Als blijkt dat personen die dit neerpennen/typen dit echt geloven en dus mijlenver staan van de realiteit, dan mogen die van mij per direct uit de maatschappij gezet worden. Ik heb het er echt mee gehad. Eerst die complete mafketels tijdens de coronacrisis en nu gaat hun focus uit op het volgende grote feit in de wereld waar ze hun eigen draai (lees: 'oNdeRZoEk') aan geven. In het begin van de coronacrisis was het nog fun, maar nu zijn ze ronduit irritant. Het steekt alleen maar andere 'wakkeren' aan en als de oorlog nog even aansleept staan ze weer te demonstreren (lees: vernielen) in Brussel en andere steden, omdat ze hun 'waarheid' moeten verkondigen.
Wanneer Van Ranst zoals vandaag weer opduikt in het nieuws i.v.m. een kleine stijging van de besmettingen, dan komt brengt het wappieleger hun afgezaagde verhaal weer boven, maar nu aangevuld met de alternatieve visie op de oorlog.
"Wie durft er zijn gezondheid nog in handen leggen van deze man met een BMI zwaar boven de toelaatbare grens. Ik zie en hoor weinig “bezorgd om mijn en uw gezondheid” in die man! Dergelijke mensen zullen mij nooit wijsmaken wat goed is voor mij! Wie nu nog niet doorheeft dat hij zwaar betaald wordt door de pharma industrie, is weerom blind. Wie zoekt en graaft, zal zijn verleden en doelstellingen terugvinden. Van Ranst en de overheid liggen echt niet wakker van onze gezondheid. Als we allemaal niet snel wakker worden, zijn we binnenkort al onze vrijheden kwijt. Het digitaal paspoort is in de maak. Een digitale enkelband die uw leven volledig zal beheersen. Enkel nog plichten en geen rechten. Iedereen kijkt naar de oorlog momenteel en ziet niet wat er echt gebeurt achter de schermen. De oorlog is een bewust afleidingsmanoeuvre voor wat nog komen zal. Mensen worden volledig gebrainwasht door MSM. Massa hypnose is een feit. Kritisch denkvermogen volledig verlamd. Heel boeiende tijden om te zien hoe de psyche van een mens in elkaar zit."
Leuk Citaat Citeer dit bericht