De beurs

Voor de durver: PACB zit aan huidige koers op een make or break.

Goed voor een beperkte positie gezien sector, eigen kennis, volatiliteit - zou er mij niet goed bij voelen om daar een significant % van mijn vermogen in te investeren. Voor mensen actief binnen de sector kan dat uiteraard anders zijn.
 
Zal gewoon later een half jaartje langer werken worden voor Cege 😅.

Je plaat begint afgezaagd te raken, makker.

Het is redelijk irritant dat elke pagina 50% pacb gepor is. Just my 2 cents. Wat ptobeer je ermee te bereiken?

Fyi, ik moet niet meer werken, dus dat komt wel in orde. Ik check de portefeuille. Oh, 0.8% onder ATH. Thanks voor je bezorgdheid.
 
Je plaat begint afgezaagd te raken, makker.

Het is redelijk irritant dat elke pagina 50% pacb gepor is. Just my 2 cents. Wat ptobeer je ermee te bereiken?

Fyi, ik moet niet meer werken, dus dat komt wel in orde. Ik check de portefeuille. Oh, 0.8% onder ATH. Thanks voor je bezorgdheid.
En dan nog eens die continue posts zonder de multiquote te gebruiken.
 
Je plaat begint afgezaagd te raken, makker.

Het is redelijk irritant dat elke pagina 50% pacb gepor is. Just my 2 cents. Wat ptobeer je ermee te bereiken?

Fyi, ik moet niet meer werken, dus dat komt wel in orde. Ik check de portefeuille. Oh, 0.8% onder ATH. Thanks voor je bezorgdheid.
Langs mijn kant was het gewoon een eerlijke vraag, niet de bedoeling van die reacties te bekomen…
 
@cege ligt hier minder wakker van dan bepaalde forumleden heb ik de indruk - terwijl zijn case niet gemaakt maar ook niet gekraakt is, is gewoon gevoelig aan rente. Is wel wat meer gewend dan de rimpels van de laatste tijd.

Mss een verkeerde interpretatie van mijn kant maar er lijkt een zweem van leedvermaak aanwezig - niet meteen wenselijk lijkt me gezien het doel net het omgekeerde is. Niet echt bevorderlijk om veel info te krijgen - hoe meer info - hoe beter, wat je met de info doet moet iedereen voor zichzelf beslissen.
 
Dat lullen op PACB is ook nogal cheap als de case idd hetzelfde blijft. In het slechtste geval gaat het helemaal op de fles maar er is geen enkele indicator die daar op wijst?

Dus zelfs @cege die een mooi bedrag er in heeft gestoken zal waarschijnlijk een break-even punt bereiken. Op de bank levert het nog steeds amper iets op en als we enkel winnaars uitkozen als alternatief gingen we samen met Janus naar Omaha elk jaar voor de leut.
 
Terug
Bovenaan