Ik ben met mijn zoon MCU aan het kijken, en dat soort fragmenten zou zo uit een Iron Man film kunnen komen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Triestig eigenlijk, het Amerika waar we vroeger zo naar opkeken, als het land van de democratie en de vrijheid, is een Rusland 2.0 aan het worden.Opbouwen(aansterken) :
APAC : Democratische landen zoals Japan, zelfs India. Australie en NZ.
Aansterken met Canada en UK
Druk zetten via zuid amerika ... Brazilie zou eventueel nog kunnen.
De balkans zsm aansterken.
Handelsroute met China aansterken, de chinezen hebben geen grote expansiedrang richting EU en zijn veel meer gericht op economische expansie ipv militarie expansie.
Denk dat er toch wel wat opties zijn hoor
Onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting' brengen ze de meest walgelijke retoriek en symboliek op het podium.Dit lijkt me duidelijk géén geval van "my heart goes out to you".
Wat een shitshow daar zeg.
Hoe hard moet de haat opgepookt zijn om zo'n uitspraken uit Amerikaanse monden te krijgenEn dan heb je nog de MAGA cult, die geven er geen fuck om. Denk aan de 'I rather be a Russian than a democrat' slogans.

Het leger vrees ik. Maar gaat nooit gebeuren.Onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting' brengen ze de meest walgelijke retoriek en symboliek op het podium.
Proberen ze dit nu echt te normaliseren?
Hoelang nog vooraleer we beelden zien van het publiek dat met dezelfde gestrekte arm antwoord?
Ik heb een beetje hoop dat Pence met andere nuchtere partijgenoten (eventueel aangevuld met Democraten) de overtredingen laat opstapelen om dan ineens met het plan te komen om de president af te zetten.
Ik zie anders echt niet in wie Trump en co kan stoppen.
Verbijsterend vind ik dat, zelfs de libs/dems kijken er naar als een koe naar een trein. Nu recent beginnen er toch wat luidere stemmen te komen maar toch...
En dan heb je nog de MAGA cult, die geven er geen fuck om. Denk aan de 'I rather be a Russian than a democrat' slogans.
Buitenlandse politiek is ook gewoon ver van hun bed show. Die gaan pas revolteren als het hun persoonlijk raakt, en dan heb je nog een kans dat het nog steeds Biden zijn fout zal zijn.
Het is wel duidelijk, EU moet zich bewapenen, verzamelen en zo snel mogelijk nieuwe allianties opbouwen.
Een klein lichtpuntje : dit soort toestanden kan wel voor een positieve draai richting centrum en links zorgen bij ons in EU. Mensen mogen dan mss wel extreem rechtse raakpunten vinden, dat openlijk hitler/nazi gedweep vinden velen toch een brug te ver.
Akkoord wel.Ik zie op geen enkele manier in waarom hier mensen meer links zouden stemmen om wat in Amerika gebeurt.
Als we het volledig juist willen hebben : Gepercipieerde problemen vooral. En daarmee wil ik niet zeggen dat er geen problemen mee zijn. Maar het opkloppen van migratie/veiligheidsproblematiek is waarom er op gestemd wordt. Het uitvergroten van het probleem, hier de "big bad wolf" van maken.Problemen met migranten, veiligheid,... is de reden waarom mensen rechts stemmen. En die problemen zie ze niet opgelost door "centrum" en links, daarom stemt men rechts en een zogezegde hitlergroet van Musk gaat daar exact 0,0 aan veranderen.
Akkoord wel.
Als we het volledig juist willen hebben : Gepercipieerde problemen vooral. En daarmee wil ik niet zeggen dat er geen problemen mee zijn. Maar het opkloppen van migratie/veiligheidsproblematiek is waarom er op gestemd wordt. Het uitvergroten van het probleem, hier de "big bad wolf" van maken.
En gepercipieerde, semi-gefantaseerde problemen, zullen inderdaad nooit opgelost geraken.
Best moeilijk om daar tegenin te gaan.
Again, ik zeg niet dat er geen problemen zijn. Maar vooral dat ze serieus opgeklopt en uitvergroot worden, zelfs tot extreme proporties. ("Eating your pets" ring a bell?)Goh dat is een andere discussie.
