Bernie.be
Well-known member
Maar serieus nu, zou die mens niet gewoon aan het trollen zijn?Ik vrees dat we een deel van de mensheid voorgoed verloren hebben....
Stel u eens voor als een van uw ouders zoiets zou neertypen op FB

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar serieus nu, zou die mens niet gewoon aan het trollen zijn?Ik vrees dat we een deel van de mensheid voorgoed verloren hebben....

Ah we gaan allemaal door een portaal naar een hogere dimensie, dat klinkt inderdaad aannemelijker dan een weerfenomeen dat al sinds mensenheugenis bestaat en elke paar jaar voor serieus wat schade zorgt. Duh!Ik vrees dat we een deel van de mensheid voorgoed verloren hebben....
Nope, gans die haar FB profiel blijkt vol te staan met die onzin.Maar serieus nu, zou die mens niet gewoon aan het trollen zijn?
Stel u eens voor als een van uw ouders zoiets zou neertypen op FB![]()
Peizen dan de spijtjies goed beginnen werken overal ,iedereen begint wat uit te steken
Best dak ik da nie in mn lijf heb,sterkte aan de familie
Er werd een bejaarde vrouw vermoord. Gelukkig is er een expert die zijn deskundige visie met ons wil delen op FB:

Tja, iemand die het vanaf de eerste lijn op afstand meemaakt zal het wel weten zekerAaaah, een nieuwe crisis. Dus tijd om de (steeds dezelfde) schuldigen aan te wijzen.

Zo’n idioten dadelijk in de bak stekenTja, iemand die het vanaf de eerste lijn op afstand meemaakt zal het wel weten zeker![]()
Het is waar wat ze zeggen, het zijn altijd de schoontjes die een beetje zot zijn.Weer iets wat de MSM niet verteld he!
Typisch weer zo'n filmpje dat rondgaat bij de wappies....
https://odysee.com/@devrijeomroep:6/oorlogsverslag-uit-donetsk:0
Die staat al iets boven je post

Wat zei onze Irma?Allé, de groep 60-jarige vrouwen schiet in paniek op de “je bent van” pagina omdat er een paar vliegtuigen boven de gemeente gepasseerd zijn.
Hier ook, er was wat lawaai (heb zelf niets gehoord maar zullen waarschijnlijk wat vliegtuigen geweest zijn) en verschillende mensen die dachten dat Putin hier al zat.Allé, de groep 60-jarige vrouwen schiet in paniek op de “je bent van” pagina omdat er een paar vliegtuigen boven de gemeente gepasseerd zijn.