De beerput van het internet

Het is niet omdat je voor de politie of ziekenvervoer werkt dat je daadwerkelijk agent of ambulancier bent eh. Zij zal het hoogstwaarschijnlijk over administratief personeel hebben die wel van thuis uit kunnen werken.
Ok. Dacht ik ook. Maar waarom schrijft ze daarna dan “is thuiswerk geen optie voor hen?” als ze eerst al schrijft dat ze al thuis voor de pc zitten. :unsure:
 
Ok. Dacht ik ook. Maar waarom schrijft ze daarna dan “is thuiswerk geen optie voor hen?” als ze eerst al schrijft dat ze al thuis voor de pc zitten. :unsure:
ze schrijft dat omdat ze denkt dat die ook prioritair een spuitje gaan krijgen. voor de mensen in de zorg klopt dat misschien wel maar politie is normaal gezien enkel interventionele eenheden dus gewoon weer vaag wat dingen gehoord en direct conclusies uittrekken
 
Ze waren nooit van plan om de horeca open te doen. Man man man Ik ben die rotte smoel van de Vandenbroucke zo beu gezien. Als ik hem tegenkomt dan zal het mij heel veel moeite kosten om die niet uit te schelden voor het rot van straat.

Jean Joubert Baptiste @ HLN
 
Ze waren nooit van plan om de horeca open te doen. Man man man Ik ben die rotte smoel van de Vandenbroucke zo beu gezien. Als ik hem tegenkomt dan zal het mij heel veel moeite kosten om die niet uit te schelden voor het rot van straat.

Jean Joubert Baptiste @ HLN
Gelijk heeft ie
 
Zo heb ik een paar 'vrienden' op facebook wie ik vroeger wel aangename mensen vond.
Plots zie je diezelfde mensen in groepen als 'je bent van...' discussiëren met een mentaliteit van 'mijn mening is de enige juiste'.

Veel van die mensen had ik initieel echt hoger ingeschat. Blijken ze zo dom als een achterdeur.
 
Zo heb ik een paar 'vrienden' op facebook wie ik vroeger wel aangename mensen vond.
Plots zie je diezelfde mensen in groepen als 'je bent van...' discussiëren met een mentaliteit van 'mijn mening is de enige juiste'.

Veel van die mensen had ik initieel echt hoger ingeschat. Blijken ze zo dom als een achterdeur.
Het is ook gewoon een soort van modderpoel waar je wordt ingetrokken. Mijn vingers jeuken ook soms om een reactie te schrijven op van die compleet onwetende figuren, maar dan bedenk ik dat je gewoon niet kan "winnen". Zelfs als je een epistel zou schrijven vol nuance waar je elk standpunt wat tegemoet komt, reageert er wel een Jos met "zet je oogkleepen tog af, lienkse rat!" ofzo. Parels voor de zwijnen.
 
Het is ook gewoon een soort van modderpoel waar je wordt ingetrokken. Mijn vingers jeuken ook soms om een reactie te schrijven op van die compleet onwetende figuren, maar dan bedenk ik dat je gewoon niet kan "winnen". Zelfs als je een epistel zou schrijven vol nuance waar je elk standpunt wat tegemoet komt, reageert er wel een Jos met "zet je oogkleepen tog af, lienkse rat!" ofzo. Parels voor de zwijnen.
Klopt. Soms heb ik ook zin om te reageren, maar doe het bewust nooit. Er valt gewoon niet op niveau te discussiëren.

Waar is den tijd dat ik als klein manneke dacht dat iedere volwassene een verantwoordelijk en verstandig persoon was.
 
Waar is den tijd dat ik als klein manneke dacht dat iedere volwassene een verantwoordelijk en verstandig persoon was.
Dit heb ik de laatste tijd vaak gedacht.
En dan bedenk ik mij al die simpele zielen van in 'tmiddelbaar' die nu kinderen hebben, een job hebben,.. en nu de volwassenen zijn.
Net zoals niet alle bomakes lieve en goede mensen zijn.
 
Gij moet zwijgen gij, gij zijt partijdig in die discussie :p .
0-DF30-C86-D082-493-C-A582-24-AA91-B22-F8-E.gif
[
 
Je lees veel in zo van die lokale groepen, maar deze is wel spektakelrijker dan anders.
Kan zo naast de Navy Seal copy pasta staan.

DSl3d05.png
Aarschot....
Op die van Tienen zal je dat ook tegenkomen.
 
Terug
Bovenaan