Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft waarschijnlijk gedreigd om het lidgeld met 50% te verhogen.Over naar echt belangrijk nieuws: heeft Trump gisteren het golftornooi op zijn eigen course gewonnen?
Over naar echt belangrijk nieuws: heeft Trump gisteren het golftornooi op zijn eigen course gewonnen?

Als president gloaten over een strike in Yemen.
Onafhankelijk of het zelf echte terroristen waren, dit post je toch niet op die manier,
das pure haat zaaien
Perfecte recruiteringsvideo voor elke terroristische cell out there,
wat mij betreft is niet afvragen of het nog gaat gebeuren,
maar wanneer er nog eens nieuwe terroristische aanslag gebeurt op 1 of ander Amerikaans doelwit
Hij rijdt voor het Amerikaanse team Penske Racing hé, dus dit was natuurlijk een beetje een vervelende situatie voor hem.Ondertussen Laurens Vanthoor die in het Oval Office doodleuk op de foto gaat met Trump, maar daaronder zet dat het niet met politiek te maken heeft.
Genoeg teams die weigeren naar het Witte Huis te gaan, terwijl dat wel traditie is nadat je de titel wint.Hij rijdt voor het Amerikaanse team Penske Racing hé, dus dit was natuurlijk een beetje een vervelende situatie voor hem.
Weigeren = zijn eigen team confronteren = dat is geen goed idee.
Aanvaarden en niks zeggen = Dan veroordelen de mensen hem want dan maken ze de link met de politiek.
Aanvaarden en zeggen dat het niets met politiek te maken heeft dan veroordelen de mensen hem eveneens.
Dus wat moest hij dan doen naar uw mening?
Dus neen dit had niks met politiek te maken maar met het feit dat zijn team van de VS is.
Mee akkoord. Maar dat is de beslissing van het team hé (dat vermoed ik toch). Niet zijn eigen beslissing.Genoeg teams die weigeren naar het Witte Huis te gaan, terwijl dat wel traditie is nadat je de titel wint.
In de eerste termijn al 10 teams, in deze worden ze gewoon niet meer uitgenodigd omdat het evenzeer een afront is voor Trump: https://ftw-eu.usatoday.com/story/e...hite-house-champions-didnt-visit/80491382007/

Ik vind dat dus niet. Rolmodellen uit alle uithoeken mogen laten zien wat ze van hem vinden. Ik denk dat het op dit moment daar allemaal nog van afhangt. Iedereen maar gewillig laten meelopen, gewoon omdat het hoort of omdat de 'chain of command' dat aangeeft, iedereen die doet alsof dit maar normaal is, doet eraan mee, hè.Mee akkoord. Maar dat is de beslissing van het team hé (dat vermoed ik toch). Niet zijn eigen beslissing.
Nu goed ik denk (mijn mening) dat er momenteel wel belangrijkere zaken zijn om ons op te concentreren dan op die sportieveling te schieten omdat hij naast Trump staat.![]()
Ik zoek ook niets politiek achter zo een bezoek. Dat is voor mij gewoon een manier van erkenning vanwege een land voor zijn sportlui/teams. Beetje erkenning verdient hij wel al is dat dan van Trump. En ja hij kon dat eventueel weigeren, maar so be it. Wat ik vooral spijtig vind dat er een Belg Wereldkampioen wordt en er in België zelf nog niet eens een ontvangst door de koning of premier geweest is.Hij rijdt voor het Amerikaanse team Penske Racing hé, dus dit was natuurlijk een beetje een vervelende situatie voor hem.
Weigeren = zijn eigen team confronteren = dat is geen goed idee.
Aanvaarden en niks zeggen = Dan veroordelen de mensen hem want dan maken ze de link met de politiek.
Aanvaarden en zeggen dat het niets met politiek te maken heeft dan veroordelen de mensen hem eveneens.
Dus wat moest hij dan doen naar uw mening?
Dus neen dit had niks met politiek te maken maar met het feit dat zijn team van de VS is.
Vanthoor is een rolmodel? Mmm .. in theorie wel maar .. ik vermoed dat de invloed / impact van Vanthoor zelf ook gewoon te weinig is. En het is dan nog ne Belg, geen Amerikaan. En dan even Trump de les spellen? Niemand kent hem daar echt goed. Het is ook gene megaster.Ik vind dat dus niet. Rolmodellen uit alle uithoeken mogen laten zien wat ze van hem vinden.

Yup dat mogen ze zeker doen van mij.Rolmodellen uit alle uithoeken mogen laten zien wat ze van hem vinden.
Oh de ironie ten top: dat hij naast Trump staat is een ergernis voor sommigen, hij had moeten weigeren en een rolmodel wezen.Ik zoek ook niets politiek achter zo een bezoek. Dat is voor mij gewoon een manier van erkenning vanwege een land voor zijn sportlui/teams. Beetje erkenning verdient hij wel al is dat dan van Trump. En ja hij kon dat eventueel weigeren, maar so be it. Wat ik vooral spijtig vind dat er een Belg Wereldkampioen wordt en er in België zelf nog niet eens een ontvangst door de koning of premier geweest is.

Mss heeft dat wel meegespeeld in zijn beslissing van daar toch te staan? Een gevoel gehad van: Ik krijg geen erkenning (genoeg) in België en ik word toch netjes uitgenodigd op het Witte huis (al is het bij de verkeerde president)Wat ik vooral spijtig vind dat er een Belg Wereldkampioen wordt en er in België zelf nog niet eens een ontvangst door de koning of premier geweest is.
![]()
Farrukh (@implausibleblog.bsky.social)
President Donald Trump commenting on how much money his billionaire friends made when he paused tariffs, "He made $2.5 billion today, and he made $900 million" Is this corruption, insider trading, or just good timing and coincidence?bsky.app
Trump's handlangers hebben goed geboerd gisteren.
Had hij die tekst niet gepost had hij ook (even)veel kritiek gekregen. Mss niet van jou maar dan wel van anderen.Maar dan kan je toch niet daar gaan staan, een foto laten nemen, posten op socials met de tekst eronder no politics
Ik geef je volkomen gelijk in je comment, maar de keuze van Hitler is misschien (nog) een stap te ver. Maffia-baas, veroordeelde crimineel, neo-fascist, of gewoon imbeciel was wellicht wel toegestaan?Maar dan kan je toch niet daar gaan staan, een foto laten nemen, posten op socials met de tekst eronder no politics, terwijl je naast de meest discutabele politieker van de laatste 80 jaar staat? Ik zeg niet dat hij een rolmodel moet zijn, ik vind het alleen een erg ontgoochelende keuze, los van de geweldige sportman die hij wel is.
Ik heb dan oneindig veel meer respect voor die speler van de LA Dodgers, die in tegenstelling tot de rest van zijn team wel ballen heeft en thuisblijft.
Wat gaat Penske doen, denk je echt dat die hun beste piloot gaan buitengooien?
Mijn 2e comment werd trouwens opnieuw gedelete, wederom censuur. Oordeel gerust zelf of het terecht is.