De beerput van het internet

Op één of andere Facebook-pagina worden nieuwe familie-gezichten aangekondigd.
Het gaat hier om een familie met migranten-achtergrond die hun intrede zal doen.

Daar is een 22-jarige kerel bij. Direct een reactie:

Waarom? Omdat het een jongeman is met een migratie-achtergrond? :unsure:

Hij ziet er ook wel een beetje raar uit :unsure:

Hij ziet er ook wel een beetje raar uit :unsure:
Gewoon nogal strakke kaaklijn?

2022_02_04_6955.jpg

Een reactie onder een artikel over een gezin met een dochter met ass en hoe ze alles regelen:

Het agressiesysteem van en ifv de massa moeten kunnende gezinnen, als egoïstische betweters in de visies van hun eigen spel- en uitsluitsysteem van en via beleidsuitvoering.
Als beleidsuitvoering, gewenste kennisontwikkeling,.. maar systematisch rond, hun moeten kunnen draait. (en dat van hun positief moeten kunnende snotneuzen in hun ervarend moeten kunnen leren) Als ze maar macht en systeem rond zich hebben.
Het jarenlange egoÏsme en rotte van de moeten kunnende professionals in de gewenste visies van hun spel- en uitsluitsysteem (vanuit en via beleidsuitvoering, of het nu VDAB, coaching, politie of justitie is, als spelsysteem vanuit een selectie moeten kunnende afkomst, zelfstandigen, ervarend moeten kunnen lerende snotneuzen als resultaten van hun extreem egoïstische massa gezinnen als schijnheilige betweters,,...) moet zich weer eens profileren. Als ze hun ding, professionele, "kennis",... maar kunnen projecteren,...
Eventueel nu via justitie ipv beleidsuitvoering met jullie massa extreem rotte en schijnheilige gezinnen rond en vanuit een UGent, Gent,.... Geen autisme maar het spel was er wel via jullie Brussel,... Strevend naar jullie plezier van 'hij is er dan toch ene',... Via jullie extreem rot strontstysteem vanuit en ifv een massa extreem rotte en schijnheilige gezinnen en hun positief moeten kunnende snotneuzen vanuit en rond een UGent,... in beleidsuitvoering.
Als (regio) Vlaanderen via z'n universiteiten en kluwen van zuilen z'n massa extreem egoïstische en schijnheilige en moeten kunnende gezinnen maar jarenlang in beleidsuitvoering kan uitspelen. Als massa extreem rotte, schijnheilige, extreem egoïstische piwi's in hun allen samen positief moeten kunnen. Volop gesteund door alle overheden, zuilen, niveaus, economisch systeem, kortzichtig egoïstische roddelzelfstandigen (o.a. blauw) in hun uitsluitsysteem...
Hier heb je immers ook zo wel wat voorbeelden, van rotte gevallen met een compleet gebrek aan verantwoordelijkheid tegenover een groter systeem./ Als ze als moederkes hun eigen ding (en vooral een 'met mijn kindjes doe je dat toch niet') maar hebben. Als houding tegenover alle machten, overheden, zuilen en systeem rond hen.
Ik zou hier eveneens kunnen reageren tegenover enkele moederkes, maar hou me wel in. Als ze als extreem egoïstisch moeten kunnende gevallen in en via systeem hun eigen ding maar systematisch hebben en beleid en gewenste visies hun gewenste evolutie volgt.
Kan je er wel mee om of wordt het terug justitie vanuit dit Vlaams beleid, met en vanuit jullie extreem rotte en schijnheilige massa moeten kunnende snotneuzen, als huidige 20ers, met hun visie 'hij moet dat leren'?
Als hun massa gezinnen maar achter hen staan in het gezamenlijk rotte van hun eigen moeten kunnen in jullie Vlaanderen.
Als 'hij is er dan toch ene' jullie enige plezier is samen met alle zuilen, overheden, machten, kapitaal, economie en systeem rond jullie.
Als gewenste doelstelling en plezier van 'dat waren de beste van de klas en die raken nergens.'
Als je maar beleid, machten, zuilen, overheden en systeem rond jullie hebt en kan uitspelen vanuit en ifv jullie eigen extreme hypocriete, egoïsme, moeten kunnen,...
Met als grootste discriminatiesysteem net jullie gelijkheid en moeten kunnen in jullie allen samen. Als één groot rotte van egoïsme, weg kijken, uitsluiting en onverantwoordelijkheid
Als je vanuit alle zuilen in beleidsuitvoering jullie eigen ding maar hebt.

