De beerput van het internet

Zo, en nu is het wachten op de eerste complotgek die gaat beweren dat Corona niet in China is begonnen, maar in een Oekraïens biolab en de Russische inval is een poging om de waarheid te vinden/de bewijzen te vernietigen in opdracht van de Illuminati*

*Schrappen wat niet past.

Ik heb ooit eens de comments opengeklikt op zo'n wacko-post en nu denkt fb dat ik daarin geïnteresseerd ben. Elke dag wel suggesties van groepen zoals "ancient alien theorists" en meer fraais. Dat is ook wel een paralelle wereld hoor, half herkendbare beeldjes uit het Oude Egypte waar men dan astronauten in ziet, of een of andere vrij obious bouwtechniek die "toevallig" overal ter wereld voorkwam (wie heeft die kennis verspreid, aha!), het Vaticaan dat vanalles achterhoudt van locaties van geheime eilanden tot botten van reuzen.

En die comments, mijn god er lopen toch echt complete idioten rond.

Social media is een kanker die onze maatschappij meer achteruit dan vooruit helpt.

Laatst bewerkt:
Voor zij die zich afvroegen hoe het nog zou zijn met de complotwappies nu Corona wat naar de achtergrond is geschoven... Geen paniek, ze vervelen zich absoluut niet:

Als blijkt dat personen die dit neerpennen/typen dit echt geloven en dus mijlenver staan van de realiteit, dan mogen die van mij per direct uit de maatschappij gezet worden. Ik heb het er echt mee gehad. Eerst die complete mafketels tijdens de coronacrisis en nu gaat hun focus uit op het volgende grote feit in de wereld waar ze hun eigen draai (lees: 'oNdeRZoEk') aan geven. In het begin van de coronacrisis was het nog fun, maar nu zijn ze ronduit irritant. Het steekt alleen maar andere 'wakkeren' aan en als de oorlog nog even aansleept staan ze weer te demonstreren (lees: vernielen) in Brussel en andere steden, omdat ze hun 'waarheid' moeten verkondigen.

Wanneer Van Ranst zoals vandaag weer opduikt in het nieuws i.v.m. een kleine stijging van de besmettingen, dan komt brengt het wappieleger hun afgezaagde verhaal weer boven, maar nu aangevuld met de alternatieve visie op de oorlog.

"Wie durft er zijn gezondheid nog in handen leggen van deze man met een BMI zwaar boven de toelaatbare grens. Ik zie en hoor weinig “bezorgd om mijn en uw gezondheid” in die man! Dergelijke mensen zullen mij nooit wijsmaken wat goed is voor mij! Wie nu nog niet doorheeft dat hij zwaar betaald wordt door de pharma industrie, is weerom blind. Wie zoekt en graaft, zal zijn verleden en doelstellingen terugvinden. Van Ranst en de overheid liggen echt niet wakker van onze gezondheid. Als we allemaal niet snel wakker worden, zijn we binnenkort al onze vrijheden kwijt. Het digitaal paspoort is in de maak. Een digitale enkelband die uw leven volledig zal beheersen. Enkel nog plichten en geen rechten. Iedereen kijkt naar de oorlog momenteel en ziet niet wat er echt gebeurt achter de schermen. De oorlog is een bewust afleidingsmanoeuvre voor wat nog komen zal. Mensen worden volledig gebrainwasht door MSM. Massa hypnose is een feit. Kritisch denkvermogen volledig verlamd. Heel boeiende tijden om te zien hoe de psyche van een mens in elkaar zit."

Als blijkt dat personen die dit neerpennen/typen dit echt geloven en dus mijlenver staan van de realiteit, dan mogen die van mij per direct uit de maatschappij gezet worden. Ik heb het er echt mee gehad. Eerst die complete mafketels tijdens de coronacrisis en nu gaat hun focus uit op het volgende grote feit in de wereld waar ze hun eigen draai (lees: 'oNdeRZoEk') aan geven. In het begin van de coronacrisis was het nog fun, maar nu zijn ze ronduit irritant. Het steekt alleen maar andere 'wakkeren' aan en als de oorlog nog even aansleept staan ze weer te demonstreren (lees: vernielen) in Brussel en andere steden, omdat ze hun 'waarheid' moeten verkondigen.

Wanneer Van Ranst zoals vandaag weer opduikt in het nieuws i.v.m. een kleine stijging van de besmettingen, dan komt brengt het wappieleger hun afgezaagde verhaal weer boven, maar nu aangevuld met de alternatieve visie op de oorlog.

"Wie durft er zijn gezondheid nog in handen leggen van deze man met een BMI zwaar boven de toelaatbare grens. Ik zie en hoor weinig “bezorgd om mijn en uw gezondheid” in die man! Dergelijke mensen zullen mij nooit wijsmaken wat goed is voor mij! Wie nu nog niet doorheeft dat hij zwaar betaald wordt door de pharma industrie, is weerom blind. Wie zoekt en graaft, zal zijn verleden en doelstellingen terugvinden. Van Ranst en de overheid liggen echt niet wakker van onze gezondheid. Als we allemaal niet snel wakker worden, zijn we binnenkort al onze vrijheden kwijt. Het digitaal paspoort is in de maak. Een digitale enkelband die uw leven volledig zal beheersen. Enkel nog plichten en geen rechten. Iedereen kijkt naar de oorlog momenteel en ziet niet wat er echt gebeurt achter de schermen. De oorlog is een bewust afleidingsmanoeuvre voor wat nog komen zal. Mensen worden volledig gebrainwasht door MSM. Massa hypnose is een feit. Kritisch denkvermogen volledig verlamd. Heel boeiende tijden om te zien hoe de psyche van een mens in elkaar zit."

