De frituur

Sito
Mexicano
Bicky Orange

Ik eet altijd minstens 1 van deze 3. Een Bicky Orange is een bicky met nog eens een kaaskroket er bij. Broeders geloof mij als ik zeg dat dit een hemelse snack is. Ik duw de kaaskroket altijd eerst een beetje plat dat hij mooi de grootte van de burger heeft, zodat elke hap een feest is.

Sito
Mexicano
Bicky Orange

Ik eet altijd minstens 1 van deze 3. Een Bicky Orange is een bicky met nog eens een kaaskroket er bij. Broeders geloof mij als ik zeg dat dit een hemelse snack is. Ik duw de kaaskroket altijd eerst een beetje plat dat hij mooi de grootte van de burger heeft, zodat elke hap een feest is.
2 soorten beleg, dat is gulzig zijn. Zou mijn meetje zeggen.

Sito
Mexicano
Bicky Orange

Next level Bicky Cheese eigenlijk met extra korstje. :drool:

Laatst bewerkt:
Sito
Mexicano
Bicky Orange

is dat custom made? of staat dat zo op de menu

Gisteren vernomen dat er veel vraag is naar het Andersonneke. Na enkele social media posts zijn de mensen duidelijk nieuwsgierig en willen ze het uitproberen.

Weer een stap dichter bij world domination.

Vanavond eens kijken wat ik ga aandoen als ik binnen enkele maanden gevraagd wordt om het Andersonneke toe te lichten bij De Tafel Van Gert.

Gisteren vernomen dat er veel vraag is naar het Andersonneke. Na enkele social media posts zijn de mensen duidelijk nieuwsgierig en willen ze het uitproberen.

Weer een stap dichter bij world domination.

Vanavond eens kijken wat ik ga aandoen als ik binnen enkele maanden gevraagd wordt om het Andersonneke toe te lichten bij De Tafel Van Gert.
Gewoon in chapelure gaan.

Mexicano
Boulet special (curryketchup)
Kippendrumsticks met satékruiden
Dat is door u dat ik terug ben begonnen met drumsticks te bestellen, mét kruiden :love:

Hier wat saai:
Curryworst of viandel
Mexicano
Saté of drumstick (beide met kruiden)

Liefst met een halve kilo mayo erbij.

Ik bestel hier altijd online, en bij de saté of drumstick schrijf ik er altijd bij ´goe gebakken met veel kruiden aub´. Maar soms durf ik dat ook wel is te vergeten.

Vorige week ook in de rapte frieten besteld en vergeten te vermelden. Ik kom thuis met mijn bestelling en zie: het is goe gebakken met veel kruiden op :love:
Ik was al het ware ontroerd dat mijne friturist mij zo goed kent. Hij verdient een standbeeld (dat hij zelf mag betalen want wajow diene slaagt zijn prijzen sneller op dan dat ik van ondergoed wissel).

Pssst, @Mr.Anderson:

2_PAY-KNM_GIANT_FISH_FISH_FINGER_1.jpg

Terug
Bovenaan