Bij mij wel?Pagina bestaat al niet meer.
Zonet geprobeerd in zowel gewoon Chrome, Chrome incognitovenster en Edge...
Zie timestamp rechtsonder...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij wel?Pagina bestaat al niet meer.
Nu weer wel, ook op mijn smartphone.Bij mij wel?
Zonet geprobeerd in zowel gewoon Chrome, Chrome incognitovenster en Edge...
Zie timestamp rechtsonder...
![]()

Ontopic: beetje bij beetje zijn de amerikanen de kikkers die aan het doodkoken zijn door telkens opnieuw de temperatuurgrens met kleine stappen te verleggen.
Op een dag worden ze wakker in een fullblown dictatuur en kunnen ze klagen "we had no idea this could happen!"
Als je kijkt naar Frankrijk en Duitsland is dat niet iets waarover we de Amerikanen met de vinger kunnen wijzen, helaas.Maar de meeste Amerikanen hebben daar ook geen problemen mee zolang het maar de hunne is.
Ja maar -something something Biden/Obama/VoterFraud/HunterBiden/InsertAnyOtherLowIQExcuseHere-...Feit dat hij de vier journalisten die negatief berichten over de problemen met de Air Force One die hij van Quatar kreeg heeft gedagvaard is ook veelzeggend.
Iedere journalist die kritiek op hem durft te uiten krijgt met zijn toorn te maken, en dat is zogezegd de leider van de grootste democratie ter wereld? Lachwekkend klein figuur is het.
RIP in peace. Gemiddelde leeftijd zal wel een paar jaar dalen nu.Lindsey Graham blijkbaar overleden, en Mitch McConell blijkt het ook niet te lang meer te trekken.
Dat was nu eens een oorlogshavik in hart en nieren.Graham wel heel vers van de pers, nog nergens details te lezen. RIP, maar op politiek vlak niet iemand die ik ga missen.
Ik ben wel benieuwd in welke mate dit een impact gaat hebben, gezien hoe Graham zowel een enabler van Trump was als iemand die wel nog hoegenaamd traditionele Republikeinse trekjes op buitenlands beleid verdedigde (e.g. steun voor Oekraïne tegen Rusland).
Graham was vooral een waanzinnige hypocriet die draaide en keerde met de wind, zal hem absoluut niet missen. En McConnell is waarschijnlijk gewoon hersendood. Groot probleem voor de Republikeinen trouwens, want dat zijn twee zitjes minder in de senaat momenteel.
O nee, een 70'er die sterft aan een plotselinge ziekte, daar moet toch wel meer achter zitten.Vrijdag was hij dus nog in Kiev op bezoek bij Zelenski en zag hij er kerngezond uit. Bij dit BBC artikel steekt een video met een interview dat hij daar heeft gegegeven: https://www.bbc.co.uk/news/articles/cvgj25j6nmeo
Een vriend van me zei al lachend 'polonium?', maar ik ben nu wel benieuwd wat er effectief is gebeurd nadat ik zie dat hij net in Kiev heeft gezeten. "A brief and sudden illness" lijkt niet te verwijzen naar een hartaanval of iets dergelijk.

Een Trumper minder, ben ik niet droevig om. Wel een steuner van de Oekraïense zaak. Zo hebben we er meer nodig.Lindsey Graham blijkbaar overleden, en Mitch McConell blijkt het ook niet te lang meer te trekken.
Voor de volledigheid, Graham zijn steun voor Oekraïne was heel veel blabla en niet meer dan dat.Een Trumper minder, ben ik niet droevig om. Wel een steuner van de Oekraïense zaak. Zo hebben we er meer nodig.
Toch RIP voor zijn vrienden en familie.
O nee, een 70'er die sterft aan een plotselinge ziekte, daar moet toch wel meer achter zitten.
Als je zo'n dingen wil insinueren mag je van mij toch wel eens bewijzen/ aanwijzingen aanbrengen. Zeg het eens, waarom zou iemand in Oekraïne een senator die pro steun voor Oekraïne is willen vergiftigen. En waarom net Graham en niet een andere senator mee was.
Niet noodzakelijk, maar het gewoon laten passeren als "het kan" vind ik toch ook maar vreemd? Prominente poltici die plots sterven na het bezoek aan een vreemde mogendheid, dat roept toch per definitie vragen op.O nee, een 70'er die sterft aan een plotselinge ziekte, daar moet toch wel meer achter zitten.