BonIver
Well-known member
Da's The Jane willen zijn he, de sjieke friturist uithangen want meneer serveert radijzen op zijn patatten.Mijn gedacht. En ook zo maar 1 radijs plak.
Doe toch gewoon eens allemaal normaal seg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's The Jane willen zijn he, de sjieke friturist uithangen want meneer serveert radijzen op zijn patatten.Mijn gedacht. En ook zo maar 1 radijs plak.

Heb je die stoofvleessaus allemaal zelf opgekregen of moest er iemand helpen?Zaterdag was frietdag
Frieten
Stoofvleessaus
Verse tartaar (die was echt megalekker)
Spicy viandel
Belcrunch
Zoals altijd, ja ik heb frieten bijgepakt, nee ik heb die vork niet gebruikt, ja ik heb een wachtpintje gedronken in't frituur.
Halverwege helemaal vol.Heb je die stoofvleessaus allemaal zelf opgekregen of moest er iemand helpen?
Doe je trouwens niet meer aan een bak vol saus voor je belcrunch?Halverwege helemaal vol.
Neenee, heb bijgepakt, spicy viandel in stoofvleessaus doppen is god tier.
Da’s als ik een G’ackie neem.Doe je trouwens niet meer aan een bak vol saus voor je belcrunch?
Ze waren anders toch echt lekker.de tartaar ziet er idd wel lekker uit vanop afstand, de frites en de stfvlsss minder.
Waar was dat?
Ik gisteren klein (voornemens hé!) julientje met bicky dressing en een grizzly. Lekker, maar veel te veel saus om ze thuis op te eten (zompig)
Ik kom meestal niet verder dan een cervela of bicky in de frituur. Vond het al een prestatie dat ik de sito herkende.En nu nog niet want ‘t is een taco van Mora.
En nu nog niet want ‘t is een taco van Mora.