De Gitaarthread

Mijn excuses indien dit al eerder gepost/gevraagd werd, maar ik vind er niet meteen iets over terug.

Het viel mij op dat op de website van Keymusic slechts drie filialen meer vermeld worden, en dat hun 'vlaggenschip' Sint-Niklaas
er niet meer bij staat. Niet dat ik zo'n grote fan ben van deze keten, maar ik vind het raar dat ze hun grootste winkel zomaar zouden sluiten.
Van de kleinere filialen wist ik dat Mechelen dicht ging/is (zogezegd wegens de aanhoudende lokale werken volgens een brief op hun deur),
maar ze hebben dus blijkbaar veel meer winkels gesloten.

Dus ja, is de winkel in Sint-Niklaas gesloten? Nogmaals, geen fan of zo, maar ik vond het concept van de bioscoopzaal gevuld met instrumenten wel tof om te zien :)
 
Mijn excuses indien dit al eerder gepost/gevraagd werd, maar ik vind er niet meteen iets over terug.

Het viel mij op dat op de website van Keymusic slechts drie filialen meer vermeld worden, en dat hun 'vlaggenschip' Sint-Niklaas
er niet meer bij staat. Niet dat ik zo'n grote fan ben van deze keten, maar ik vind het raar dat ze hun grootste winkel zomaar zouden sluiten.
Van de kleinere filialen wist ik dat Mechelen dicht ging/is (zogezegd wegens de aanhoudende lokale werken volgens een brief op hun deur),
maar ze hebben dus blijkbaar veel meer winkels gesloten.

Dus ja, is de winkel in Sint-Niklaas gesloten? Nogmaals, geen fan of zo, maar ik vond het concept van de bioscoopzaal gevuld met instrumenten wel tof om te zien :)


"Wegens verhuis is KEYMUSIC Sint-Niklaas tijdelijk gesloten. Binnenkort opent er een gloednieuwe winkel op een nieuwe locatie in Sint-Niklaas. De grootste en meest complete muziekwinkel van België met honderden gitaren, drums, piano's DJ Gear, bladmuziek, speakers en lichtapparaten.. Eigen technische dienst. De koffie staat klaar en het volledige key music team is er voor u!"
 


"Wegens verhuis is KEYMUSIC Sint-Niklaas tijdelijk gesloten. Binnenkort opent er een gloednieuwe winkel op een nieuwe locatie in Sint-Niklaas. De grootste en meest complete muziekwinkel van België met honderden gitaren, drums, piano's DJ Gear, bladmuziek, speakers en lichtapparaten.. Eigen technische dienst. De koffie staat klaar en het volledige key music team is er voor u!"
Ik heb er nog expliciet bijgezet dat ik dat niet meteen terugvond, dus bij deze mijn redenering om de mensen hier lastig te vallen:
- Keymusic zelf heeft er niets over op hun website gezet (laatste artikel over Sint-Niklaas dateert uit 2014)
- ik heb een search gebruikt , maar ik gebruik Google niet, blijkbaar biedt duckduckgo niet dezelfde resultaten
 
Mijn excuses indien dit al eerder gepost/gevraagd werd, maar ik vind er niet meteen iets over terug.

Het viel mij op dat op de website van Keymusic slechts drie filialen meer vermeld worden, en dat hun 'vlaggenschip' Sint-Niklaas
er niet meer bij staat. Niet dat ik zo'n grote fan ben van deze keten, maar ik vind het raar dat ze hun grootste winkel zomaar zouden sluiten.
Van de kleinere filialen wist ik dat Mechelen dicht ging/is (zogezegd wegens de aanhoudende lokale werken volgens een brief op hun deur),
maar ze hebben dus blijkbaar veel meer winkels gesloten.

Dus ja, is de winkel in Sint-Niklaas gesloten? Nogmaals, geen fan of zo, maar ik vond het concept van de bioscoopzaal gevuld met instrumenten wel tof om te zien :)
Keymusic Brugge is Bax geworden
 
Heeft iemand ervaring met een goeie online cursus basgitaar voor een complete leek? Ik heb wel ervaring met piano dus qua theorie komt dat goed maar het is wel mijn eerste gitaar.
 
Star's Music in Brussel heeft echt wel veel keuze (ook pal naast KeyMusic, zoals een gier naast een stervende gazelle).
Oh damn , dat wist ik niet. Die ga ik even proberen deze week.

Goeie vraag. Ik denk Antwerpen, Brussel heeft ook best wat liggen maar qua parking niet ideaal. Wel vlotte bediening
Merci, met Bax Antwerpen heb ik hele slechte ervaring, met Keymusic Gent dan weer goeie.
 
Zitten hier ook klassieke gitaristen?
Ik heb de draad weer opgepikt na voornamelijk elektrisch te spelen en slechts sporadisch klassiek te oefenen.

Mijn techniek was al niet geweldig en lange tijd niet consistent oefenen heeft het er niet beter op gemaakt. 😅
 
Terug
Bovenaan