De frituur

Toch rap 10 minuten ver!
Wel mijn vaste frituur. Ik woon daar op 7 minuten van, op 6 minuten heb ik dan nog "Patatje" in Roesbrugge, dat ook uitstekend is, maar ik vind de mensen bij den Engel gewoon veel aangenamer.

Ha in Roesbrugge ben ik onlangs nog es geweest! Doden ijzer gewandeld. Wel geen frieten gestekt.

Ja copains, we maken progressie.
Net als een bodybuilder die elke week extra gewicht omhoog duwt, voeg ik elke week een extra snack (en bord) toe.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 31
Ja copains, we maken progressie.
Net als een bodybuilder die elke week extra gewicht omhoog duwt, voeg ik elke week een extra snack (en bord) toe.

7/10

Spijtig van dat bord en bestek, voor de rest geen opmerkingen, hoewel een extra potje mayo een half punt extra ging geven.

Welke frituur is dat, want ziet er allemaal wel goed gebakken uit?

7/10

Spijtig van dat bord en bestek, voor de rest geen opmerkingen, hoewel een extra potje mayo een half punt extra ging geven.

Welke frituur is dat, want ziet er allemaal wel goed gebakken uit?
Potje mayo en potje mammoet saus (dat niet te zien is op de foto).
Ik mag dus 7,5/10 noteren?

Is frituur Voske in Ardooie.

PS hoe kan ik de volgende keer minstens 8/10 krijgen op mijn frietrapport?

Potje mayo en potje mammoet saus (dat niet te zien is op de foto).
Ik mag dus 7,5/10 noteren?

Is frituur Voske in Ardooie.

PS hoe kan ik de volgende keer minstens 8/10 krijgen op mijn frietrapport?
Presenteren op het papier van de frituur!
Het bestek zien we dan nog door de vingers met die boulet special.

Presenteren op het papier van de frituur!
Het bestek zien we dan nog door de vingers met die boulet special.
Ook geen fan van bestek, normaal combineer ik een boulet speciaal altijd met kippeboutjes zodat ik het stokje (waar de boutjes opzitten) kan gebruiken om in de boulet te prikken.

Mijn vaste frituur is deze week gesloten, dus zitten denken naar welke andere ik zal gaan... der is een andere op 6 minuten rijden, maar hun online bestellen verloopt wat rommelig (maar haalbaar, zeker). Echter geen frikandel XXL en daar heb ik nu eens veel zin in... Een andere frituur op 12 minuten rijden, die hebben het wel, maar hun frieten vind ik wat minder... Toch voor hen gekozen, friet klein en Mexicano + Frikandel XXL, beide met kruiden, besteld voor zaterdagavond.

Ik ga ne keer bij mn vaste frituur vragen waarom ik geen kruiden kan selecteren op hun mexicano want godverdomme da's lekker zeg. :drool:

't Heeft goe gesmaakt vandaag wi

Sebiet men bestelling gaan halen:

Grote met stoofsaus en tartaar
2 frikandellen, bouletje bijgekruid, Mexicano & Cervela met look
Potje verse tartaar om de vlezekes nog extra te laten zwemmen

Nomnomnom :drool:

Gisteren was het ook weer prijs, met een houten kop naar huis gereden van weekend met vrienden (zaterdag er eens goed ingehangen, den drank moest op he). Niets beter om de kater ten volle te verwerken dan een goed pak frieten: kleintje special + crizly + vegi bamischijf + vegi kipcorn. Daarna half comateus in de zetel en geslapen als een roosje, 't leven kan schoon zijn.
IMG_20241103_195328909.jpg

Laatst bewerkt:
Afgelopen zondag stond er op de toonbank in m'n vaste frituur een reclamebord voor een nieuwe snack: een boulet in een crunchy jasje!

Ik had zin in enkel vleesjes dus bestelde ik een bicky burger, frikandel special met curry en verse ajuintjes, een crizzly, een 'twijfelaar' waar vanalles inzit en dan die crunchy boulet, geen idee hoe ze eigenlijk echt noemt. Het reclamepaneel was al zo lame als iets: 'BAL ACHELIJK LEKKER'.

Heel lekker eigenlijk, die laatste.

2 kameraden die ik al een tijdje niet meer gezien had kwamen ook om frietjes, wat uiteraard weer resulteerde in een wachtpint of 7.

Terug
Bovenaan