De frituur

Dipu is nog altijd ok hoor prijs/kwaliteit, vleesjes/burgers niet op aan te merken, en ik heb daar met een kleintje genoeg. Wissel ik geregeld af met Friethuisje in Oostkamp.
Ik heb hen volledig ingeruild voor Friethuisje sinds hun renovatie. :p Veel lekkerder en ge krijgt meer voor uw prijs IMO.

Straf dat vettige brolrand (frituur bosrand) in die lijst staat.
Niet te vreten, tenzij je een week op toilet wil spenderen. :p

Wel goed blijkbaar, elke keer dat ik daar passeer staat er wel volk.

wel het is een frituur/eethuis. dus is natuurlijk afhaal maar je kan ter plaatse in ruime setting ook daar eten. kleinere gerechten (kip ah spit etc) doen zij ook.

Is nog wel een idee: voor mij nen duimschroef aub.

Iets superzwaar dat op uw maag ligt.

OT: overlaatst ook fritten gegeten met jalapenos en guacamole op. Ni slecht

3 weken op verlof, landen om 13u, 18u aan de frituur.

Middel + potje warme stoofvleessaus, + potje warme pepersaus + bicky burger + XXL frikandel special + Grizzly + chickfingers. En voor de rest van 't gezin ook wat natuurlijk.

Kostprijs: 60,50 euro.

Resultaat: veel te veel gegeten, niet geslapen 's nachts en tot de middag zo slecht als iets.

Worth it.

3 weken op verlof, landen om 13u, 18u aan de frituur.

Middel + potje warme stoofvleessaus, + potje warme pepersaus + bicky burger + XXL frikandel special + Grizzly + chickfingers. En voor de rest van 't gezin ook wat natuurlijk.

Kostprijs: 60,50 euro.

Resultaat: veel te veel gegeten, niet geslapen 's nachts en tot de middag zo slecht als iets.

Worth it.
Ofwel waren uw deegbollen toch te ver gerezen?

Ik heb een slechte portie gehad een maand geleden. (Dagenlang maagzuur gehad, verzekers één die zijn frietolie niet op tijd ververst juist omdat hij ging sluiten voor vakantie :p.)

Een maand gevast maar de goesting komt terug :p.

Begrijp ik ook niet, ga al sinds jaar en dag naar de Passage. Amper tot geen volk maar wel duizend keer lekkere frieten dan bij de Bosrand.

Die frituren met de meeste omzet zijn daarom niet de beste. Die beogen als kwaliteitsmaatstaf "goed genoeg", in plaats van perfect.

Meestal is dat een combinatie van zeer goede ligging (nabij industriezones/stad/snelweg), veel parking, veel zitplaatsen. Als je met redelijk wat mensen moet gaan eten (collega's onder de middag), dan kies je snel voor zo'n frituur waar je zekerheid hebt over parking en zitplaatsen, dan de betere frituur in een kotje waar je met 10 man niks kan gaan zoeken (tenzij opeten op het voetpad) en de auto's 1km verder moet zetten.

Just gonna drop this here:
https://m.gva.be/cnt/dmf20240808_93304839?journeybuilder=nopaywall

De uitdaging: zo veel mogelijk curryworsten binnen het uur eten. Halve worsten of kwartjes werden niet meegerekend. De kandidaten moesten nadien nog een kwartier op hun plaats blijven zitten, omdat ze niks mochten uitbraken. Normaal zou aansluitend nog een kampioenschap vegetarische curryworsten eten plaatsvinden, maar dat werd bij gebrek aan belangstelling afgelast.

Gek, ik ben net fan van De Bosrand omdat dat een van de weinige frituren is waarvan ik niet met 't schijt zit achteraf. Ik kan in Brugge enkel maar vergelijken met Frietsalon en Faluche, en daar steken ze toch met kop en schouders boven uit. Zeker Faluche, die frieten kan je inwisselen voor het kartonnen bakske waar ze inzitten.

We hebben wel 't gevoel dat het vroeger beter was bij De Bosrand. Laatste keer compleet uitgedroogde chicken nuggets gekregen ook.

Just gonna drop this here:
https://m.gva.be/cnt/dmf20240808_93304839?journeybuilder=nopaywall

De uitdaging: zo veel mogelijk curryworsten binnen het uur eten. Halve worsten of kwartjes werden niet meegerekend. De kandidaten moesten nadien nog een kwartier op hun plaats blijven zitten, omdat ze niks mochten uitbraken. Normaal zou aansluitend nog een kampioenschap vegetarische curryworsten eten plaatsvinden, maar dat werd bij gebrek aan belangstelling afgelast.
Er is ook elk jaar een Belgisch kampioenschap dacht ik.

Terug
Bovenaan