Muñoz
Well-known member
Ik ga geen traan om Graham laten, maar het mocht van mij gerust een pro-Rusland puppet zijn die z'n 'kaars' liet i.p.v. Graham.
Tgoh, de man leek toch nog gezond. Zeker de reputatie van Rusland kennende en Iran die een hitlist heeft opgesteld, zou het zomaar eens kunnen.
Wel grappig dat dit nu wordt afgedaan als "ohja een 70'er die doodvalt, so be it", terwijl ik hier in een andere thread m'n doos vol kreeg omdat ik hetzelfde zei zoals jij maar dan over 80'ers die sterven tijdens een hittegolf.
O nee, een 70'er die sterft aan een plotselinge ziekte, daar moet toch wel meer achter zitten.
Als je zo'n dingen wil insinueren mag je van mij toch wel eens bewijzen/ aanwijzingen aanbrengen. Zeg het eens, waarom zou iemand in Oekraïne een senator die pro steun voor Oekraïne is willen vergiftigen. En waarom net Graham en niet een andere senator mee was.
Tgoh, de man leek toch nog gezond. Zeker de reputatie van Rusland kennende en Iran die een hitlist heeft opgesteld, zou het zomaar eens kunnen.
Wel grappig dat dit nu wordt afgedaan als "ohja een 70'er die doodvalt, so be it", terwijl ik hier in een andere thread m'n doos vol kreeg omdat ik hetzelfde zei zoals jij maar dan over 80'ers die sterven tijdens een hittegolf.