Proficiat aan degene die het tot het einde gelezen hebben...

Een reactie onder een artikel over een gezin met een dochter met ass en hoe ze alles regelen:

Door die tekst gewoon snelsnel even diagonaal te checken, weet ik al om wie het gaat (een zekere Bart geloof ik?). Enfin, niet dat ik die kerel kén ofzo, maar heb die al vaker op de meest uiteenlopende zaken weten reageren waarbij hij altijd begint af te geven op bepaalde instanties zoals UGent, VDAB, justitie, ... Op z'n profiel staan er ook heel wat van die rants die overal en nergens over gaan. In het begin dacht ik een troll, maar ik denk iemand die mentaal gewoon écht niet in orde is. Ge hoopt dan natuurlijk gewoon dat ge die vroeg of laat niet op de voorpagina van de kranten ziet opduiken omdat hij zich niet beperkt heeft tot enkel op FB te zitten doordraaien... :unsure:

Euh. Vond dit op fb. Is een reactie over de oorlog (sorry voor de copy paste)
Niet de eerste keer dat ik de familie Rothschilds hoor passeren bij de conspiracy theoristen.

Gekopieerd van een anonHet is West-Oekraïne die genocide pleegt tegen Oost-Oekraïne. Rusland is daar om te helpen, niet om binnen te vallen.De Franse journaliste deelt de waarheid over wat ze sinds 2015 volgt en filmt vanuit Donbass.Fragment: Oekraïners in Donbass werden gebombardeerd door hun eigen volk, waarbij Europa een oogje dichtkneep.De video is vertaald van het Frans naar het Russisch. Ik heb foto's van de bijschriften in het Engels gedeeld voor het geval deze link ooit wordt verwijderd.Twitter-link voor dit NWO wil dat je je tegen Poetin keert omdat de Rothschilds hem niet langer kunnen beheersen. Ze beheersen ook de media, zodat ze je alleen laten zien wat ze willen dat je gelooft. Hij heeft hun criminele schuld afbetaald en weigert deel uit te maken van hun NWO-plan.

Ook opvallend (nuja opvallend, ergens ook geen verrassing natuurlijk) hoe degenen die zulke zaken beweren, ook degenen zijn die de afgelopen twee jaar de meest van de pot gerukte complottheorieën over covid19 bleven verkondigen.

Ik was deze week uit nieuwsgierigheid nog eens op de Mewe-Pagina van opperwappie Carine Knapen gaan piepen (al vaak een bron van de nodige posts voor dit topic geweest), aangezien ik me afvroeg wat daar te vinden zou zijn nu het covid-nieuws geminderd is. Niet geheel verrassend, wemelt het daar nu van de ellenlange uiteenzettingen over haar visie over de situatie in Oekraïne en alle randzaken daarrond. Ik ga nu niet zeggen dat ze volop pro-Poetin/Rusland is, maar ze (idem haar trouwste fans) zet zich wel af tegen het beeld dat de media over de situatie scheppen, of het geen de overheden doen. Alles is weer met bij bedoelingen van alle mogelijke instanties en overheden en past allemaal binnen het kader van allerlei overlappende complotten, enkel Poetin is degene die het eigenlijk allemaal niet zó slecht bedoelt maar die in een kwaad daglicht gesteld wordt. Degene die het vaakst op die recente posts van haar reageren met allerlei weetikveelwaarzeovergaan-links over de oorlog, zijn ook degene die tijdens covid telkens à volonté het ene na het ander artikel of bewering onder haar epistels posten.
Zulke mensen zijn gewoon alle voeling met de realiteit kwijt.

Voor zij die nieuwsgierig zijn geworden, be prepared... :

Ik kan dat letterlijk niet lezen. Ik zie een woordensoep die nergens op slaat maar krijg geen zin er door. Van wat ik er kan van opmaken mis ik wel niks.

Reactie op een Sporza.be artikel betreffende de ban van Chelsea (geen spelers aankopen etc)

Een Schande dat ze openlijk discrimineren en rassist zijn en niemand die daar op iets zegt. Moest maar ne zwarte zijn en de Hele wereld ligt plat

:unsure:

Jean Emare

Ik eis dan ook dat ik van thuis uit mag lesgeven. Nu betaal ik per week 400 euro aan benzine! Benieuwd wat de ouder dan zal zeggen, meneer de onbekwame minister!
Het is dan ook niet de bedoeling dat je per helicopter naar het werk gaat eh Jean.

Terug
Bovenaan