Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De reden temeer dat de EU zelf een supermacht moet worden!Het is allemaal textbook: controle nemen over justitie, media en universiteiten; verkiezingen manipuleren en het installeren van een angstcultuur. Aan dit tempo is de democratie tegen het einde van zijn presidentschap dood en begraven. Dan hebben we een Rusland met de middelen van de VS.
Maar we moeten ook niet te veel meewarig kijken naar de VS hé. De volgende algemene verkiezingen in Frankrijk en Duitsland kan het daar ook beginnen.
"Two total losers..."En Fallon plus Meyers zullen binnenkort ook mogen beschikken?
Dan schiet er niets meer over van de late night talk shows...
![]()

Goh, dit is dan nog 1 van zijn beschaafdere posts. We weten uit ervaring dat het erger kan, véél erger..."Two total losers..."
Niveau nihil ze manneke!
Ik bedoel maar...allez, dat is de president die dit toont aan de ganse wereld.![]()
Dat is mij ook al opgevallen. Musk was tot enkele dagen geleden de rijkste man ter wereld, maar me een gemene tweet kan je die man helemaal loco krijgenTriestig toch dat een president zich dat zo aantrekt. Je bent de machtigste man op aarde, grow a pair and suck it up.
Tijd om Disney te boycottenEn Fallon plus Meyers zullen binnenkort ook mogen beschikken?
Dan schiet er niets meer over van de late night talk shows...
![]()
Vrijheid van meninguiting is absoluut zolang die mening maar gelijk is aan de mijne.Wanneer gaat de les geleerd zijn. Diegenen die het hardste schreeuwen dat hun vrije meningsuiting beknot wordt, zijn diegenen die zonder twijfel als eerste alle mogelijke tegenstand gaan uitsluiten. Het gebeurt nu voor onze ogen in de VS. Nog maar eens, want de eerste keer was niet genoeg blijkbaar. Maar alle extreem rechts in Europa doet dat hier al jaren en het is wachten tot hetzelfde hier ergens in onze streekt gebeurt.
Is niet de eerste keer dat die dat zegt.Geen idee hoe lang die man nog moet wachten op de Nobelprijs voor de Vrede, want hier is de volgende accomplishment van Trump in het lijstje van stopgezette oorlogen dankzij hem: de oorlog tussen Aberbaijan en Albanië.
Not sure if this is Biden or Trump.

3 keer Albanië gezegd de afgelopen 2 weken.Geen idee hoe lang die man nog moet wachten op de Nobelprijs voor de Vrede, want hier is de volgende accomplishment van Trump in het lijstje van stopgezette oorlogen dankzij hem: de oorlog tussen Aberbaijan en Albanië.
Not sure if this is Biden or Trump.

Die is idd nog niet echt in Trumps vizier gekomen dacht ik? John Oliver ook niet, maar die babbelt wss te snel voor DJT.Chanceke dat we die seniele Biden niet meer hebben, stel u voor wat die ervan gemaakt had zeg
De Jon Stewart show afgelopen nacht was ook weer waanzinnig goed. Benieuwd wanneer die gecanceld gaat worden.
Of misschien denkt hij dat het een Britse serie is?Die is idd nog niet echt in Trumps vizier gekomen dacht ik? John Oliver ook niet, maar die babbelt wss te snel voor DJT.

Chanceke dat we die seniele Biden niet meer hebben, stel u voor wat die ervan gemaakt had zeg
De Jon Stewart show afgelopen nacht was ook weer waanzinnig goed. Benieuwd wanneer die gecanceld gaat worden.
Die is idd nog niet echt in Trumps vizier gekomen dacht ik? John Oliver ook niet, maar die babbelt wss te snel voor DJT.
Goed mogelijk. Het is idd altijd via de leverage van een goedkeuring voor een overname of merger dat ie zijn goesting doordrijft.Is dat niet omdat die bij netwerken zitten waar Trump minder invloed op kan uitoefenen?
Nee, voor deze reden (zelf even moeten opzoeken):Goed mogelijk. Het is idd altijd via de leverage van een goedkeuring voor een overname of merger dat ie zijn goesting doordrijft.