De energietransitie: Toekomst van het energiesysteem

Dit is toch ook weer een compleet drama geworden. Al het positivisme over kernenergie staat toch in schril contrast met de realiteit ervan. Ik geloof nog wel in kernenergie in Europa, maar het zal niet van EDF en Framatome komen. Compleet disfunctionele bedrijven, lijkt me.
 
Dit is toch ook weer een compleet drama geworden. Al het positivisme over kernenergie staat toch in schril contrast met de realiteit ervan. Ik geloof nog wel in kernenergie in Europa, maar het zal niet van EDF en Framatome komen. Compleet disfunctionele bedrijven, lijkt me.
Veel is de schuld van de politiek, in het VK is dat ook een compleet nieuw type van reactor dus logisch dat de kinderziektes en kosten daar naar zijn.
 
Dit is toch ook weer een compleet drama geworden. Al het positivisme over kernenergie staat toch in schril contrast met de realiteit ervan. Ik geloof nog wel in kernenergie in Europa, maar het zal niet van EDF en Framatome komen. Compleet disfunctionele bedrijven, lijkt me.
Het grote probleem lijkt me dat men continue de veiligheidsvoorzieningen wil aanpassen aan de meest recente normen.
 
Terug
Bovenaan