De Amerikaanse Politiek: De Regering Trump II

Tesla-verkoop -70% in België op een jaar.
Goed. Weg met die gevaarlijke zot.

Eén van de grootste succesmodellen, de model Y, heeft nu net een update gehad waarop volgens mij veel mensen aan het wachten waren.
Ik neem het met een korreltje zout en zal wel het volledige jaar zien alvorens ik belang hecht aan dergelijke artikels..

Eén van de grootste succesmodellen, de model Y, heeft nu net een update gehad waarop volgens mij veel mensen aan het wachten waren.
Ik neem het met een korreltje zout en zal wel het volledige jaar zien alvorens ik belang hecht aan dergelijke artikels..
Dat zal toch geen daling van 70% tot gevolg hebben , Musk zijn houding zal zeker een rol gespeeld hebben.
Ik blijf er bij dat een CEO van een bedrijf er niet goed aan doet om zich zo te moeien in de politiek, en zeker andere landen nog niet moet dicteren welke koers ze moeten volgen, dat schiet bij veel mensen in het verkeerde keelgat.

Bovendien is Tesla ook al lang overgewaardeerd als aandeel.

Die 23% daling bij professionele klanten is wel opvallend, minder mensen die een bedrijfswagen nemen blijkbaar (die voor een mobiliteitsvergoeding gaan? Ik zou me daar ook eens moeten in verdiepen)

scheldberichten zijn niet gewenst, ongeacht de bestemmeling

Die jd vance wat een arrogante klootzak
Dit is gewoon schelden

Zal er ook wel mee te maken hebben maar ondertussen bestaat er toch al zoiets als Tesla schaamte en schrik om vandalisme te krijgen op je wagen.

Die jd vance wat een arrogante klootzak

Ik krijg ook koude rillingen van hoe men dan gewoon overal die beelden toont van hoe die groep mannen aankomt in CECOT, als vee met de kop naar beneden wordt binnengeleid, kaalgeschoren wordt enz.

De ontmenselijking is compleet. Ik zat daar vandaag weer naar te kijken in het journaal, en ik moest ineens denken aan concentratiekampen in WO II. Kudde vee die aankomt, allemaal kaal scheren, eens afspuiten, nummertje geven, en dan de cel induwen zonder kans om ooit vrij te komen.

Kijk, ik begrijp ergens nog wel dat de situatie in El Salvador met bendes zó dramatisch was dat de bevolking daar het oprichten van die extreme gevangenis door die gekke president toejuichte. Mensen konden plots opnieuw over straat wandelen zonder constante angst.
Maar wat een prima voorbeeld van "het hellend vlak", waarbij plots vluchtelingen uit de VS zonder proces in die gevangenis terecht komen, met dezelfde behandeling als de allerzwaarste binnenlandse criminelen.

Het is gewoon wraakroepend, en ik geef toe dat ik ondertussen oprecht hoop dat Trump & co zo snel mogelijk oogsten wat ze zaaien.

Is inderdaad een stevige kaakslag voor team Trump, ook al omdat Wisconsin een belangrijke swing state is, en de supreme court alles behandeld naar verkiezings issues toe.
Dat de SC liberaal/democratisch blijft is pijnlijk, zeker na de publieke steun van Trump, die Schimel endorsed heeft en Crawford op zijn "Trumps" heeft proberen af te breken:
Trump claimed Crawford has a "History of letting child molesters and rapists off" and that a win by her would be a "DISASTER."

Dit samen met de enorm publieke steun van Musk aan Schimel is toch wel een beetje een signaal van de kiezers dat ze niet meegaan in heel dat gevecht van team Trump/Musk tegen rechters die ook maar enig tegenwerk bieden aan hun escapades...

Allez, de Trump-schrik zit er bij ons op 't werk ook al in.
We hebben een critical issue in een van onze portals... Een map view die nog niet die nieuwe naamgevingen van Trump toont zoals "Gulf of America". Blijkbaar zijn er ook enkele naamswijzigingen die Hegseth erdoor geduwd heeft.
Had er iemand een jaar geleden ons gezegd dat er een critical issue is voor stomweg wat onnauwkeurige namen op een kaart, hij ging zot verklaard worden.
*zucht*
Doet mee heel hard denken aan China.

