Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Integendeel. Trump is in de winter van zijn leven volgens mij erg veel bezig met zijn nalatenschap. Zijn reële ambities inzake Groenland, Canada en Panama zijn een poging van hem om de eerste president in lange tijd te zien die een significante gebiedsuitbreiding doet. Hij vind de staat van het land belangrijk, puur omdat hij de geschiedenisboeken op een positieve manier in wil gaan.Nu denkt Trump misschien: het kan mij hier toch niet schelen dat het land naar de haaien gaat binnen 10-20 jaar.
Omdat dat de taktiek is juist. Bombardeer alles en iedereen met nieuws zodat de bevolking het moe is en onverschillig wordtIk voel mij ook gesloopt en uitgeput van alles te lezen de laatste tijd wat Trump en zijn kliek uitspookt.
Net wanneer je denkt dat ze niet meer dieper kunnen zakken wordt een volgend dieptepunt bereikt.

Deze toespraak van de gouverneur van Illinois, Pritzker, is er ook niet naast:Bernie Sanders zijn visie daarop:
Ik betwijfel het ten zeerste. We zijn een maand ver en de aangerichte schade is al aanzienlijk. En persvrijheid is inderdaad wel iets dat hoog op de prioriteiten lijst van Trump staat om aan te pakken.Laat me duidelijk zijn: moest het praktisch mogelijk zijn voor Trump om boetes op te leggen voor eenderwie die nog 'golf van mexico' rapporteert, zou hij het zeker doen. Ik geloof zeer zeker in zijn authoritaire trekjes, en een daad als het intrekken van die perspas voor AP is daar een duidelijk voorbeeld van, maar ik geloof tegelijk dat de VS robuust genoeg is (zowel qua mondigheid van burgers als van sterkte instituten) om tegen dergelijke trekjes opgewassen te zijn.
Deze toespraak van de gouverneur van Illinois, Pritzker, is er ook niet naast:
Deze toespraak van de gouverneur van Illinois, Pritzker, is er ook niet naast:
Ik ook, in die mate dat ik eigenlijk bewust probeer minder nieuws en sociale media te lezen omdat ik besef dat ik er uiteindelijk toch niets aan kan doen en het me enkel maar vermoeider maakt. Maar het is ook verslavend om te blijven volgen.Ik voel mij ook gesloopt en uitgeput van alles te lezen de laatste tijd wat Trump en zijn kliek uitspookt.
Net wanneer je denkt dat ze niet meer dieper kunnen zakken wordt een volgend dieptepunt bereikt.
Misschien is dit allemaal wel een groot plan van Trump om de prijs van de bitcoin te drukken. Mensen uit de EU en andere landen massaal doen panikeren. En nadat de US gekocht heeft zegt hij: 't was allemaal om te lachen! En al de retail springt er op.Heel sterke toespraak.
Ik ben heel erg blij dat we toch dit te zien krijgen als tegengewicht, en hoop echt dat de redelijkheid die we hier te zien krijgen ook hetgene is dat in the long run gaat overwinnen in de USA.
Nog niet zo lang geleden was het ook hier voor sommigen not done om Trump te vergelijken met Hitler of de nazi's. Ik ben blij dat er nu hooggeplaatste politici in de USA zijn die het wel onverbloemd durven uit te spreken en te benoemen.
Ik vrees dat wij hier wel in een beetje een bubbel zitten waarin alle wraakroepende en beschamende fratsen van Trump en zijn entourage ons in sneltempo bereiken, waardoor ons beeld over wat er gaande is dag na dag donkerder wordt.
Van mij mogen meer links zoals deze worden gepost, graag zelfs. Hoe meer tegengewicht hoe beter en hoe meer geloof we kunnen hebben dat het heel misschien toch goed komt, of er op zijn minst tegenkanting gaat komen.
Trump zijn populariteit is niet gestegen alleszins, sinds hij begonnen is als president.
Ook Musk is niet populair in de VS.
Niets, want buiten Five-Seven (die uiteindelijk ook gewoon vrijwel alle reacties op zijn foutieve posts negeert) zie je hier niemand van de Trump supporters nog posten omdat ze dit niet allemaal kunnen weerleggen.
Ik zie op geen enkele manier in waarom hier mensen meer links zouden stemmen om wat in Amerika gebeurt.
Problemen met migranten, veiligheid,... is de reden waarom mensen rechts stemmen. En die problemen zie ze niet opgelost door "centrum" en links, daarom stemt men rechts en een zogezegde hitlergroet van Musk gaat daar exact 0,0 aan veranderen.
Aangezien je je voorts in stilzwijgen hult, ondanks herhaalde vragen vanuit de BG-community om een reactie, doet dat veronderstellen dat je hoegenaamd geen verontrustende tendenzen ontwaart in de USA & dat je uiteraard bij je pre-verkiezingsmantra blijft dat de vermaledijde MSM in al hun hysterie schromelijk aan het overdrijven waren met hun prognoses van het Trump II-tijdperk?
Oftewel 1.3% van ons ambetarenbestand... Slecht voorbeeld om met belgie te vergelijkenAmerika heeft 350 miljoen inwoners, België 11,7 miljoen of zoiets.
Verreken dat even prorata, zulk een opkuis zou in België ergens tussen 8300 en 13300 ontslagen ambtenaren betekenen.