De frituur

Is dat pikant? Ik ken het wel maar ook nog nooit gepakt maar onlangs de vrouw van een bevriend koppel wel en zag er toen wel smakelijk uit en vind het er op foto ook wel uitnodigend uitzien dus mss voor in de toekomst een idee (als ik van mijn soep vanaf ben vanwege een kaak die niet meewil).
Zo pikant vond ik het niet (en ik eet niet graag pikant). Qua smaak beetje in de buurt van een bamischijf precies.

Is dat pikant? Ik ken het wel maar ook nog nooit gepakt maar onlangs de vrouw van een bevriend koppel wel en zag er toen wel smakelijk uit en vind het er op foto ook wel uitnodigend uitzien dus mss voor in de toekomst een idee (als ik van mijn soep vanaf ben vanwege een kaak die niet meewil).
En wat vond je vriend daarvan?
Gaat uw maat dat appreciëren als je aan zijn vrouw haar pikante taco komt?
Broooooo :(

1769013639064.png

Tijd om een andere stamfrituur te zoeken 🥲

Ja wat zijn jullie top 3 snacks eigenlijk?

Hier:

Ribster
Twijfelaar
Brochette

Ik bestel te vaak hetzelfde, precies tijd dat ik eens de snacklijst uitprobeer (vorige jaren lag de focus op burgers en daarna loaded fries).

Mijn top 3 voorlopig is niet heel avontuurlijk:
- Saté/brochette
- Mexicano
- Boulet

nog maar pas beseft dat een berepoot gewoon een ordinaire boulet is :mad: (met ajuin)

moeilijk om er 3 te kiezen dus top-5 (in willekeurige volgorde):
curryworst speciaal (met curryketchup)
bamischijf
sitostick/crizly
cervela
bitterballen

Boulet
Zigeunerstick
Mexicano

(eervolle vermelding: Lookworst, Berehap/Grizzly maar over het algemeen vind ik een berehap te duur tov. andere snacks.)

Terug
Bovenaan