poeperman
Well-known member
Net niet kameraad.Ik ben een zwakkeling miljaar
![]()
![]()
Wat een willpower! Ondanks alle cognitieve signalen tóch doorzetten.
Held
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net niet kameraad.Ik ben een zwakkeling miljaar
![]()
![]()
Nog niet geweest nee, ligt ook niet in Oostende centrum maar in Mariakerke. De hoeveelheid frieten voor mij is eigenlijk bijzaak vermits ik meestal al genoeg heb met een kleintje (tenzij ik ook stoofvleessaus erop kap eet ik er meer). De vlezekes ook de moeite?Zijn er hier al naar frituur Kenny in Oostende geweest?
Er stond daar een rij, niet normaal. Maar eens binnen besef je waarom: Die hoeveelheid frieten is crazy.
Ik vroeg twee kleintjes en de man schepte die vol ongeveer zo hoog zoals de rand van het bakje. Op het punt dat ik dacht bij mezelf “oei, da’s wel heel weinig“, gooide die zowat een volledig gevulde opshudbak frieten erboven op. (Dat is zo die trechtervormige ketel waar ze de frieten mee opschudden)
Zo’n porties heb ik nog nooit gezien. En blijkbaar een zeer gekende frituur in die streek.
Als ik nog eens ga zal ik er een foto van nemen.
Een Mr. Andersonneke of toch gewoon Dirk?Gasten, ik heb een geniale ingeving!
Mijn doel de komende maanden: experimenteren met het bestaande Julientje en dat in de frituur op het bord krijgen onder mijn naam!
De uitbater heeft er al eentje die de naam van zijn kersverse dochter draagt. Hetzelfde als een Julientje maar met verse ui en lenteui, tartaar, kippeblokjes (gepaneerd), enz.
Ik eet nu m'n Julientje met 2 extra frikandellen bovenop de viandelle en witte pepersaus en cocktail i.p.v. mayonaise. Suggesties zijn welkom, ik test deze dan de zondag uit!
Gasten, ik heb een geniale ingeving!
Mijn doel de komende maanden: experimenteren met het bestaande Julientje en dat in de frituur op het bord krijgen onder mijn naam!
De uitbater heeft er al eentje die de naam van zijn kersverse dochter draagt. Hetzelfde als een Julientje maar met verse ui en lenteui, tartaar, kippeblokjes (gepaneerd), enz.
Ik eet nu m'n Julientje met 2 extra frikandellen bovenop de viandelle en witte pepersaus en cocktail i.p.v. mayonaise. Suggesties zijn welkom, ik test deze dan de zondag uit!

Zoals ge het al weet ben ik ne dikke klet in de materie van een Julientje vermits ik nog steeds niet de eer heb gehad om deze te verslinden. Ik zal toch suggestiekes doen (het is de geste da telt eh breur), hierbij mijn wellicht nutteloze bijdrage:Gasten, ik heb een geniale ingeving!
Prachtig!2) De Mr. Anderson Big Royal: 2 extra frikandellen bovenop de viandelle, 1 currywust spéciale, 1 berenpoot, 1 bruine playboy, satékruiden, witte pepersaus en zachte mayonaise (voor deze monsterJullientje zou ik wel vragen of er geen gratis wachtpintje af kan)
En wat is een bruine playboy?
Niks wordt in z'n geheel gelaten wat mij betreft. Alles in stukken, de bedoeling is dat we er nen echte vettige varkenstrog van maken (hoe vettiger hoe prettiger zeg ik altijd).de frikandel special, wordt die gewoon op z'n geheel er bovenop gekletst? Berenpoot ook in stukken gebakken?
Daar kan ik ook van meespreken. Ze zegt er nog bij met vol afschuw dat ik de laatste ben der Neanderthalers (daar zullen de luide gromgeluiden en mijn besmeurd bakkes tijdens het fretten met een stuk in mijn kloten er wel voor iets tussen zitten). Ma we moeten onze principe trouw blijven breur. Frieten is zoals jupiler, "mannen weten waarom"M'n vrouw zal weer vol afschuw zitten kijken naar mijnen bak. Jaloezie, 't is een vuil beestje.
Die gaan ni van elkaars curryworst kunnen blijven.Beffer en Mr.Anderson moeten toch echt zo snel mogelijk is samen naar t frituur vind ik.
Altijd welkom om onze sausage fest te joinenDie gaan ni van elkaars curryworst kunnen blijven.

Yes. Wel niet handig als je een kleine eter bent. Kan je de helft weggooien. Ik vind dat zonde. Maar goed, te weinig krijg je daar inderdaad nooit. :')Zijn er hier al naar frituur Kenny in Oostende geweest?
Er stond daar een rij, niet normaal. Maar eens binnen besef je waarom: Die hoeveelheid frieten is crazy.
Ik vroeg twee kleintjes en de man schepte die vol ongeveer zo hoog zoals de rand van het bakje. Op het punt dat ik dacht bij mezelf “oei, da’s wel heel weinig“, gooide die zowat een volledig gevulde opshudbak frieten erboven op. (Dat is zo die trechtervormige ketel waar ze de frieten mee opschudden)
Zo’n porties heb ik nog nooit gezien. En blijkbaar een zeer gekende frituur in die streek.
Als ik nog eens ga zal ik er een foto van nemen.

Moh, ik heb dat gisteren op TV zien passeren. Die kerel die meedeed aan Snackmasters maakte dat klaar. Ziet er niet mis uit.Kerstspecial bij onze frituur is momenteel eentje met stoofvleessaus, bitterballen, truffelmayo en veenbessen.
Moeten we eens testen
Je doet me denken aan een collega van mij. Overal waar die op restaurant gaat en ge vraagt hoe het was: 'goed, zeer lekker, maar veel te veel'. Ik ken maar weinig mensen die klagen over 'te veel'.Yes. Wel niet handig als je een kleine eter bent. Kan je de helft weggooien. Ik vind dat zonde. Maar goed, te weinig krijg je daar inderdaad nooit. :')
Afgelopen zondag was het weer zover. Kindjes in bed. Huis opgeruimd. Vrouw content in de zetel. En ik op avontuur, naar de frituur!2) De Mr. Anderson Big Royal: 2 extra frikandellen bovenop de viandelle, 1 currywust spéciale, 1 berenpoot, 1 bruine playboy, satékruiden, witte pepersaus en zachte mayonaise (voor deze monsterJullientje zou ik wel vragen of er geen gratis wachtpintje af kan)
Livestreamen please.Beffer en Mr.Anderson moeten toch echt zo snel mogelijk is samen naar t frituur vind ik.
1. Bitterballen zijn geen frituursnackKerstspecial bij onze frituur is momenteel eentje met stoofvleessaus, bitterballen, truffelmayo en veenbessen.
Moeten we eens testen
?????1. Bitterballen zijn geen frituursnack
Voor mij past dat echt niet bij een frietje van de frituur en is dat eerder een snack voor bij de hapjes/apéro.?????
Dat is toch samen met de curryworst de saaiste maar basis frituursnack?
Het zijn de bouwstenen en instappers van de frituur.