De frituur

Shit eh. Deze nacht hier wat zitten scrollen en ik begon al te watertanden over de frietjes vanavond na een dag zwoegen en zweten. Tot ik daarnet onderweg zo´n mega honger had dat ik bij een Quick ben gestopt en daar een menu heb gehaald. En nu is de goesting in frietjes vanavond helemaal weg :cry2: . Wat nu gedaan.
Morgen frieten halen met bijhorende foto hier.

Vandaag iemand gehoord die zijn curryworst/frikandel/lange hamburger speciale met tomatenketchup verkiest.

200.webp
Ik neem ook altijd tomaat :)

Vanavond frietjes! Weer twee weken geleden. Zag net dat t vernieuwd frituur hier een julienneke heeft, dus kan het eindelijk proberen na maanden watertanden hier.
Moeilijk te vinden in de rupelstreek precies.

Heel veel zin in vandaag, maar hier aan 'tzeetje is dat toch altijd een risico omdat ik hier niet bekend ben.. dus toch maar ergens gaan eten op den dijk zo meteen, even groot risico maar minder teleurstelling als het tegenslaat.

Shit eh. Deze nacht hier wat zitten scrollen en ik begon al te watertanden over de frietjes vanavond na een dag zwoegen en zweten. Tot ik daarnet onderweg zo´n mega honger had dat ik bij een Quick ben gestopt en daar een menu heb gehaald. En nu is de goesting in frietjes vanavond helemaal weg :cry2: . Wat nu gedaan.

Ik kan mij weinig plekken voorstellen waar er geen gewoon frietkot in de buurt is van een quick buiten de luchthaven misschien.

Mexicano en dan soppen in samoeraisaus.

Als ik de foodvloggers mag geloven is je frieten soppen in room/softijs ook een ding. Nu goed, een milkshake (met krokante spekskes) bij frieten en hamburgers bij Five Guys smaakt ook wel. Why not ...

Als ik de foodvloggers mag geloven is je frieten soppen in room/softijs ook een ding. Nu goed, een milkshake (met krokante spekskes) bij frieten en hamburgers bij Five Guys smaakt ook wel. Why not ...

Japanners zijn daar al lang mee bezig met frieten en ijs. :p

"french fries parfait"
Dessert shop in Kyoto.

Frieten op pizza margherita is ook zeer goed.

Terug
Bovenaan