De beerput van het internet

Onlangs iets volledig fout gecopy/paste en op een foute locatie gepost op HLN. Die zin had niets met het artikel te maken, stond vol met taalfouten en was op het eerste zicht geschreven door een zwaar gehandicapte mongool. :ROFLMAO:

Groot was mijn verbazing dat die post goedgekeurd werd. De vraag om die post nadien nog te verwijderen, werd staalhard genegeerd. :cry:
Je krijgt dan echt géén antwoord daarop. Nu ja ... who cares. HLN is shit anyways.
Toon je dezelfde verbazing over de jaarlijkse kandidaten van Temptation island?
Niemand is geinteresseerd in het stabiele liefdesleven of doordeweekse politieke opinie van Janneke en Mieke. We willen wel zien hoe Gringo reageert wanneer hij beelden krijgt van vriendin die zich op het strand door 2 venten laat verwennen.

HLN beseft dat die comments een bepaalde sensatiewaarde toevoegen aan hun artikels. Deze thread is daar het bewijs van. Guilty pleasure.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze vond ik ook een goeie. Altijd lachen op HLN.
CDABlnh.jpg
Ik moest efkes gaan opzoeken dat de Bush's weldegelijk reps zijn, omdat de domheid van deze post mij efkes deed twijfelen.


https://www.hln.be/medisch/mens-is-...ns-wetenschapper-maar-is-dat-ook-zo~a4c7574b/

Dit soort artikelen zijn werkelijk een goudmijn aan debiele comments:


vryna damart - 1 uur geleden
Toch eindelijk eens goed nieuws! Dat het maar gebeurt alvorens de mens deze bol vernietigt voor plant en dier, want hij is goed bezig. Een onvruchtbaarheidsvirus zou niet misstaan

Danny Callaert - 1 uur geleden
het wordt tijd dat het menselijk ras uitgeroeid wordt anders blijft er van de natuur en de dierenpracht niets meer over.

Patrick Weyers - 2 uur geleden
Joepie, goed nieuws. Voor wanneer geboortebeperking tot maximaal 2 kinderen. Welke politiekers durven? Groen alvast niet. Al verwacht je met hun "milieubeleid" dat wel van hun.


Ik zou graag eens een gesprek hebben met zo'n mensen. Dat soort comments wekt bij mij altijd een soort van "Wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft ze" reactie op bij mij. Zijn ze te dom om te weten dat ze zelf een mens zijn? Bedoel ze daar eerder mee "Iedereen mag weg, we zijn met te veel! Allé, behalve ik eh, allé ja." (wss wel). Ik zou het toch oh zo graag weten.
Mijn favoriete comment (ahem) op dit soort artikels is "mensDOM dierenRIJK"

Over tweekindpolitiek kan wel eens een lans gebroken worden vind ik trouwens. Ik zeg niet dat men het moet verbieden, maar toch zeker afraden of remmen. Het kindergeld vanaf de 3e op 0 zetten bv.
 
bart van steenkiste

1 op 3 bijwerkingen dat is wel redelijk hoog mij gedacht !! als je als gezonde mens nog nooit een snotneus hebt gedad , nooit ziek bent geweest , en plots krijgt u een vaccin tegen corona , en je word dan wel ziek dan mag je van mij part uwe rommel houden . van een goed vaccin , tegen gelijk wat krijgt u geen bijwerking , hoogste een gezwollen arm , ik heb nog in mij jonge tijd 2 streepjes gehad tegen de pokken , dat had zelfs geen bijwerkingen , veel te weinig grondig getest deze vaccins .
Hebben ze geen vaccins tegen debielen?
 
Bij hetzelfde artikel. Ofwel zijn dit troll accounts of die niet zo snuggere medemensen halen echt hun ‘wijsheid’ bij andere comments.
EDC55791-42-C3-403-A-8519-837509-E30-E68.jpg

9-B6-CF104-AA1-A-459-C-9-C2-A-B9744-E7175-D2.jpg
 

Reacties zijn hier ook weer van de onderste plank:




  • Eigen schuld, hij wist waar hij aan begon. Hij kreeg kansen genoeg om ermee stoppen en zijn normaal leven terug op te pikken. Maar nee, hij moest bewijzen hoe “slecht” poetin wel niet is. Veel plezier de komende 2 jaar. Zo een gevangenis zou ieder land moeten hebben, zou goed zijn voor die IS terry’s.

dat heb je in elke gevangenis ,denk ik.Maar men blaast het zo op om poetin te ontwrichten en niks meer.

Het zou hier eens moeten gebeuren, de regering gewoon bekritiseren en in de gevangenis vliegen. Ze zouden op de eerste rij staan om te huilen...
Nu voor zover dit geen betaalde Russische trollen zijn.
 
Mijn favoriete comment (ahem) op dit soort artikels is "mensDOM dierenRIJK"
inderdaad hemels en hemeltergend tegelijkertijd.
Bij sommige artikels weet je dat het er minstens tien keer gaat staan.

"Arm Vlaanderen" denk ik altijd wanneer ik me bedenk hoeveel strontachterlijke mensen rondlopen op straat.
 
Hier ook een Peter, op zo'n locale facebookgroep:
Vandaag , als 50 plusser , weer eens de stoelgangtest in verband met darmkanker gekregen , ik erger me mateloos aan deze bullshit, ik vraag er niet achter dus val er mij niet mee lastig , en al zeker niet van mijn belastinggeld , dus weer eens ludiek geprotesteerd , namelijk alles correct ingevuld en opgestuurd , alleen het stoelgangmonster is van mijn kat
Er is echter nog hoop voor de mensheid, men probeert zowaar deze man aan het verstand te brengen wat preventie is en dat deze actie meer verspilt. Het mag echter niet baten:

Kanker of niet, dat is mijn zaak, en als ik er toch moet voor betalen voel ik me veel beter dat het gewoon verspild wordt, men moet mensen niets door de strot duwen, als je een onderzoek wil ben je vrij dit te zelf te vragen, bovendien met terugbetaling van het RIZIV, bovendien vind ik het persoonlijk vrij grappig en origineel gevonden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan