Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen gaat mijn frituur weer open. Dus morgenmiddag staat er een tussenslag, bickyribcheese (zonder vieze komkommer) en een koude lookworst op het menu. Morgenavond doe ik nog eens een BBQ, dus de volgende ronde zal tot vrijdag moeten wachten, dat wordt een julientje of romboutje met een bickycheese (wederom zonder voze komkommers). Gewoon hopen dat vriendin er dan om gaat, want ik ga dan bedlegerig zijn door rugingreep, maar zaterdagavond zou ik er normaal weer zelf om moeten kunnen, want dan is het brochette-met-kruiden-dag, waarschijnlijk een kipkaasdonut er bij. Zondag ben ik alleen thuis, geen zin om te koken, dus ik heb geen andere keus dan nog eens te gaan en ondertussen de schade van de voorbije weken in te halen, wat het dan wordt, moet het lot nog bepalen.*
*alle bestellingen worden geplaatst met veel saus

Ik ben nog maar 1x naar de Bosrand geweest sinds ik in het Brugse woon en ik was tbh niet overtuigd na mijn bezoekBegrijp ik ook niet, ga al sinds jaar en dag naar de Passage. Amper tot geen volk maar wel duizend keer lekkere frieten dan bij de Bosrand.

Zeker de moeite waard, met momenten wel een chaotische bediening maar de frieten zijn wel beter dan de bosrand.Ik ben nog maar 1x naar de Bosrand geweest sinds ik in het Brugse woon en ik was tbh niet overtuigd na mijn bezoek
Passage weet ik niet of ik daar al geweest ben![]()
Ik zal het onthouden! Van de keren dat ik hier naar de frituur ben geweest was het Speedysnack in Loppem. Heb nochtans ene dichter bij men deur maar die ook nog nooit geprobeerd.Zeker de moeite waard, met momenten wel een chaotische bediening maar de frieten zijn wel beter dan de bosrand.
Voor de rest weinig aanraders, Baronneke is ook maar zo-zo en Friethuisje kan mij ook niet overtuigen.
Zat die niet een maand in Tanzania?Beffer al een maand niet meer online gezien?
Wereldreis aan het doen en alle frituren aan’t checken?
Zat die niet een maand in Tanzania?
Ik eis wel een legendarische bestelling bij terugkomst van hem!
Nee, in Barbados, voor een vakantie van 15000 EUR.Zat die niet een maand in Tanzania?
Ik eis wel een legendarische bestelling bij terugkomst van hem!
Oelala nouvelle cuisine!
Minstens een rauwe vleeskroket beffen aan den toog.Aaah, dat verklaart veel.
Die gaat heel de frituur leeg eten en frigo leegdrinken wss
Da´s nu wel echt eens de minst smakelijke foto die ik hier al heb zien passeren. Lichte frieten, een bord, zoetzure saus, ..
ik dacht het ook, maar durfde het niet zeggenDa´s nu wel echt eens de minst smakelijke foto die ik hier al heb zien passeren. Lichte frieten, een bord, zoetzure saus, ..