Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo pikant vond ik het niet (en ik eet niet graag pikant). Qua smaak beetje in de buurt van een bamischijf precies.Is dat pikant? Ik ken het wel maar ook nog nooit gepakt maar onlangs de vrouw van een bevriend koppel wel en zag er toen wel smakelijk uit en vind het er op foto ook wel uitnodigend uitzien dus mss voor in de toekomst een idee (als ik van mijn soep vanaf ben vanwege een kaak die niet meewil).
En wat vond je vriend daarvan?Is dat pikant? Ik ken het wel maar ook nog nooit gepakt maar onlangs de vrouw van een bevriend koppel wel en zag er toen wel smakelijk uit en vind het er op foto ook wel uitnodigend uitzien dus mss voor in de toekomst een idee (als ik van mijn soep vanaf ben vanwege een kaak die niet meewil).
BrooooooGaat uw maat dat appreciëren als je aan zijn vrouw haar pikante taco komt?

zat er gewoon aan te komen.
Sito is echt een elite snack vind ik. Top 3 frituursnacks of zeker top 5.Ik kom meestal niet verder dan een cervela of bicky in de frituur. Vond het al een prestatie dat ik de sito herkende.
I'll let myself out.
Ja wat zijn jullie top 3 snacks eigenlijk?
Hier:
Ribster
Twijfelaar
Brochette