De Amerikaanse Politiek: De Regering Trump II

Nee hoor, toch Joe Rogan.

Die was 'in het begin' behoorlijk Pro-Trump. Maar is inmiddels al (deels) gekeerd
Idd. Blijkbaar iets met psychedelische drugs.

https://thehill.com/homenews/admini...rder-psychadelic-drug-research-mental-health/
Podcaster Joe Rogan joined President Trump and others in the Oval Office on Saturday as he signed an executive order accelerating research for certain psychedelic drugs used to treat mental health disorders.

Er wordt de laatste weken al getwijfeld of Trump nog goed bij zinnen is, deze tweet zal de zaak niet echt in zijn voordeel bepleiten:
Er valt aan zijn gedachtengang geen touw aan vast te knopen maar meest zorgwekkende zijn zijn andere tweets over Iran die wereldwijd opluchting of paniek veroorzaken. Rust is ons niet gegund en hij laat er zijn slaap niet voor.

En weer een hoge pief van het leger, dit keer de secretay of the navy, aan de kant gezet (of zelf opzij gestapt).

Wordt voorlopig opgevolgd door de undersecretary, een Trump volgeling.
Toch wel wat angstwekkend hoe de Trump regering meer en meer invloed heeft op het Amerikaanse leger.

Hij telt anders, dus hij heeft toch gelijk. Zoals met alles blijkbaar.
De alternatieve realiteit van de alt-right. Het dictatoriale handboek wordt goed nageleefd.

De alternatieve realiteit van de alt-right. Het dictatoriale handboek wordt goed nageleefd.

Trump zou gelijk gehad hebben indien hij zou gezegd hebben.
Ik heb de prijzen doen dalen op een wijze dat om ze nu op dezelfde prijs te krijgen je een prijsstijging van 600% zou nodig hebben.

Punt is dat voor Trump groter beter is. En hij zegt niet graag 98% dalen terwijl hij zich blind staart op die omgekeerde telling van 600%. Want groter is beter.
Al heeft het weinig nut om een daling van 98% te hebben als je het u toch niet kan permitteren omdat je geen ziekteverzekering hebt.

Trump zou gelijk gehad hebben indien hij zou gezegd hebben.
Ik heb de prijzen doen dalen op een wijze dat om ze nu op dezelfde prijs te krijgen je een prijsstijging van 600% zou nodig hebben.

Punt is dat voor Trump groter beter is. En hij zegt niet graag 98% dalen terwijl hij zich blind staart op die omgekeerde telling van 600%. Want groter is beter.
Al heeft het weinig nut om een daling van 98% te hebben als je het u toch niet kan permitteren omdat je geen ziekteverzekering hebt.

Om van 10 dollar naar 600 dollar te gaan is een prijsstijging van 6000%, dus eigenlijk rekent hij nog best conservatief met zijn 600% dan.

Van de flarden die ik van RFK zijn getuigenis heb meegekregen was het weer een lichte aanfluiting voor iemand in die positie.

In de laatste Truth Social updates:
  1. In Virgina is een referendum over redestricting goedgekeurd, fraude volgens Trump.
  2. Artikel gepost dat gaat over nood aan federale actie om de mid-terms “correct” te laten verlopen.
  3. Een post over verborgen links tussen Chief Justice Roberts en mensen rond Obama.

Om van 10 dollar naar 600 dollar te gaan is een prijsstijging van 6000%, dus eigenlijk rekent hij nog best conservatief met zijn 600% dan.

Van de flarden die ik van RFK zijn getuigenis heb meegekregen was het weer een lichte aanfluiting voor iemand in die positie.

In de laatste Truth Social updates:
  1. In Virgina is een referendum over redestricting goedgekeurd, fraude volgens Trump.
  2. Artikel gepost dat gaat over nood aan federale actie om de mid-terms “correct” te laten verlopen.
  3. Een post over verborgen links tussen Chief Justice Roberts en mensen rond Obama.
Nog eentje vergeten, hij claimt dat dankzij hem de executies van acht Iraanse vrouwen zijn tegengehouden, vier ervan zijn vrijgelaten en vier een maand in de cel kregen. Alleen bestaan die vrouwen niet en is het een hoax inclusief foto met AI-gegenereerde gezichten.

Nog eentje vergeten, hij claimt dat dankzij hem de executies van acht Iraanse vrouwen zijn tegengehouden, vier ervan zijn vrijgelaten en vier een maand in de cel kregen. Alleen bestaan die vrouwen niet en is het een hoax inclusief foto met AI-gegenereerde gezichten.
Nog ffkes en ik ga vragen in de Feedback thread om alles omtrent Trump gewoon te verbieden. Het is écht insane aan het worden.

Nog ffkes en ik ga vragen in de Feedback thread om alles omtrent Trump gewoon te verbieden. Het is écht insane aan het worden.
uhm, ik zou anders wel graag een dagelijkse update krijgen van de meest exuberante claims te krijgen. zonder dat ik een account moet aanmaken bij Truh Social, en die kerel nog rijker te maken aan reclame-inkomsten - je zou hem er bijna van verdenken dat hij clickbait-tweeting doet voor de clicks

En Trump is dan een zakenman, ge zou toch wel iets beter verwachten, maar goed...

Het gekke is dat niet enkel Trump insane is, maar dat die dus genoeg mensen vindt om daar ook met een uitgestreken gezicht die stelling te gaan verdedigen. 0% integriteit van heel die clan. Het is gewoon dieptriest.

uhm, ik zou anders wel graag een dagelijkse update krijgen van de meest exuberante claims te krijgen. zonder dat ik een account moet aanmaken bij Truh Social, en die kerel nog rijker te maken aan reclame-inkomsten - je zou hem er bijna van verdenken dat hij clickbait-tweeting doet voor de clicks
zoiets?

Wanneer Trump gelijk heeft, dan heeft hij gelijk, punt.
En wanneer Trump geen gelijk heeft, dan heeft hij ook gelijk, ook punt.
:hurrr:

De 'beerput van het internet'-thread en deze thread zijn alvast een 1:1 kopie geworden.

Misschien moeten de Amerikanen de naam NAVO wijzigen naar Amerika en friends.
Wie nu nog altijd gelooft dat we braaf moeten blijven opdat de Amerikanen ons in een eventueel noodgeval zouden komen helpen mag van mij een stamp in zijn kloten krijgen. Trump en zijn incapabele ministers geven gewoon geen reet om de NAVO en geloven dat het hun eigen internationaal leger is en dat het voor de rest niets te zeggen heeft. Misschien moet Rutte nog wat gaan slijmen, het zal er zeker op beteren :sarcastic:

Terug
Bovenaan