De frituur

nee joh.

Topfrituur. Maar hij kan wel een slechte dag hebben
Te inconsistent inderdaad. Ik heb daar al goeie frieten gegeten en al slechte. Zijn persoonlijk uitgevonden gerechtjes die "zoveel beter zijn dan een Julientje" vind ik persoonlijk ook overschat.
Waar ga jij frieten halen? Ik vond het systeem van Fritissimo wreed gemakkelijk, bellen of mailtje en dan afhalen. Bij de Zoutkorrel sta je soms een uur aan te schuiven als het tegenzit...
Fritissimo systeem is (was?) idd super makkelijk. maar ik ga het laatste jaar ca naar Sint-Anna in Bottelare. Da's ruwweg even ver als Fritissimo maar Sint-Anna vind ik toch de beste. Het kan daar wel druk zijn soms maar het wachten duurt niet overdreven lang.

Fritissimo systeem is (was?) idd super makkelijk. maar ik ga het laatste jaar ca naar Sint-Anna in Bottelare. Da's ruwweg even ver als Fritissimo maar Sint-Anna vind ik toch de beste. Het kan daar wel druk zijn soms maar het wachten duurt niet overdreven lang.

Miljaar, daar werkten zo te zien wel 2 schone vrouwen. En nu een zeker Bart... de verplaatsing waard?

Fritissimo is gestopt é. Er was zicht op een overnemer voor een jaar, maar die heeft blijkbaar op het laatste moment afgehaakt...

Sinds corona kon je er enkel nog afhalen, dat werkte wreed goed.

Zondagavond was perfect. 's Morgens gaan lopen. Stevig ontbijt. Geen middagmaal. Trainen. Na het trainen richting m'n vaste kroeg met de maten. Voetbal kijken met een overvloed aan bier. Afzakken naar de frituur rond 21u30 met een kameraad. Pils of 2-3 nuttigen. Thuiskomen met m'n vetzakkerij, eten als een zwijn met een doorspoelpils erbij en dan in slaap vallen in de zetel tijdens een film. New kids heeft er gene lap aan.

Ik zou nog eens Bicky Royal willen eten eigenlijk. Dat was 1 van mijn goede voornemens voor dit jaar. Heb dat denk ik nog maar 1x gegeten in mijn leven toen ik ergens halverwege de 20 was ofzo. Doen frituren dat eigenlijk nog?

Heb geen angst, de Bicky Royal is bij de betere frituur zeker beschikbaar (kan wel zijn dat ge met een afbetalingsplan zult zitten qua kostprijs).

Ik zou nog eens Bicky Royal willen eten eigenlijk. Dat was 1 van mijn goede voornemens voor dit jaar. Heb dat denk ik nog maar 1x gegeten in mijn leven toen ik ergens halverwege de 20 was ofzo. Doen frituren dat eigenlijk nog?

Heb geen angst, de Bicky Royal is bij de betere frituur zeker beschikbaar (kan wel zijn dat ge met een afbetalingsplan zult zitten qua kostprijs).
De gewone bicky kost nu al even veel als de Royal bij lancering :(

Ik vraag dat om de twee maand eens bij mijn frituur. Wel naar West-Vleteren komen er voor.

't Is groter, maar het vleesje zelf is toch ook niet helemaal hetzelfde. Andere korst precies.
ahzo, vroeger ook paar keer geproefd maar niet echt verschil gesmaakt precies.

Maar toen was ik nog gewoon een schranser en geen liefhebber van de wonderlijke culinaire wereld van de frituur.

Vanwege geen eten in huis maar voor de 2e optie gekozen. Goeie frituur toe, en minder goeie frituur ook.

Dan maar naar naburig dorp gereden en daar naar de lokale frietchinees geweest. Smaken helemaal anders dan mijn normale frituur, dus da´s eens een toffe afwisseling. Vijf kilometer dorpswegen is wel het maximum, want ze waren al tamelijk afgekoeld toen ik thuis kwam.

En vanwege hun opmerkelijk lagere prijzen heb ik deze week terug -twee- potjes mayo erbij genomen.

Fritissimo is gestopt é. Er was zicht op een overnemer voor een jaar, maar die heeft blijkbaar op het laatste moment afgehaakt...

Sinds corona kon je er enkel nog afhalen, dat werkte wreed goed.
Ah dermee dat het logo weg was! 't Is al efkes geleden dat ik er geweest ben.

Een frituur lijkt me nog een wijze job. Wel labeur denk ik, maar toch, wijze job.

Terug
Bovenaan