De frituur

Ons nieuw frituur nog es testen vanavond, en zijn online bestelsysteem. Binnen een half uur mag ik erom.

Hieronder vind je een overzicht van de bestelling.

Twijfelaar2 x € 3,30
Goulashkroket1 x € 2,80
Kaaskroket1 x € 3,10
Kippets1 x € 4,00
Bitterballen2 x € 2,90
Chicken Fingers1 x € 4,00
Bicky Rib Burger1 x € 5,00
Grote Friet1 x € 4,30
Stoofvlees1 x € 5,80
Hamburger1 x € 4,00
Curry Ketchup
Bicky Cheese1 x € 4,70
Lookworst1 x € 3,30
Gebakken

TOTAAL€ 53,40
 
Wel een fuck momentje, ik had timeslots beschikbaar vanaf 18:20, dus ik kies die.

"tijdsslot niet meer beschikbaar""

heb ik godver 18:30 moeten kiezen, en nog 10 min langer honger af zien.

dus ik ga om 18:20 naar daar, en wie dan die zak aanpakt krijgt de djoef op zijn muile van de week.
Da ist eh ket, van onze frieten afblijven of toek op de bakkes godverdomme 👊👊
 
Wel een fuck momentje, ik had timeslots beschikbaar vanaf 18:20, dus ik kies die.

"tijdsslot niet meer beschikbaar""

heb ik godver 18:30 moeten kiezen, en nog 10 min langer honger af zien.

dus ik ga om 18:20 naar daar, en wie dan die zak aanpakt krijgt de djoef op zijn muile van de week.
En dan toevallig net @Beffer voor u in de frituur…
 
De eerste keer was geen toevalstreffer, tweede keer was nog beter als de eersten. We hebben een nieuw vast frituur. Sorry Chris, iemand anders gaat uw klein mannen door hun schooltijd moeten financieren. Welkom Skelle.
 
Reactie van Chris:

Of:
5XJXPe8.jpeg
 
Als ge aan de kust naar de frituur gaat, hebde dan goede garnaalkroketten?

Niet overal, onze vaste frituur in Heist had er echt goei, zelfgemaakte, prijzig maar gigantisch groot.

Nieuwe eigenaar en nu jammer genoeg uit den diepvries.

Nu als ge echt is goei garnaalkroketten wilt eten, ga dan naar ‘t Werftje in Zeebrugge.

Vaste waarde en gekend voor zijn garnaalkroketten. (Weliswaar geen frituur maar meer brasserie/restaurant/café)
 

Wie waagt?
Count me in ✋ <hold my wachtpintje zei Befferke om vervolgens de boel naar de kloten te fretten en uiteindelijk te verschijnen in de Guinness World Records vergezeld met een mooi fotoke van zijn bezopen smoel>. Ik woon trouwens niet ver van Kampenhout, ik zou dus genieten van een thuisvoordeel waarbij ik weleens zou kunnen aangemoedigd worden door duizenden fans. Ik zie het al voor mij "Befferke, wereldrecordhouder Curryweust Fretten, de trots van onze regio"... Ja frietvrienden, ik hou het effe ni meer droog🥹
 
Laatst bewerkt:
Maar allee, de nieuwe frituur die vandaag zou openen is dicht. Die uitbater postte gisteren nog op FB dat ze vandaag open gingen. Kzal dan sebiet een foto proberen posten van de bestelling bij de gewoonlijke frituur
 
Terug
Bovenaan