Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 soorten beleg, dat is gulzig zijn. Zou mijn meetje zeggen.Sito
Mexicano
Bicky Orange
Ik eet altijd minstens 1 van deze 3. Een Bicky Orange is een bicky met nog eens een kaaskroket er bij. Broeders geloof mij als ik zeg dat dit een hemelse snack is. Ik duw de kaaskroket altijd eerst een beetje plat dat hij mooi de grootte van de burger heeft, zodat elke hap een feest is.
Next level Bicky Cheese eigenlijk met extra korstje.Sito
Mexicano
Bicky Orange
Ik eet altijd minstens 1 van deze 3. Een Bicky Orange is een bicky met nog eens een kaaskroket er bij. Broeders geloof mij als ik zeg dat dit een hemelse snack is. Ik duw de kaaskroket altijd eerst een beetje plat dat hij mooi de grootte van de burger heeft, zodat elke hap een feest is.

Brochet
Frikandel special (tomateketchup)
Mexicano
Boulet
Chicken tenders
Bicky

is dat custom made? of staat dat zo op de menuSito
Mexicano
Bicky Orange
Ze kennen dat quasi overal. Is idd wel top!is dat custom made? of staat dat zo op de menu
Uitgevonden in de Gouden Saté voor zover ik weet, maar dat staat bij ons in Bottelare gewoon op de menu.is dat custom made? of staat dat zo op de menu
Gewoon in chapelure gaan.Gisteren vernomen dat er veel vraag is naar het Andersonneke. Na enkele social media posts zijn de mensen duidelijk nieuwsgierig en willen ze het uitproberen.
Weer een stap dichter bij world domination.
Vanavond eens kijken wat ik ga aandoen als ik binnen enkele maanden gevraagd wordt om het Andersonneke toe te lichten bij De Tafel Van Gert.
Maar dan ziet iedereen mijn XXL frikandel?!Gewoon in chapelure gaan.
Chixfinger.Maar dan ziet iedereen mijn XXL frikandel?!
Dat is door u dat ik terug ben begonnen met drumsticks te bestellen, mét kruidenMexicano
Boulet special (curryketchup)
Kippendrumsticks met satékruiden

Die staaf die de grote van haar hoofd heeft zal ongeveer wel kloppen. Daarbij, ik heb ballen als bouletten waardoor er de perceptie is dat ik een kleinere frikandel heb.
Zolang je geen curryworst hebt, zijn de dames meer dan content!Die staaf die de grote van haar hoofd heeft zal ongeveer wel kloppen. Daarbij, ik heb ballen als bouletten waardoor er de perceptie is dat ik een kleinere frikandel heb.