De frituur


Vanwege geen eten in huis maar voor de 2e optie gekozen. Goeie frituur toe, en minder goeie frituur ook.

Dan maar naar naburig dorp gereden en daar naar de lokale frietchinees geweest. Smaken helemaal anders dan mijn normale frituur, dus da´s eens een toffe afwisseling. Vijf kilometer dorpswegen is wel het maximum, want ze waren al tamelijk afgekoeld toen ik thuis kwam.

En vanwege hun opmerkelijk lagere prijzen heb ik deze week terug -twee- potjes mayo erbij genomen.

En een ribster perfect man!

Ik zie wel geen pintje?

Was je een beetje ziekjes?
 
Ik ga vant weekend de nieuwe frituur hier in de buurt testen. Kben benieuwd!
Maak er anders een BG-event van. Kunnen we daarna met punten gooien hier op het forum.

1716486917627.png
 
Ik ga vant weekend de nieuwe frituur hier in de buurt testen. Kben benieuwd!
Op z´n minst verwachten we een foto.

En wat is dan een goeie bestelling om een frituur te testen?
Kleine friet (want zo ontdek je hoe gul ze zijn).
Saus naar keuze, prijs is wel van belang.
Vleeske, naar keuze. Liefst zonder teveel poespas, standaard curryworst ofzo.
Sate, want er moet ook écht vlees zijn.
En een hamburger, want geen frituur zonder goeie burgers...

Maak uw voorbereiding maar!
 
Op z´n minst verwachten we een foto.

En wat is dan een goeie bestelling om een frituur te testen?
Kleine friet (want zo ontdek je hoe gul ze zijn).
Saus naar keuze, prijs is wel van belang.
Vleeske, naar keuze. Liefst zonder teveel poespas, standaard curryworst ofzo.
Sate, want er moet ook écht vlees zijn.
En een hamburger, want geen frituur zonder goeie burgers...

Maak uw voorbereiding maar!
Ik wil graag foto's posten, maar ik moet nog eens uitzoeken hoe dat hier gaat.

Ik bestel gewoon het vaste, vastgeroest in frietgewoonten hé;) en volgende keer gaat hetzelfde mij weer goe smaken

Ik vermoed voor mij: middel, samoerai, 2 bouletten en een bicky. Thuis nog mayonaise en Heinz tomaten ketchup erbij en er is trg een pot pickles open, dus mss daar ook een kwakje van ;).
De vriendin: kleintje, verse tartaarsaus, viandel en Amsterdamse kaasballetjes.
 
Als ik merk dat ik mijn bestelling niet ga opkrijgen maak ik een gerichte keuze om enkel nog de dingen op te eten die ik geen tijdje meer kan laten staan (of een nachtje in de frigo kan steken). Dus vaak eet ik dan nog enkel mijn frieten en bicky op, en laat ik de andere vleesjes.

Niks leuker dan maandagochtend de frigo open trekken en daar nog een halve frikandel special te vinden om die meteen daarna in de microgolf te mikken 🤤
 
Als ik merk dat ik mijn bestelling niet ga opkrijgen maak ik een gerichte keuze om enkel nog de dingen op te eten die ik geen tijdje meer kan laten staan (of een nachtje in de frigo kan steken). Dus vaak eet ik dan nog enkel mijn frieten en bicky op, en laat ik de andere vleesjes.

Niks leuker dan maandagochtend de frigo open trekken en daar nog een halve frikandel special te vinden om die meteen daarna in de microgolf te mikken 🤤
Dat is hier de vaste manier, koude boulet of kippets, die zijn de volgende dag rechts uit de frigo zeker even lekker.
 
Als ik merk dat ik mijn bestelling niet ga opkrijgen maak ik een gerichte keuze om enkel nog de dingen op te eten die ik geen tijdje meer kan laten staan (of een nachtje in de frigo kan steken). Dus vaak eet ik dan nog enkel mijn frieten en bicky op, en laat ik de andere vleesjes.

Niks leuker dan maandagochtend de frigo open trekken en daar nog een halve frikandel special te vinden om die meteen daarna in de microgolf te mikken 🤤
Ik heb ooit eens een halve bicky laten staan omdat ik 'm gewoon niet meer op kreeg.

Paar uur later had ik terug een hongertje en heb ik dan maar die halve bicky koud verder opgegeten. Wel, dat was best nog goed hoor. Ik was aangenaam verrast.
 
Als ik merk dat ik mijn bestelling niet ga opkrijgen maak ik een gerichte keuze om enkel nog de dingen op te eten die ik geen tijdje meer kan laten staan (of een nachtje in de frigo kan steken). Dus vaak eet ik dan nog enkel mijn frieten en bicky op, en laat ik de andere vleesjes.

Niks leuker dan maandagochtend de frigo open trekken en daar nog een halve frikandel special te vinden om die meteen daarna in de microgolf te mikken 🤤
Als uw frituur goede kippeboutjes heeft kan ge die als 3de/4de snack pakken. Die gaan gewoon in de frigo en kan ge 's nachts met extra schuldgevoel verorberen na een tripje naar de microgolf.
 
Het heerlijke’ : “fuck die shit, nooit meer frieten”-opgeblazen en gedegouteerd gevoel… om dan een uur later hyperexcited te zijn omdat er ergens nog 1/4 snack ligt
 
Terug
Bovenaan