Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou vragen een vuillommelbommeke te maken. 15 euro, ga maar loos frituristWat zouden jullie kiezen?![]()
Als enorme fan van stoofvleessaus zou ik direct de onderste willen uittesten.Wat zouden jullie kiezen?![]()

Onderste because stoofvleessaus.Wat zouden jullie kiezen?![]()
Absoluut mee eens. Dat onderste is de enige die vreetbaar klinkt.Sowieso de onderste, want daar zit tenminste niet die zoete rotzooi van een joppie saus op.

Eigenlijk zou ik ze alledrie eens willen proberen.De middelste.

Lesje dus geleerd: in het vervolg zonder schaamte direct vragen als ik een pak met iemand deel!
Erna dik geamuseerd op de zesdaagse waar het gerstenat vlot naar binnen liep en afgesloten in de Karper in de aanwezigheid van Mark Cavendish #starstruck.Das nu nekeer ne frituuruitbater se !Vorige zondag.
De Stella was een cadeau'tje van den frituurbaas. Ik ben nog steeds niet mobiel dus m'n vrouw gaat achter de frietjes op zondag. Hij vroeg meteen wat er met mij aan de hand was. Ze kreeg een frisse stella fles mee als beterschapscadeau. Ik hou van die man.
Welverdiend breur! Mo ien bee? Haa moe ni gezopen hemme oem comik te doen a friturist. Ge hebt er godverdomme eigenhandig vo gezorgd dat hij nu al op vervroegd pensioen kan en die geeft u 1 bier. Khad a 2 bakken gegeven! Ma bon, toch ne schuun geste idd. Wa de portie betreft: ge hebt da in a kluute geslagen gelaak ne gruute daar twijfel ik ni aan!Vorige zondag.
De Stella was een cadeau'tje van den frituurbaas. Ik ben nog steeds niet mobiel dus m'n vrouw gaat achter de frietjes op zondag. Hij vroeg meteen wat er met mij aan de hand was. Ze kreeg een frisse stella fles mee als beterschapscadeau. Ik hou van die man.
Whuut. Ik mag er niet aan denken.Vorige vrijdag na de avondschool toch nog een frietje gaan steken met ne maat: groot pak voor ons twee, vegan stoofvleessaus, mayonnaise & joppie voor erbij, een vegan bicky cheese burger en ne frissen uit blik
Zitten we daar eerst weer veel te braaf gelijk twee wel opgevoede mensen de frietjes te doppen in de saus, beiden in de veronderstelling dat de andere geen fan is van alles erover kappen, tot hij de verlossende vraag stelt: "mag ik de saus op de frieten doen?". Ik slaak een zucht van verlichting en we kappen de frieten vol met alle sauskes, genietenLesje dus geleerd: in het vervolg zonder schaamte direct vragen als ik een pak met iemand deel!
Fuck nu heb ik weer goesting!!!!
edit in navolging van mijn vorige post: de zesdaagse in Gent was een groot succes, 17h30 stipt in het frituur, twee pinten & een vegan julienke (met joppie ipv mayonnaise) naar binnen gejastErna dik geamuseerd op de zesdaagse waar het gerstenat vlot naar binnen liep en afgesloten in de Karper in de aanwezigheid van Mark Cavendish #starstruck.
Net gegeten, heerlijke wortelenstoemp met een goeie chipolata maar door dit topic heb ik zin gekregen in een Julienke hé pffff