De Grote Beyond Gaming Gravel Bash

Beyond Gaming Gravel Bash?

  • Top! Dat zie ik helemaal zitten!

  • Ik weet nog niet of de data passen.

  • Ik heb nog altijd niet willen luisteren naar advies van andere forumleden en heb geen Gravel bike...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Rit + frikandel €5
Rit + curryworst €20
Rit + lange hamburger €20

Weten we ook snel wat de juiste naam is. Moeten we enkel nog een plaats vinden waar er curryworst of lange hamburger op de doos staat om ze te kopen. Ben dat zelf nog nooit tegengekomen.
ik moet hier thuis al elk jaar uitleggen dat moederdag niet in mei valt en vaderdag niet in juni, de waanzin mag ergens stoppen... :unsure:
 
Ik rij de Dendermarathon ook met mijn pa en een paar vrienden, als je de Cinelli ziet, kom gerust is dag zeggen :)
Ik heb u wss gespot op de bevoorrading, maar je reed net weg.

t was zanderig, wreed warm en teveel gedokker over graswegels met dwarsrichels (met de gravel zijn die echt verschrikkelijk op den duur). Maar goeie organisatie, goeie bepijling en lekkere bbq-worst! Ik heb mij geamuseerd.
 
Ik rij de Dendermarathon ook met mijn pa en een paar vrienden, als je de Cinelli ziet, kom gerust is dag zeggen :)
Niet gezien, net als een tak onderweg
Helaas dat tweede was erger want tegen mijn hoofd op smal padje tussen 2 draden. Je kan al raden waar ik uit kwam :p

Dan maar binnengedraaid na de 2d bevoorrading want knie is wat gezwollen en had genoeg van de te smalle paden met mijn breed stuur
 
Niet gezien, net als een tak onderweg
Helaas dat tweede was erger want tegen mijn hoofd op smal padje tussen 2 draden. Je kan al raden waar ik uit kwam :p

Dan maar binnengedraaid na de 2d bevoorrading want knie is wat gezwollen en had genoeg van de te smalle paden met mijn breed stuur
Das minder. Ik heb verschillende gehavende mtb’ers gezien (waaronder ene die op zijn gezicht was gegaan). Er zaten veel van die smalle kerkwegels in é. Met de mtb word ik daar altijd nerveus van sinds ik mezelf eens tegen betonpaal heb geparkeerd in zo’n wegel.
 
Das minder. Ik heb verschillende gehavende mtb’ers gezien (waaronder ene die op zijn gezicht was gegaan). Er zaten veel van die smalle kerkwegels in é. Met de mtb word ik daar altijd nerveus van sinds ik mezelf eens tegen betonpaal heb geparkeerd in zo’n wegel.
Veel te veel, geen aanrader tenzij je een 'van schip stuurtje' neemt

Heb er ook 1 gezien met gescheurde trui
 
Ik heb u wss gespot op de bevoorrading, maar je reed net weg.

t was zanderig, wreed warm en teveel gedokker over graswegels met dwarsrichels (met de gravel zijn die echt verschrikkelijk op den duur). Maar goeie organisatie, goeie bepijling en lekkere bbq-worst! Ik heb mij geamuseerd.
Ja 't was wel wat neig soms op de gravelbike, ik kwam er toch ook goed gebroken uit na 100km :crazy: Maar bon, ook echt goed kunnen uitleven, plezante route wel!
 
Even proberen, maar ik zag in de openingspost hier dat de eerste editie in 2022 vertrok in Landegem. Iemand die daar toevallig de gpx nog van heeft zitten? Ben zelf van de streek :)
 
Even proberen, maar ik zag in de openingspost hier dat de eerste editie in 2022 vertrok in Landegem. Iemand die daar toevallig de gpx nog van heeft zitten? Ben zelf van de streek :)
 
Terug
Bovenaan