Maar bezoek de gevangenissen, vraag eens aan vrouwen die in een grootstad rondlopen hoe ze zich voelen, ...
Ik denk echt niet dat die problemen er niet zijn. Dat ze gebruikt worden voor politieke doeleinden dat zeker, zoals dat voor zoveel zaken geldt.
Again, ik zeg niet dat er geen problemen zijn. Maar vooral dat ze serieus opgeklopt en uitvergroot worden, zelfs tot extreme proporties. ("Eating your pets" ring a bell?)
En vragen hoe mensen zich voelen : Dat is exact wat perceptie is he...
Dat zijn zeker legitieme problemen maar de oplossing daarvoor zie ik toch eerder in het socio-economische. Als je als kind opgroeit in een arm gezin en naar een school gaat zonder geld, begin je al met een gigantische achterstand aan het leven. Dat de Republikeinen nu nog meer geld onttrekken aan openbare scholen en doorsluizen naar religieuze private scholen, gaat de situatie alleen maar doen verslechteren.Goh dat is een andere discussie.
Maar bezoek de gevangenissen, vraag eens aan vrouwen die in een grootstad rondlopen hoe ze zich voelen, ...
Ik denk echt niet dat die problemen er niet zijn. Dat ze gebruikt worden voor politieke doeleinden dat zeker, zoals dat voor zoveel zaken geldt.
Dat geeft toch op termijn een brain drain van uw maatschappij, doordat niet iedereen de kans krijgt op goed onderwijs gaat niet iedereen goed zijn talenten kunnen ontplooien. Dus gaat uw samenleving als geheel dommer worden.Dat zijn zeker legitieme problemen maar de oplossing daarvoor zie ik toch eerder in het socio-economische. Als je als kind opgroeit in een arm gezin en naar een school gaat zonder geld, begin je al met een gigantische achterstand aan het leven. Dat de Republikeinen nu nog meer geld onttrekken aan openbare scholen en doorsluizen naar religieuze private scholen, gaat de situatie alleen maar doen verslechteren.
Binnenkort zien we misschien bootvluchtelingen uit de VS naar Europa komen.
Hoe omschrijf je dan wanneer AP niet meer welkom is in het Witte Huis gewoon omdat ze de Golf, de Golf van Mexico blijft noemen?Recht op vrije meningsuiting wordt niet aangetast. De onafhankelijkheid van de pers ook niet. De rechtstaat is nog niet onderuit gehaald, en het bashen tussen de Trump en de rechterlijke macht in de VS lijkt me voorlopig eerder een kwestie van incompetentie vanuit Trump en Vance inzake kennis over hoe de rechtstaat werkt dan een effectieve poging om die onderuit te halen.
Wanneer ge uw bevolking het recht op kennis ontzegt dan is het makkelijker ze te bespelen en dingen wijs te maken natuurlijk.Dat geeft toch op termijn een brain drain van uw maatschappij, doordat niet iedereen de kans krijgt op goed onderwijs gaat niet iedereen goed zijn talenten kunnen ontplooien. Dus gaat uw samenleving als geheel dommer worden.
Getuigend van een idiote kinderachtigheid die voor eenderwie duidelijk zou moeten maken wat voor een opgeblazen narcist hij is, maar niet iets dat de persvrijheid aantast. Het witte huis heeft een beperkt aantal perskaarten die ze zelf uitdelen aan wie ze willen, en waar sowieso niet alle pers aanwezig kan zijn. De press briefing room dient ook alleen maar als vehikel om statements vanuit het witte huis zelf de wereld in te sturen. Zegt niks over welke pers toegang krijgt tot bepaalde belangrijke overheidsinformatie.Hoe omschrijf je dan wanneer AP niet meer welkom is in het Witte Huis gewoon omdat ze de Golf, de Golf van Mexico blijft noemen?
Inderdaad maar op de lange termijn gaat dat toch nadelig zijn.Wanneer ge uw bevolking het recht op kennis ontzegt dan is het makkelijker ze te bespelen en dingen wijs te maken natuurlijk.
Dat komt zulke mannen als Trump goed uit natuurlijk.