Leuk Citaat Citeer dit bericht

Jos en Maria die wat losse beweringen doen onder artikels op social media, die doen dat gewoon uit pure domheid. Maar van figuren zoals Carine Knapen (waarvan bovenstaande post kwam) of Willem Engel (vandaag trouwens in NL opgepakt voor z'n online gedrag) die continu ellenlange epistels schrijven over alles op hun wat meer afgeschermde kanalen met echter wel ettelijke duizenden volgers, daarvan weet ik de beweegredenen nog niet. Die beschikken op zich wel over een zekere hoge intelligentie, maar staan ofwel zéér ver van de realiteit en hebben dus psychische problemen, ofwel weten ze verdomd goed dat al hun schrijfsels nergens op slaan en doen ze dit alles met een dubbele agenda, omdat ze weten dat zulke zaken wel weer gedeeld zullen worden door de minder slimme mensen onder hun volgers en alles dus een eigen leventje gaat leiden, zoals het voorbeeld uit uw post ook aantoont.
Maar bon, met dat laatste ben ik nu zelf eigenlijk al een complot aan het verzinnen :D

Wat ik nooit heb begrepen over het soort mensen dat overal een soort toneelstuk achter ziet (en me doet twijfelen aan hoe oprecht dat is), waarom gaan die gewoon niet eens ter plaatste kijken? Het is altijd een hoop gemelk en gezever hoe de media ons een rad voor de ogen draait, terwijl een random youtubefilmpje wel de waarheid moet zijn, maar neem dan gewoon de wagen en ga zelf eens "observeren".

Neem nu dat epistel dat @Lobmans deelde. Daar worden dus gewoon zaken van social media voor waar aangenomen (niets aan de hand), terwijl zowat heel de wereld het omgekeerde zegt. Gewoon al eens tot aan de grens tussen Polen en Oekraïne rijden lost dat toch op?

Toen in Parijs in 2015 aanslagen werden gepleegd had ik ook zo'n verlichte ziel in de familie (toevallig voor de rest een complete loser), die fb vulde met ronkende verklaringen over hoe dat allemaal in scène was gezet. Goh, was er maar een manier om zelf naar Parijs te gaan.

"Obama schijnt de kleinzoon van Hitler te zijn, en Merkel schijnt zijn dochter te zijn."

Allez man, Merkel is geboren in 1954, om de dochter te zijn moest die zomaar even minstens 10 jaar ouder zijn en haar hele leven moesten mensen dat stilgehouden hebben. Obama is dan nog half zwart, lijkt me ook redelijk geloofwaardig voor de geheime, kwaadaardige nazaten van Hitler.

Wie zijn die mensen, kunnen die eigelijk functioneren in de maatschappij vraag ik me af?

"Obama schijnt de kleinzoon van Hitler te zijn, en Merkel schijnt zijn dochter te zijn."

Allez man, Merkel is geboren in 1954, om de dochter te zijn moest die zomaar even minstens 10 jaar ouder zijn en haar hele leven moesten mensen dat stilgehouden hebben. Obama is dan nog half zwart, lijkt me ook redelijk geloofwaardig voor de geheime, kwaadaardige nazaten van Hitler.

Wie zijn die mensen, kunnen die eigelijk functioneren in de maatschappij vraag ik me af?
Ja maar al deze argumenten vallen in het niets want zij kan daar dit tegenover zetten:

BQQQQQQQQQQM
💣💣💣

En daar voeg ik nog aan toe:
PFFFIIIEEEEEEEWWWWW
🎇🎇🎇🎆🎆

Ja maar al deze argumenten vallen in het niets want zij kan daar dit tegenover zetten:

BQQQQQQQQQQM
💣💣💣

En daar voeg ik nog aan toe:
PFFFIIIEEEEEEEWWWWW
🎇🎇🎇🎆🎆
citizen-kane-clap.gif

U heeft zojuist het internet gewonnen (op Telegram alvast toch)

Ah, K3 zingt een liedje "nooit meer oorlog" en dan kan men zich lustig laven aan het vitriool komende van de hoorn des overvloeds:

En nu mss een liedje over de hoge facturen. Hier is het ook miserie. Maar ja de oorlog is erger en als wij blut zijn, is da nie erg
Daarvoor kunnen ze vanalles doen ze ! Waar was iedereen toen er overstromingen waren is er toen ook zo iets groot opgezet voor die mensen? Ze hadden dit voor ons eigen volk ook mogen doen.
"Betaalbare facturen voor iedereen" is het volgende nummer... Schande...als het maar geld opbrengt voor een ander
En waar is het liedje voor ons eigen volk tijdens de overstromingen???
🙄

Terug
Bovenaan