Sir WarCry III
Well-known member
Zeg eens iets intellectueel over gitaren, iemand.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt dat ook eens tegen onze bassiste zeggen.Ze hebben 6 snaren , tenzij ze gehandicapt zijn.

Neenee, da's een heel goei mopke. Ik zit al sinds jaar en dag op ons bassiste haar kap omdat ze minder snaren heeft dan ik. ^_^ Zij blijft maar terug zeggen dat de hare groter is dan de mijne. >.>Ja maar dat was mijn mopje he , maar als ik ze niet gesnapt werd zal het wel een slecht mopje geweest zijn![]()
Fuck die F zeg dat niet te doen bij mijDat gezegd zijnde, ik ben nog steeds akoestisch gitarist
Blijf veel oefenen en heb module 11 afgewerkt bij Justinguitar wat betekent dat ik aan power chords mag beginnen. Heb mezelf wel voorgenomen om enkele dingen te herhalen nu voor ik eraan begin omdat er toch wel zaken zijn die ik moeilijker onder de knie krijg.
Switchen naar een F of Mini F lukt me nog steeds niet vlot (wat niet zo uitzonderlijk is vermoed ik) maar ik zou toch graag wat vooruitgang boeken hier.
Fingerstyle vind ik wel leuk en wat solo spelen op een C of E minor backing track lukt me ook wel aardig.

En het is nochtans zo een belangrijk akkoord. Raar maar waar, die Barre F lukt beter dan die mini F bij mij.Fuck die F zeg dat niet te doen bij mij![]()
en wat als je nog geen noot kan spelen?Gewoon altijd zelf proberen voor ge koopt.