Stinkbakkes
Well-known member
Da ist eh godverdommeBicky halen, bicky in de ijskast leggen, stuk in kloten zuipen, volgende morgend ff opwarmen in de microgolf… hemels!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da ist eh godverdommeBicky halen, bicky in de ijskast leggen, stuk in kloten zuipen, volgende morgend ff opwarmen in de microgolf… hemels!![]()
Sunny Side Up in Hallaar.Vertel eens wat jij een goed burgerrestaurant vindt
Al ooit eens een kip gezien met 8 vingers?…Straks een frietje steken met ne sito stick, en een portie kippenvingers. Waarom zitten er maar 6 vingers in een potteke? 8 zou beter zijn voor mij![]()
Dit hoort verdorie een ban op te leveren. Een Bicky met een Kipcorn vergelijkenHet probleem is niet dat een bicky een slechte hamburger is, wel dat het een slechte frituursnack is zoals mini-loempia's of een kipcorn. Een beetje zelfrespect mag nog wel he.
.Deze nacht krampjes bij de baby na de borstvoeding, maar dat neem je er met plezier bij ;-)Geen paardenworsten vanavond, babybezoeken (wij met onze baby naar familie) liepen uit. Ik ga nu een ECHT bezoek aan mijn frituur doen. 2×kleintje, boulet (2×), kaasballetjes (oud amsterdam, te delen), saté (goed gebakken, kruiden), bitterballen en een bicky. Met de borstvoeding heeft de vriendin veel honger. Uiteindelijk krijgt ze dat niet op, dus ik verwacht nog wat saté en bitterballen
Die smeerlap moeten ze tegen de muur zetten en afknallen. Hier ne goeie 33cl jupke uit blikske vo 1,80Ja godverdomme. Ik kijk nooit naar de prijzen als ik bestel. Gisteren, omdat de bestelling reeds betaald was, nog een wachtpintje of 2 bijgevraagd.
Vraagt hij al € 2,2 voor een Stella uit de fles.
Zondag een andere frituur.
Buhu, ik woon in't stad. Heb nog nooit een kip gezien man.Al ooit eens een kip gezien met 8 vingers?…
Ook geen poulékes in den uitgang?Buhu, ik woon in't stad. Heb nog nooit een kip gezien man.
Vertel eens wat jij een goed burgerrestaurant vindt
Vertel eens wat jij een goed burgerrestaurant vindt

Bien joué ket, perfecte combo's en Omer is het ideale doorspoelbier!!Fuck he, gisteren frieten, maar zoveel honger & goesting dat ik geen foto heb kunnen pakken
't Was wel weer fucking genieten: pakske met stoofvleessaus & tartaar, veggie bicky burger & veggie bamischijf + halve vleeskroket van de vriendin. Erna nog zitten nagenieten in de zetel met nen Omer![]()
Amai, das cheap. Hier 2,5 voor datzelfde blikjeDie smeerlap moeten ze tegen de muur zetten en afknallen. Hier ne goeie 33cl jupke uit blikske vo 1,80
Gewone of huisgemaakte tartaar?Fuck he, gisteren frieten, maar zoveel honger & goesting dat ik geen foto heb kunnen pakken
't Was wel weer fucking genieten: pakske met stoofvleessaus & tartaar, veggie bicky burger & veggie bamischijf + halve vleeskroket van de vriendin. Erna nog zitten nagenieten in de zetel met nen Omer![]()
.Ik pak ook altijd de huisgemaakte uit reflex, maar 't is niet dat die van gisteren voor van achterover te vallen was.Gewone of huisgemaakte tartaar?
De huisgemaakte in mijn "stam"frituur is echt.
Merci man, de volgende die ik opentrek is op uw bakkes!Bien joué ket, perfecte combo's en Omer is de ideale doorspoelbier!!
Neem maar een foto de volgende keer, of 't is op uw bakkes.Merci man, de volgende die ik opentrek is op uw bakkes!
Van Lokeren zeker? Das de enige plaats in Vlaanderen waar ze van kleinsaf zodanig gebrainwashed worden dat ze op den duur ook echt geloven dat da lekker is. In realiteit: niet... te... freten.... Paardenworsten zijn de kipcorns der worsten.Geen paardenworsten vanavond, babybezoeken (wij met onze baby naar familie) liepen uit. Ik ga nu een ECHT bezoek aan mijn frituur doen. 2×kleintje, boulet (2×), kaasballetjes (oud amsterdam, te delen), saté (goed gebakken, kruiden), bitterballen en een bicky. Met de borstvoeding heeft de vriendin veel honger. Uiteindelijk krijgt ze dat niet op, dus ik verwacht nog wat saté en bitterballen