De frituur

Vertel eens wat jij een goed burgerrestaurant vindt
Sunny Side Up in Hallaar.
Maar we mogen frituur niet vergelijken met restaurant, dat zijn 2 compleet andere beestjes.
Naar de frituur gaan we om verdoeme te schransen, een goestingske te temmen en onze maag tot het uiterste te drijven qua elasticiteit.
Op restaurant gaan we voor verrassende smaakcombinaties, aangenaam gezelschap en dame blanche.

Het probleem is niet dat een bicky een slechte hamburger is, wel dat het een slechte frituursnack is zoals mini-loempia's of een kipcorn. Een beetje zelfrespect mag nog wel he.

Geen paardenworsten vanavond, babybezoeken (wij met onze baby naar familie) liepen uit. Ik ga nu een ECHT bezoek aan mijn frituur doen. 2×kleintje, boulet (2×), kaasballetjes (oud amsterdam, te delen), saté (goed gebakken, kruiden), bitterballen en een bicky. Met de borstvoeding heeft de vriendin veel honger. Uiteindelijk krijgt ze dat niet op, dus ik verwacht nog wat saté en bitterballen

Geen paardenworsten vanavond, babybezoeken (wij met onze baby naar familie) liepen uit. Ik ga nu een ECHT bezoek aan mijn frituur doen. 2×kleintje, boulet (2×), kaasballetjes (oud amsterdam, te delen), saté (goed gebakken, kruiden), bitterballen en een bicky. Met de borstvoeding heeft de vriendin veel honger. Uiteindelijk krijgt ze dat niet op, dus ik verwacht nog wat saté en bitterballen
Deze nacht krampjes bij de baby na de borstvoeding, maar dat neem je er met plezier bij ;-)

Smakelijk!

Ja godverdomme. Ik kijk nooit naar de prijzen als ik bestel. Gisteren, omdat de bestelling reeds betaald was, nog een wachtpintje of 2 bijgevraagd.

Vraagt hij al € 2,2 voor een Stella uit de fles.

Zondag een andere frituur.

Ja godverdomme. Ik kijk nooit naar de prijzen als ik bestel. Gisteren, omdat de bestelling reeds betaald was, nog een wachtpintje of 2 bijgevraagd.

Vraagt hij al € 2,2 voor een Stella uit de fles.

Zondag een andere frituur.
Die smeerlap moeten ze tegen de muur zetten en afknallen. Hier ne goeie 33cl jupke uit blikske vo 1,80

Fuck he, gisteren frieten, maar zoveel honger & goesting dat ik geen foto heb kunnen pakken :cry:
't Was wel weer fucking genieten: pakske met stoofvleessaus & tartaar, veggie bicky burger & veggie bamischijf + halve vleeskroket van de vriendin. Erna nog zitten nagenieten in de zetel met nen Omer :love:

Fuck he, gisteren frieten, maar zoveel honger & goesting dat ik geen foto heb kunnen pakken :cry:
't Was wel weer fucking genieten: pakske met stoofvleessaus & tartaar, veggie bicky burger & veggie bamischijf + halve vleeskroket van de vriendin. Erna nog zitten nagenieten in de zetel met nen Omer :love:
Bien joué ket, perfecte combo's en Omer is het ideale doorspoelbier!!

Laatst bewerkt:
Gewone of huisgemaakte tartaar?
De huisgemaakte in mijn "stam"frituur is echt :drool:.

Van Lokeren zeker? Das de enige plaats in Vlaanderen waar ze van kleinsaf zodanig gebrainwashed worden dat ze op den duur ook echt geloven dat da lekker is. In realiteit: niet... te... freten.... Paardenworsten zijn de kipcorns der worsten. :unsure:

Terug
Bovenaan