De Grote Beyond Gaming Gravel Bash

Beyond Gaming Gravel Bash?

  • Top! Dat zie ik helemaal zitten!

  • Ik weet nog niet of de data passen.

  • Ik heb nog altijd niet willen luisteren naar advies van andere forumleden en heb geen Gravel bike...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
@Reverz ik ben sowieso aanwezig, maar ik zal de volledige rit en de après niet halen, afhankelijk van starttijd en snelheid snij ik al dan niet ergens af zodat ik tegen 13:30 terug bij mijn auto ben. Nevele - Knesselare is nu ook niet de grote afstand gelukkig.
 
Cheerleaders (en liefst sexy) of is dat teveel gevraagd?
Is het alleen hier dat ge onnozelheid komt verkopen of ga je ons ook in het echte vervoegen? :unsure: :tongue:

@Didymus , @Polle32 , @polar bear : jullie stonden in de poll op aanwezig. Bevestigen jullie ook even?
Ook anderen die nog interesse hebben: laat even iets weten.
@Arkaine : als de MTB de enige beperking is, geen probleem overigens. Die gravelbike "vereiste" was maar om te zeveren voor alle duidelijkheid.
 
Als de rug het toelaat ben ik aanwezig. Ik ben aan het opbouwen na een lumbago (klimmen is pijnlijkst maar hier niet aan de orde).
 
Is het alleen hier dat ge onnozelheid komt verkopen of ga je ons ook in het echte vervoegen? :unsure: :tongue:

@Didymus , @Polle32 , @polar bear : jullie stonden in de poll op aanwezig. Bevestigen jullie ook even?
Ook anderen die nog interesse hebben: laat even iets weten.
@Arkaine : als de MTB de enige beperking is, geen probleem overigens. Die gravelbike "vereiste" was maar om te zeveren voor alle duidelijkheid.
Sorry droogstoppen :unsure:

Nee ik doe dat overal, ook op momenten dat het niet past dat zit in mij ik kan er niets aan doen!
 
Sorry droogstoppen :unsure:

Nee ik doe dat overal, ook op momenten dat het niet past dat zit in mij ik kan er niets aan doen!
Is dat "Sorry droogstoppen. Ik zal er zijn!" of "Sorry droogstoppen, maar als het zo zit kom ik niet"?

U aanwezigheidsstatus is nogal van belang voor @iamgroot heb ik mij laten vertellen :p
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: 515
Is dat "Sorry droogstoppen. Ik zal er zijn!" of "Sorry droogstoppen, maar als het zo zit kom ik niet"?

U aanwezigheidsstatus is nogal van belang voor @iamgroot heb ik mij laten vertellen :p
Ik heb geen gravel-bike.
En ik ben ook een salonrenner: niet koud, geen regen en ook niet te warm (want dan kan ik niet zo goed zeveren, droge mond enzo)
 
Mochten er mensen zijn die heel graag zouden meerijden, ik kan mijn:
- Canyon Endurace voorzien van 36mm banden. Clearance is dan wel extreem tight, dus dan moet het al superlight gravel zijn
- Canyon Lux voorzien. En dan moet je ‘t maar doen met de 2.4” banden die gemonteerd zijn
Ik kan ook nog wel een mtb voorzien. Eventueel zelfs twee.
Ik heb geen Gravel Bike, noch houdhakkershemd sorry.
Zie de vriendelijke jongens hierboven, mocht je toch willen.

allemaal grote piemels hier! Kom dat bewijzen (of komt dat zien) op de grote Beyond Gaming Gravel Bash morgen!

voor mensen die dat zouden gemist hebben:

- afspraak om 9u in Landegem, Oost-Vlaanderen
- 7 deelnemers tot nu toe maar er is geen limiet :love:
- 125km met 300hm
- vakkundig in elkaar geflanst door @Reverz
Ook anderen die nog interesse hebben: laat even iets weten.
Wat is het tempo ongeveer? Ik vermoed dat mijn conditie de minst goede zal zijn.
Zet me maar op de onder voorbehoud lijst, opstaan zal nog het moeilijkste worden (nachtshiften gewend) 😂 en een afkeer voor de zon (bleekscheet).

Ik ben al weken mijn baard aan het laten groeien voor de gravel bash!
😍
 
Terug
Bovenaan