De beurs

App van Bolero vind ik gruwelijk onbetrouwbaar. Elke dag is er wel een issue om in te loggen. Of het is traag, of je raakt er gewoon niet in.

Ik zit al meer dan 10y bij bolero (zal al 15y zijn indertussen waarschijnlijk), ik heb letterlijk 0 issues gehad. Enkel kun je in weekend nachten tussen 11 en 12 h savonds soms niet inloggen wegens maintenance - horror.
 
Ik zit al meer dan 10y bij bolero (zal al 15y zijn indertussen waarschijnlijk), ik heb letterlijk 0 issues gehad. Enkel kun je in weekend nachten tussen 11 en 12 h savonds soms niet inloggen wegens maintenance - horror.
Onderhoud is logisch, uiteraard geen probleem mee. Maar sinds 4 maanden ongeveer is het bij mij echt erg. Zowel op iPhone als iPad en na nieuwe installatie. In de jaren ervoor nooit echt grote issues gehad.
 
Onderhoud is logisch, uiteraard geen probleem mee. Maar sinds 4 maanden ongeveer is het bij mij echt erg. Zowel op iPhone als iPad en na nieuwe installatie. In de jaren ervoor nooit echt grote issues gehad.
bij mij ook: regelmatig issues met de Bolero app, met Saxo en Lynx nog geen problemen gehad om in te loggen
 
hopelijk mijn portfolio vandaag weer boven een symbolische grens 🤞 (die waarschijnlijk kleiner is dan wat sommige mensen hier in een enkele positie hebben steken :laugh:)
 
Ik zit bij Lynx maar ik vind het nu ook niet de meest gebruiksvriendelijke oplossing, zeker als je in andere valuta aankoopt.
Hoe bedoel je?
Gewoon 3000usd kopen met uw euro, en dan 30 aandelen van 100usd limiet order.
Ingewikkeld is dat toch niet.

Ze geven wel best execution, en lepelen niet telkens 0,5% van uw valutawissel.
 
Ik zit bij Lynx maar ik vind het nu ook niet de meest gebruiksvriendelijke oplossing, zeker als je in andere valuta aankoopt.
Ik vind het net makkelijker. Indien je USD stocks verkoopt dan houd je gewoon de USDs aan.
Bij andere brokers zetten ze meteen om naar EUR en betaal je dus sowieso bij aan- en -verkoop wisselkoerskosten (met vaak grotere marges dan bij IB).
 
  • Leuk
Waarderingen: Vio
@Pskonejott Heb je trouwens een update over uw marktindex shorts van afgelopen september-oktober?

Ik beleg met algo's en die zitten voornamelijk long momenteel. 17% ytd, gezien de SP 12% ytd is is het dit jaar voorlopig niet goed en niet slecht.

Naast mijn aandelen portefeuille met daarin nog altijd MSFT, GOOGL, AMD, PFE en NVO (FCNCA verkocht na 24%). NVDA heb ik ook nog maar is onderdeel algo.

PS ik ken uw visie over algo's/technische analyse but I do not agree.
 
Hoe bedoel je?
Gewoon 3000usd kopen met uw euro, en dan 30 aandelen van 100usd limiet order.
Ingewikkeld is dat toch niet.

Ze geven wel best execution, en lepelen niet telkens 0,5% van uw valutawissel.

Misschien pech gehad met mijn eerste keer valuta wisselen, er bleef 1 of andere positie staan die ik zelf niet wegkreeg, het heeft de Lynx helpdesk uiteindelijk 10 minuten gekost om dat te fixen :confused2:
 
Surprise Iran deal is alles dat olie nog nodig had.

https://www.reuters.com/markets/com...stors-weigh-supply-demand-drivers-2023-06-08/

image.png
 
PS ik ken uw visie over technische analyse but I do not agree.
Dat hoeft niet, de realiteit agrees, dat is voldoende ;-)

1. Nog steeds op zoek naar 1 miljardair ter wereld die rijk werd via technische analyse.

2. Nog steeds op zoek naar 1 (ÉÉN) fonds ter wereld dat de markt verslaat specifiek door toepassing van technische analyse.

Beiden zijn niet te vinden.

Los van meningen of analyse van het mechanisme achter 'technische analyse', wat zou de kans zijn dat het werkt als je geen van beide voorbeelden kan vinden in de hele wereld...?
 
Terug
Bovenaan