De beerput van het internet

Je lees veel in zo van die lokale groepen, maar deze is wel spektakelrijker dan anders.
Kan zo naast de Navy Seal copy pasta staan.

DSl3d05.png
Ah dekloktikt is dus van Aarschot!

Grappig hoe je onder "speciale gevallen" (of marginalen) toch typetjes hebt hé, hierbij de "pseudo-intellectueel".
 
Een reactie op een artikel over recordverkoop van luxevastgoed.

Geen flauw benul wat hij nu eigenlijk wil zeggen:

Dat zijn dan de ouders van de moeten kunnende, niet zonder kunnende,... snotneuzen, die als eigen spelsysteem jarenlang wijzen naar een ander. Als het hen zelf in economie, systeem, beleid,... maar uitkomt. De generatie gezinnen met hun 'mijn kindjes kunnen niet zonder' als nieuwe massa.
De bank en beurs brengt niet veel meer op zeker? Waar steek je het dan als massa egoïstische gezinnen rond alle machten, zuilen, overheden, systeem,..... Met jarenlang hun jobs als bezigheid rond overheden,... als ze het niet echt nodig hebben maar wel dan systematisch willen begeleiden,... rond en vanuit alle overheden, economie en systeem;
Dat zijn dan die VDAB-madammen en overheidsgevallen (met hun vent uit grote firma's en systeem) met hun job als bezigheid. Om andere dan wat te begeleiden in gewenst contrast tegenover hun eigen dikke nek en niet moeten. Met dan een massa moeten kunnende snotneuzen die jarenlang al roddelend wijzen naar anderen in de zin van "die moet niet werken" (volgens hun gewenste roddelvisie), 'er is geld' (volgens hun gewenste roddelvisie),... als leugens naar anderen.
Als ze als snotneuzen, op zo een manier hun eigen ding, eigen moeten kunnen, niet zonder kunnen,... maar hebben.
Dan en voor hen zijn hun massa extreem rotte gezinnen van '"ik en mijn kindjes' in het egoïsme van hun massa rond systeem en beleid, er wel ineens.
Als je als massa extreem rotte gezinnen, overheden, zuilen, zelfstandigen, kapitaal, systeem,... jullie eigen ding maar hebt.
 
Plaatselijke fb-groepen zitten altijd vol met dit soort mensen. Hier ook zo iemand:
Vandaag mijn vaccin gekregen van astra zenica moest 15m wachten voor mijn papier te krijgen dus kreeg ik mijn papier na dat ik 15m moest wachten en las deze brief.
Er stond geschreven op eigen risico dat ik uitdrukkelijk is afgeraden door het personeel van het vaccinatiecentrum toch op eigen risico vertrokken zonder de nodige wachttijd te respecteren.dus besloot om terug naar binnen te gaan om uitleg te vragen ze hebben mij juist het zelfde papier aangeboden met handtekening en geschrapt zonder het wettelijk te verwijderen voelt zich boos en machteloos

Dus mevrouw ziet op haar papier een fout, gaat dit melden, ze schrappen het mét handtekening. Noot: op de foto die ze ervan post staat duidelijk dat dit geen officieel attest is. Iedereen antwoordt dan ook dat ze het probleem niet zien. Mevrouw reageert overdreven defensief, dat men haar niet respecteert en zij zorgkundige is (relevantie?). Om uiteindelijk dit stuk proza te posten:

Wat ik ondervonden hem met dit te publiceren van deze bericht loopt het hier dat ik niets hem gerespecteerd en dat vindt ik niet kunnen en zo zien we dat er frustratie en stoute bedoeling naar mij gericht zijn
 
  • Verdrietig
Waarderingen: 515
Verplicht filmpje:


Eigenlijk niet te geloven dat dit al tien jaar oud is.

Lol, helemaal in het begin van het filmpje is er een screenshot van het oude VT4-forum en de bovenste post (nickname is de helft afgeknipt) is van mij :D Blij te zien dat er toch 1 post bewaard is voor de eeuwigheid in een filmpje van Basta.
Vraag me af hoe het tegenwoordig is met PsychoScout en met Girlie, en met de Sfax.... Sfax, als ge hier zit, zeg eens hallo.
 
Op fb heeft een van mijn gym-collega's een account voor hem en zijn vrouw, je weet wel zo voornaam voornaam achternaam achternaam. Dat zijn beiden ook niet echt de grootste lichten, je kent het wel zo van die posts waarin ze afbeeldingen delen met citaten zoals "beter weinig echte vrienden dan veel valse".

Vandaag zijn ze elkaars ouderschapskunsten aan het bewierroken. Dus de account deelt een foto van de kinderen en de vrouw "je bent een supper mama", waarna dezelfde account er op antwoordt "jij bent ook de supper papa!!".

Ik zal het nooit begrijpen.
 
Op fb heeft een van mijn gym-collega's een account voor hem en zijn vrouw, je weet wel zo voornaam voornaam achternaam achternaam. Nooit begrepen. Dat zijn beiden ook niet echt de grootste lichten, je kent het wel zo van die posts waarin ze afbeeldingen delen met citaten zoals "beter weinig echte vrienden dan veel valse".

Vandaag zijn ze elkaars ouderschapskunsten aan het bewierroken. Dus de account deelt een foto van de kinderen en de vrouw "je bent een supper mama", waarna dezelfde account er op antwoordt "jij bent ook de supper papa!!".

Ik zal het nooit begrijpen.
Die gezamenlijke accounts zijn gewoon omdat de ene de andere niet vertrouwd.
 
Vooral die "supper" met 2 p's.
Zo herkenbaar dat soort mensen :rofl:


In zo van die 'ge zijt van...' groepen vind ik da ook heerlijk om die mensen te trollen die bij het horen van 2 sirenes dat direct moeten melden. Das dus minstens een paar keer per week.

Zo van:
"Daarnet een hoop ambulances richting centrum, hopelijk niets ernstig. Wie weet wat er gebeurd is?" :confused2::oops:

En dan al die meme's en pepe's eronder met inspirational quotes replyen of zo "oei", "dat wil ik ook weten",....

Ik met het standaard antwoord: 'schietpartij aan het station'
 
Op fb heeft een van mijn gym-collega's een account voor hem en zijn vrouw, je weet wel zo voornaam voornaam achternaam achternaam. Dat zijn beiden ook niet echt de grootste lichten, je kent het wel zo van die posts waarin ze afbeeldingen delen met citaten zoals "beter weinig echte vrienden dan veel valse".

Vandaag zijn ze elkaars ouderschapskunsten aan het bewierroken. Dus de account deelt een foto van de kinderen en de vrouw "je bent een supper mama", waarna dezelfde account er op antwoordt "jij bent ook de supper papa!!".

Ik zal het nooit begrijpen.
Hebben ze zelf supper zo geschreven of is dat jouw verdienste?
 
Terug
Bovenaan