog getest. De eerste 10km is eigenlijk teveel asfalt/beton naar mijn goesting maar het stuk om terug te keren maakt dat imo wel ruimschoots goed dus, een paar kleine tweaks in acht genomen blijft dat stuk erin. Soms is het een beetje kwestie van het kind niet weg te gooien met het badwater in Vlaanderen... :unsure:
 
ik ben er wat laat mee natuurlijk, maar is er een mogelijkheid om dit stukje te integreren? Heel kort (al bij al een paar 100m) maar wel superleuk om te zien dat de grenzen van een gravelbike heel ver liggen. En voor zij die niet willen ook gewoon heel simpel te skippen.

lovendegem.jpg
 
ik ben er wat laat mee natuurlijk, maar is er een mogelijkheid om dit stukje te integreren? Heel kort (al bij al een paar 100m) maar wel superleuk om te zien dat de grenzen van een gravelbike heel ver liggen. En voor zij die niet willen ook gewoon heel simpel te skippen.

lovendegem.jpg
Twas een kleine omweg (3tal km) dus dat kan er nog wel bij. Aan de overkant van de vaart had ik er ook al een klein stukje single track ingestoken dat eventueel ook geskipt kan worden.
 
Twas een kleine omweg (3tal km) dus dat kan er nog wel bij. Aan de overkant van de vaart had ik er ook al een klein stukje single track ingestoken dat eventueel ook geskipt kan worden.
ik denk dat we nog eens moeten verkennen (apart, samen of met @Arkaine ) want ik dacht dat die lus onderaan de vaart op jouw kaartje niet meer toegankelijk was... ik probeer dat al eens te bekijken dit weekend (en ook of de begroeiing niet te gortig geworden is aan de overkant)
 
Dat is "de Gru" zeker? Is dat nog toegankelijk?
ja, dat zeker... dat staat permanent open en is echt wel een leuke plek om wat skills te oefenen. Het probleem in het voorjaar/zomer is vaak dat het wat te begroeid is om goed te kunnen doorrijden, maar ik tracht dat dit weekend al te verifiëren.
 
ja, dat zeker... dat staat permanent open en is echt wel een leuke plek om wat skills te oefenen. Het probleem in het voorjaar/zomer is vaak dat het wat te begroeid is om goed te kunnen doorrijden, maar ik tracht dat dit weekend al te verifiëren.
Ik heb daar 4 juni nog gereden tijdens de Marcassou Classic VTT maar het gaat natuurlijk snel in deze periode met plantengroei. Het is goed mogelijk dat het daar nu niet meer berijdbaar is, denk dat we dat sowieso best nog eens checken in augustus maar dat stuk van de route is vlak achter den hoek dus dat is snel gecontroleerd + we kunnen dat stuk ook gewoon afsnijden met een short-cut van 30 meter dus het heeft sowieso geen impact op de route.
 
Terug
Bovenaan