South China Sea dispute. Films mogen niet in China vertoond worden als ze een kaart laten zien die deze zee niet als territorium van China toont.
In Vietnam mogen dan weer geen films vertoond worden die de zee als deel van China toont.

Op diezelfde website ook dit artikel: https://thehill.com/opinion/criminal-justice/5224229-trump-makes-history-by-pardoning-a-corporation/

Trump wil een veroordeeld cryptocoin bedrijf gaan pardonneren. Like, wtf :crazy::laugh:

Ook interessant, zijn cryptocoin bedrijf heeft al voor 550 miljoen$ verkocht, zijn memecoin heeft reeds voor 100 miljoen$ opgebracht en hij wil een 4e cryptocoin gaan releasen.

Echt gewoon een pute charlatan.
Dat spelletje van die memecoins blijft natuurlijk niet duren. Ondertussen heeft het hem wel veel opgebracht.
Voor de serieuzere crypto projecten zijn al die shitcoins in feite geen positieve zaak.

Ik hoop dat Tesla nog verder crasht op de beurs, zodat Musk veel van zijn fortuin ziet verdampen en hij een toontje lager zingt. Musk is nog een groter gevaar dan Trump, met zijn quasi ongelimiteerd geld om anderen om te kopen.

Dat zal toch geen daling van 70% tot gevolg hebben , Musk zijn houding zal zeker een rol gespeeld hebben.
Ik blijf er bij dat een CEO van een bedrijf er niet goed aan doet om zich zo te moeien in de politiek, en zeker andere landen nog niet moet dicteren welke koers ze moeten volgen, dat schiet bij veel mensen in het verkeerde keelgat.

Bovendien is Tesla ook al lang overgewaardeerd als aandeel.

Die 23% daling bij professionele klanten is wel opvallend, minder mensen die een bedrijfswagen nemen blijkbaar (die voor een mobiliteitsvergoeding gaan? Ik zou me daar ook eens moeten in verdiepen)
Je ziet ook dat de model 3-verkoop meer dan 80 procent daalde op 1 jaar tijd in Australië. In Californië, de geitewollensokken-staat bij uitstek, ging de verkoop vorige maand met 31 procent naar beneden van de 3.

Je ziet ook dat de model 3-verkoop meer dan 80 procent daalde op 1 jaar tijd in Australië. In Californië, de geitewollensokken-staat bij uitstek, ging de verkoop vorige maand met 31 procent naar beneden van de 3.
De Tesla aandelen zijn nog veel te weinig gezakt in verhouding tot de verkoop. Ze waren sowieso al overgewaardeerd, het zou in feite nog 80% mogen zakken op de beurs. Er zal echter nog altijd volk zijn dat denkt de dip te kopen op dit moment, omdat ze van hoger komen.

Mensen die nu aandelen van Tesla kopen zijn echt.. niet de slimsten (licht uitgedrukt maar als ge iets harder dan dit zijt wordt ge hier al gebanned :))

De Tesla aandelen zijn nog veel te weinig gezakt in verhouding tot de verkoop. Ze waren sowieso al overgewaardeerd, het zou in feite nog 80% mogen zakken op de beurs. Er zal echter nog altijd volk zijn dat denkt de dip te kopen op dit moment, omdat ze van hoger komen.
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als kwartaalresultaten op 23 april gepubliceerd worden.

Mensen die nu aandelen van Tesla kopen zijn echt.. niet de slimsten (licht uitgedrukt maar als ge iets harder dan dit zijt wordt ge hier al gebanned :))
Goh, de waardering van het Tesla aandeel is alles behalve rationeel. Only time will tell. Maar zo somber heeft het er idd nog niet uitgezien.

Mooie samenvatting omtrent het uitwijzen van de beschermde vader naar El Salvador.
Dus bij deze, gewoon iemand beschuldigen van iets en je riskeert opgepakt te worden.

Stel je voor: "Persoon x is een verkrachter" dit komt tot een rechtszaak zonder bewijs, maar *boom* je wordt opgepakt omdat ergens in een of ander document je beschuldigd word van verkrachter.

Terug
Bovenaan