De frituur

Bekijk bijlage 47628
Gisteren eens een andere frituur in 't dorp getest. Hier hebben ze wel Julientjes en Pascallekes (met een belcrunch en specialsaus).
Goeie fritten en goeie portie voor een kleintje. Jammer van het broodje van de bicky mexicano wel. Ook een pak meer geld kwijt (€28) tegenover de vaste frituur (rond de €18). Volgende keer toch maar terug naar de vaste plek.
Belangrijkste vanal, het heeft weer gesmaakt!
Ziet er goed uit, maar een pak dat niet gevuld is tot de rand met extra spillage naastbetrokkenen pak vind ik zo een triestig zicht. Als mijn friturist geen extra schep geeft ben ik altijd zo verdrietig :p

Ziet er goed uit, maar een pak dat niet gevuld is tot de rand met extra spillage naastbetrokkenen pak vind ik zo een triestig zicht. Als mijn friturist geen extra schep geeft ben ik altijd zo verdrietig :p
Is natuurlijk wel een kleintje in een familliepak bakje, wel makkelijker om te transporteren. De portie was groot genoeg allesinds.

Is natuurlijk wel een kleintje in een familliepak bakje, wel makkelijker om te transporteren. De portie was groot genoeg allesinds.
Welja, kword liever getricked met een klein pak dat overvloeit dan dat het pakje niet volledig gevuld lijkt :). Hier zal het pas volgend weekend frieten worden ;)

Bekijk bijlage 47628
Gisteren eens een andere frituur in 't dorp getest. Hier hebben ze wel Julientjes en Pascallekes (met een belcrunch en specialsaus).
Goeie fritten en goeie portie voor een kleintje. Jammer van het broodje van de bicky mexicano wel. Ook een pak meer geld kwijt (€28) tegenover de vaste frituur (rond de €18). Volgende keer toch maar terug naar de vaste plek.
Belangrijkste vanal, het heeft weer gesmaakt!
Wat is die snack linksonder? Kaassouffle? :thinking:

Mij eens laten gaan op flexitariër vlak :unsure:

Klein pak met tartaar, lookworst special en burger van het huis met spek en raclette kaas :drool:
Echt neig lekker die burger, mijn het pusht mijn standaardbestelling van rond de 12 a 14 euro wel richting de 20, dus niet voor altijd :p

1769965020479.png

De hemelse gouden frietjes van Delforge zijn terug in Aalst voor de winterfoor. Gisterenavond al een groot pak met stoofvlees en mayo in mijn kas geduwd, vandaag opnieuw!

Encore!

De frituur belasting is bij de mijne gekomen. Kleine friet special kost nu evenveel als een grote friet speciaal voor die nieuwe belastingverhoging. Maarja toch weer de standaard bestelling besteld.

't word tijd dat we op straat komen met een grote cervela in ons vuist.

Ze doen hier in Brussel voor minder betogingen!

De frituur belasting is bij de mijne gekomen. Kleine friet special kost nu evenveel als een grote friet speciaal voor die nieuwe belastingverhoging. Maarja toch weer de standaard bestelling besteld.

Bovenop de energietoeslag van 2022 en zonder rekening te houden dat de aardappelprijzen behoorlijk gedaald zijn.
"Frieten = het gele goud" wordt elk jaar wat letterlijker :p

Bestelling van vandaag:

mini + twijfelaar + boulet.jpg

De lawine van frieten is met dank aan de fietser die niet kon wachten met vertrekken tot ik voorbij was :rolleyes:

Mijn friturist zei trouwens dat het zijn rustigste februari maand in jaren was, blijkbaar niet alleen bij hem maar ook andere frituren in de buurt. Januari is altijd een kalme maand na al het eten van de feestdagen en de goeie voornemens, maar februari is normaal gezien weer normaal.
Herkenbaar voor anderen? Zou de frituur met al die prijsstijgingen het einde van de prijselasticiteit bereikt hebben, of eerder toeval in deze regio?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan