De beerput van het internet

Vooral die "supper" met 2 p's.
Zo herkenbaar dat soort mensen :rofl:


In zo van die 'ge zijt van...' groepen vind ik da ook heerlijk om die mensen te trollen die bij het horen van 2 sirenes dat direct moeten melden. Das dus minstens een paar keer per week.

Zo van:
"Daarnet een hoop ambulances richting centrum, hopelijk niets ernstig. Wie weet wat er gebeurd is?" :confused2::oops:

En dan al die meme's en pepe's eronder met inspirational quotes replyen of zo "oei", "dat wil ik ook weten",....

Ik met het standaard antwoord: 'schietpartij aan het station'
Idee voor volgende keer: “Marc de ambulancier moest dringend kakken”.
 
Vooral die "supper" met 2 p's.
Zo herkenbaar dat soort mensen :rofl:


In zo van die 'ge zijt van...' groepen vind ik da ook heerlijk om die mensen te trollen die bij het horen van 2 sirenes dat direct moeten melden. Das dus minstens een paar keer per week.

Zo van:
"Daarnet een hoop ambulances richting centrum, hopelijk niets ernstig. Wie weet wat er gebeurd is?" :confused2::oops:

En dan al die meme's en pepe's eronder met inspirational quotes replyen of zo "oei", "dat wil ik ook weten",....

Ik met het standaard antwoord: 'schietpartij aan het station'
Wij hebben tegenwoordig in de gemeente ook de HOPLR app. Op zich is dat wel een leuk concept, zo kunnen mensen aangeven waarmee ze andere buren of bewoners uit de buurt kunnen helpen met bv fietsherstel , een babbel, hulp in de tuin,... Maar op die app zie je soms ook wat passeren...
 
Vooral die "supper" met 2 p's.
Zo herkenbaar dat soort mensen :rofl:


In zo van die 'ge zijt van...' groepen vind ik da ook heerlijk om die mensen te trollen die bij het horen van 2 sirenes dat direct moeten melden. Das dus minstens een paar keer per week.

Zo van:
"Daarnet een hoop ambulances richting centrum, hopelijk niets ernstig. Wie weet wat er gebeurd is?" :confused2::oops:

En dan al die meme's en pepe's eronder met inspirational quotes replyen of zo "oei", "dat wil ik ook weten",....

Ik met het standaard antwoord: 'schietpartij aan het station'
"Iemand ook problemen met Telenet regio X-straat?"

*uur later*

"Tligt aan onze modem"
 
  • Haha
Waarderingen: 515
"Iemand ook problemen met Telenet regio X-straat?"

*uur later*

"Tligt aan onze modem"
Mensen zijn overal hetzelfde, hier is dat ook dagelijkse kost.

Het gekste, ondertussen al 2 jaar geleden, was iemand die vroeg of er misschien problemen waren met het warme water in de buurt. Na enkele sarcastische reacties begon ze iets te vermoeden, en na een goede ziel die uitlegde hoe dat zat werd het dan maar verwijderd.
Toen dit gebeurd was https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/05/28/luide-knal-brussel/ Was het ook lachen.
"Iemand die luide knal gehoord? "
" Ergens een grote ontploffing geweest? Wat is er aan de hand"
En dan 10tallen mensen die er op reageren:
"Ja wij hebben het ook gehoord"
In de plaatselijke groep hier zat zelfs iemand die zei "het klonk exact zoals de aanslag op Zaventem dus ik maak mij erge zorgen".
 
Hier deze week de vraag: "Mag je je gras afrijden op zondag".
Hele rants van mensen die zondagsrust willen vs de 'werkende' mens die daar anders geen tijd voor heeft...

Uiteindelijk is er toch ene snuggere die er het politiereglement bijhaalt waarin letterlijk staat dat dat mag.
Niet dat dat de klagers doet stoppen want "de mensen houden geen rekening meer met elkaar". :laugh:
 
Mijn Facebookfeed staat de laatste dagen vol let dit:

Bedankt voor de tip om het eigenwijze Facebook te omzeilen... Werkt!! Ik zie opnieuw berichten van mensen die ik niet meer zag. Het nieuwe algoritme van Facebook kiest dezelfde mensen - rond de 25-die je berichten zien. Houd je vinger ergens in dit bericht en klik op ′′ kopiëren ". Ga naar je pagina waar staat ′′ wat ben je aan het doen" en klik op plakken. Dit gaat het systeem omzeilen.
Hallo nieuwe en oude vrienden! Hallo, hallo.
Drop een enkele hallo, bedankt! Reageer alsjeblieft met hallo als je dit ziet.
Hallo
 
Personen die in die Ge-Zijt-Van-Bommerskontengroepen enkel posten door middel van afbeeldingen waar dan de tekst instaat kunnen toch de hoogste boom in ze.
Zie ik zo'n idioot een afbeelding posten:

Pas op, deze straat wordt vanaf juli volledig verkeersvrij
Bron: Haa El En

In de tijd die het u had gekost om die afbeelding te maken, had ge twintig keer die link kunnen posten, kalf! :wallbash: :wallbash:
 
Niet zeker of het hier hoort of eerder ergernis...

Ex-collega waar ik altijd goed mee overeenkwam en contact mee hield via FB is de laatste tijd precies een beetje het spoor bijster... vooral veel posts over de (monetaire) kost van vaccinatie.
Vandaag een hele rant over "gratis vaccins" en hoe chemotherapie mensen in armoede duwt en zelfs zoiets simpels als insuline onbetaalbaar is voor de gewone werkende mens etc. Soit, duidelijk een (door crappy Google translate geduwde) VS-post.
Een tijdje proberen te argumenteren en aantonen waar hij, en enkele van zijn vrienden, de mist in gingen maar helaas... geen succes.
Dan maar even de (ruwe) boekhouding van mijn vrouw haar chemo erbij gehaald. Mooi en handig overzichtje, duidelijk aangegeven wat ziekenkas, bijkomende verzekering en uiteindelijke eigen kost was. "Ja! Met u kunt ge niet discussiëren, gij moet toch altijd uw gelijk halen!"
1 FB "vriend" minder dus...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Lint
Gisterenavond was er bij ons in de gemeente een oudere man vermist (ondertussen levend teruggevonden dus alles ok).
Tijdens de zoekactie heeft er ongeveer een uurtje een politiehelikopter boven onze gemeente gevlogen. In de plaatselijke fb groep heb ik welgeteld 8 verschillende topics gezien van mensen die vroegen wat er aan de hand was of de helikopter gefilmd hadden en gepost "wat is er aan de hand". Inplaats van een nieuw topic te maken en die helikopter een minuut te filmen had je gewoon even naar onder kunnen scrollen:wallbash:
 
Op de lokale facebook-groep was er iemand die gedurende een erg lange tijd oproepen postte voor haar weggelopen kat, altijd bomvol spelfouten. Maar dat beestje heette dus "Bollekemoes".

Al een geluk heb ik geen facebook-account, want de urge to bomb was bijzonder sterk.
 
Pareltje van de plaatselijke roddelgroep:

9KJ17bA.png
 
  • Haha
Waarderingen: Pana
Allez, nu is er in de plaatstelijke roddelgroep reclame gemaakt voor een nieuwe groep. Dit screenshot zou genoeg moeten zeggen. En nee, de groep is niet ironisch bedoeld. Daar kan je de oprichters moeilijk van verdenken.

TrKWCtZ.png


Ze hebben toch al een paar honderd leden en het enige wat daar in gepost wordt is: "Ze zijn weg!!!!" en "Ze zijn terug!" of varianten daarop :help:
 
Terug
Bovenaan